Aprillia!

No kertokaas poijjaat - ja tytöt kanssa. Huijattiinko teitä? Onnistuitteko itse huijaamaan? Miten?

Mä meinasin jo tuskastua, kun en keksinyt mitään, millä saisin työkaverit liikkeelle. Juuri ennen töistä lähtöä heitin tosi epätoivoisen: "Olis neukkarissa viinitarjoilu." Ja siihen vähän selitystä perään. Lähtivät pölvästit jonossa kuin pienet porsaat kohti neukkaria!

Mua ei edes yritetty huijata. Tai sitten en tajunnut...
  • 2 / 10
  • nysämursu
  • 1.4.2005 17:33
Minua melkein huijasi 100-lehti.. Nysämursu muka nähty Vuosaaren edustalla ;) Ilmeisesti oli vielä unihiekkaa pahasti silmissä kun aloitin iloitsemaan mursu-havainnosta. Mursulogi onneksi avasi sikkaraiset silmät ;))
Joo, itsekin uskoin kunnes tuli tekstiä siitä, kuinka Vuosaaren sataman runsaat ja terveet kalaparvet houkutteli mursun paikalle ja miten mursu oleili "jäälautalla" Suomen aluevesillä. Lisäksi nimi nysämursu alko epäilyttämään ja Vuosaaren satamahankkeen sopiva viivästyminen mursuhavainnon takia oli mielestäni jo huvittavaa=)
meni kyllä kohtuu täydestä, ex olisi mennyt kihloihin, se oli 50/50 uskoako, ei muuta kuin piti varmistaa. oli kuin olikin päivän mukainen "juttu".
  • 5 / 10
  • Pora-liike
  • 3.4.2005 13:47
Minuun ei kyllä uponnut lainkaan se, että Pajunen olisi kokeillut kannabista. tosin en tiedä oliko se aprillipila vai ei, väärä tieto oli joka tapauksessa.
  • 6 / 10
  • Public eye
  • 3.4.2005 14:00
Miten niin väärä tieto? Tosin olen lukenut siitä vain Iltiksen nettiuutisen, mutta vaikuttaa ihan reliaabelilta ja mahdolliselta, eikä täytä aprillipilan tunnusmerkkejä.
ei se pajusen hassiksen käyttö mikään aprillipila ollut , vaan totisinta totta .

nimittäin luin juuri tänään eräästä lehdestä jutun , jossa oli haastateltu tuoretta kaupunginjohtaja pajusta .

siinnä hän itse kertoi katuvansa 34v. sitten tekemiään huume kokeiluja , lähinnä uransa kannalta .

vuonna - 71 17v. pajunen oli nimittäin saanut 2 sakkotuomiota , hassiksen käytöstä ja hallussapidosta .
  • 8 / 10
  • Public eye
  • 4.4.2005 16:01
Tätä arvelinkin. Mikä tahansa media, joka "aprillipilan" varjolla perättömästi väittäisi jonkun nimetyn henkilön syyllistyneen rikokseen, joutuisi varmasti kalliisti maksamaan omintakeisesta huumorintajustaan.
Ihmetyttää kyllä, kuka nykyään jaksaa kauhistella jonkin kannabiksen kokeilua. Niin moni on kokeillut kannabista ja varmaan kovempiakin aineita, että ne, jotka ovat täysin "puhtoisia", ovat varmaan täysin viattomia. Itse en tosin ole kokeillut, koska inhoan tupakkaakin, ja jo kannabiksen saa minut voimaan pahoin, mutta sinänsä en näe kannabiksen käyttöä sen kamalampana kuin tupakointia tai alkoholin käyttöä.

Sekin kohu, joka nousi lehdistössä joidenkin vihreiden kannabiksen käytöltä, vaikutti vain vaivoin tekopyhän moralisoinnin viittaan verhotulta sensaatiohakuisuudelta.