Onko uusia kirjoja

  • 1 / 5
  • imagination
  • 19.2.2005 16:34
Tietääkö kukaan onko vielä muita kirjoja Luukanen-Kildeltä kuin Universumin lapsi, Tähtien lähettiläs, Kuka hän on ja Kuolemaa ei ole. Minä tykkään vapaa-aikana lukea näitä. Ufot ovat kiva harrastus.

Tai onko Grannilta tulossa uusi produktio. Sivulta http://personal.inet.fi/business/grann/www/index2.htm löytyi Ihmiskunnan viimeisen exoduksen esittely. Pidin tuosta ohjelmasta kamalan paljon.

Nythän puhutaan amerikan salaisista tutkimuslaitoksista, joissa tehdään uskomattomia geneettisiä tutkimuksia. Ja mistä ulottuvuudesta nämä ufot tulevat? Minusta tämä Mind control teknologia on pelottavaa. Jos kokonaisia ihmismassoja kontrolloidaan erilaisilla säteillä ja taajuuksilla. Minullakin on välillä lihasspasmeja. Nythän puhutaan myös siitä, että koko skitsofrenia sairautta ei todellisuudessa ole olemassa. Minustakin ajattelen selkeästi, vaikka minulla on diagnoosi F21.

Tunnen yhden pojan, jolla on kirjahylly täynnä näitä kirjoja :) En vain ennen tajunnut, miten kiehtova maailma tämä voi olla :)). Hän piirsi nopeasti tietokoneohjelmilla uskomattomia kuvia erilaisista olennoista. Minusta ne tiedot lähetettiin hänelle suoraan telepaattisesti. Häntä kiinnosti antigravitaatio. Entinen psykiatrini epäili, että tämä poika saattoi olla myös psykoottinen. Ei hänen ajattelussaan ollut minusta mitään vinossa. Minusta hän oli hyvin älykäs pikemminkin.

Jos olen hullu, niin ainakin minulla ja monilla muilla kaltaisillani on todella mahdottoman kivaa ufojen salaisuuksien selvittämisessä :))).
  • 3 / 5
  • Hevimies
  • 20.2.2005 12:31
No, mikä ettei? (Simo Salmisen äänellä)

Kyllä me homot ollaan sitten ennakkoluuloisia kun ei puhuta muusta kuin kuka pääsi edustamaan Suomea Euroviisuissa(väärä valinta imo) tai muusta jonninjoutavasta.

Ufot ja muut paranormaalit ilmiöt ovat todella mielenkiintoisia joten, lisää keskustelua aiheesta.

Me ei olla todellakaan universumin ainoita eläviä, kyllä sieltä löytyy myös muita kummajaisia.

Eivätkä ole taatusti tyhmepiä kuin mitä me ollaan.
  • 4 / 5
  • jesse.
  • 20.2.2005 13:10
jo vain , eipähän tule ainakaan kenenkään kanssa riitaa , kun seikkailee noin korkeissa ulottuvuuksissa itsensä kanssa . " seuran puutteesta ei ainakaan voi syyttää " . ei sen puoleen , etteikö noi ufojutut , olis mielenkiintoisia . mutta rajansa kaikella.
  • 5 / 5
  • imagination
  • 20.2.2005 13:28
Minusta on harmillista, että tämä ystäväni on muuttanut pois. Minun on ikävä häntä. Katselimme usein ufoista kertovia sarjoja ja hän tykkäsi piirtää tietokoneohjelmilla. Hän piirsi kuvia lohikäärmeen tapaisista olennoista. Hän puhui OBE-kokemuksista. Kun sielu irtaantuu ruumista, koki hän tällaisen sähköiskun tapaisen värähdyksen niskassa. Niitä tapahtui aamuisin hänelle. Silloin hän pystyi liikkumaan ovien ja seinien läpi ja kertoi nähneensä vieraita olentoja.

Esim. automaattikirjoitusta ja meditaatiota on sopiva harrastaa yksikseen.