Tämähän on hyvä juttu

  • 1 / 6
  • winnie
  • 12.1.2005 15:29
Olipas kiva yllätys tämä lepakkolaakso, kuulin siitä ystävältäni ja mielenkiintoni heräsi ja samantien tänne ryntäsin. Tämä on todellakin hyvä juttu.

Tätä ei kai ole kauheen pitkään ollut?? vai olenko minä ollut jotenkin ulkona tästä muuten vaan... Joka tapauksessa tämä on hienoa että on tämmönenkin tehty.
  • 2 / 6
  • brown-eyed girl
  • 15.1.2005 3:13
No ei ole ollut kauaa, mutta ei täällä kyllä mikään älytön kuhinakaan ole. Setafoorumilla enempi on ajatusten vaihtoa.
  • 3 / 6
  • auriiz
  • 3.3.2005 23:09
Hieno juttu tämä on juu. =)

Ehkä naisia karkottaa täältä se, että keskustelut ovat pääasiassa yhteisiä miesten kanssa, jotka ovat keskustelleet sivustolla jo ennen lepakkolaakson perustamista eli ovat jo valloittaneet tämän....
  • 4 / 6
  • ihmiäinen
  • 7.3.2005 23:59
noeikuei, vallataan toki nyt ees tämä naisten nurkka aktiiviseksi keskustelualueeksi...? joo!

ja monista asioista on kiva jutskailla sukupuolesta riippumatta! tai, no, minäkin paan sellaset kommentit sitten tuonne "yhteiselle puolelle".

Jutellaan!
  • 5 / 6
  • aishatuu
  • 8.3.2005 12:08
minusta tämä lepakkolaakso ja naistennurkka ovat lämpimänoloinen foorumi,oikein tuntee kodikseen tulla katselemaan keskustelunaiheita! Ja toisaalta, tämä ei myöskään ole paisunut niin valtavaksi "asiahakemistoksi" tai aiheiden viidakoksi kuin suomi24.
Minä koen tämän läheiseksi,lisää vain keskustelua kehiin siskot rakkaat!
Mielestäni esim. suomi24:n keskustelupalstan ongelma on se, että ajoittain "keskustelu" on hyvinkin ala-arvoista. Toisia solvataan nimimerkin takaa aivan sumeilematta. Ei sellaisia purkauksia oikein jaksa lueskella.Seta-foorumi taas keskittyy aika paljon "höpölöpö"- aiheisiin, joilla toki niilläkin on olemassaolon oikeutus...ja löytyy sieltä joskus harvoin jotain muutakin. Mutta ns. asiallista keskustelua ihan oikeista aiheista (mitä ne nyt sitten ovatkin) on aika vaikea löytää miltään keskustelupalstalta. Mutta minä olenkin tietysti tylsä aikuinen, kun kaipaan välillä jotain "asiallisempaa". Onneksi on tuo keskustelupalstojen ulkopuolinenkin elämä olemassa ;)