Gaymail? Täällä on! =)

  • 1 / 2
  • FootyHooligan
  • 27.2.2005 14:59
Löysinpä semmosen jännän paikan (zzn.com) mistä saa semmoisen sähköpostiosoitteen missä siihen "domain"-osaan saa vaikuttaa jonku verran, siis siihen @-merkin jälkeen. Voisin esim tehdä osoitteen FootyHooligan @ ILoveMen.zzn.com jossa toi I Love Men on itse keksitty. Sinne vaan tekemään oma osoite jos haluat mainostaa itseäsi! Ja muitakin ominaisuuksiaan voi mainostaa, esim laittaa siihen jonku suosikkibändin tms nimen. Tietysti siellä on paljon osoitteita jo valmiina että kannattaa ensin kokeilla sitä kautta et onko se jo olemassa. En ole vielä ehtiny tutustua tohon palveluun oikeen paljon mut sieltä jostain semmonenki mahdollisuus löytyyy.

Eli miten olis?

@ILoveMen.zzn.com
@IAmGay.zzn.com
@Beatles.zzn.com
@GoldenRetriever.zzn.com
@Sateenkaari.zzn.com
@Homppeliposti.zzn.com
@Lepakko.zzn.com
@IWasBornInTheMoon.zzn.com
jne jne jne!!

Osoitteen tekijä saa automaattisesti käyttöönsä webmaster-osoitteen, eli esim webmaster @ sateenkaari.zzn.com - mut mun tietääkseni se ei tarkota mitään muuta kuin että se jolla tämä webmaster-osoite on, on "luonu" sen osoitteen sinne, en usko että sillä mitään muuta merkitystä ois.<- Nyt saa täsmentää jos oon vääräs tossa asias!

Ja zzn.com on ilmainen osoite, siihenkin voi tilata jotain maksullisia "parannuksia" mut mitä vähän kokemusta mulla olis, se toimii ihan hyvin ilmaiseksikin. Tosin, jos et käytä osoitetta 60päivään, viestit tuhoutuvat ja olikohan peräti niin että jonku tietyn ajan kuluttua koko osoite poistuu käytöstä... Äh, kun ei muista. Ei mulle ainakaan ole koskaan käyny niin, kun ainakin kerran viikossa luen sähköpostit, ja kaikki viestit jotka haluan säilyttää, otan levykkeelle tms talteen.

Toivottavasti edes jollekin oli jotain iloa tästä, sepostuksestani sekavasta! =D)