kertokaa mittanne?

Seuraava
Itse olen 173/54.....hassua kuinka itse asiassa moni olettaa näillä mitoilla että olen automaattisesti homo. Hetero olisi jo käynyt salilla?
Ihmettelen täällä samaa kuin tosielämässä: n. 10 senttiä minua pidemmät ihmiset (niin naiset kuin miehetkin, edellä esim. Massa ja kesäpoika) ovat usein kanssani samanpainoisia - ja samanpituiset reilusti kevyempiä. Kuitenkin minua sanotaan hoikaksi ja sitä olen myös peilikuvan mukaan... Mikä kumma minussa siis painaa niin paljon? Märät sahanpurut pääkopassa? :p. Isä on tosin samanlainen tässä painoasiassa: painoindeksin mukaan jopa lievästi ylipainoinen, silmämääräisesti katsoen ei missään tapauksessa edes tukeva.
Miten joku mies voi painaa vaivaiset 50 kiloa tai yli 180 cm pitkä 65 kg...törröttääkö kylkiluut? Vähän RuPaul tyyliisiä ruippanoita.
Itsekään en voi tuota helposti käsittää. Itselläni tuli ainakin pituuden mukana vähän väkisinkin painoa. Tosin itse kuntoilen vähän ja muuta. Itse olisin tällä pituudella ja 50kg painolla kuoleman kourissa, tai ainakin todella heikkona, veikkaisin.
Ihmisiä on niin monen muotoisia.

Mä näytän sille kuin moni yläasteikäinen näyttää hetken aikaa, kun pituutta on tullut huristen lisää, ja leveys ei ole pysynyt perässä. Asialla saataa olla jotain tekemistä sen kanssa, että esimurrosikäisenä mulle tehtiin kantasolusiirto, jonka vuoksi annettu koko kehon sädehoito ja tappavat annokset sytostaatteja tuhosivat paitsi koko immuunipuolustuksen (joka oli hoidon tarkoitus, jottei immuunispuolustus ala hylkiä siirrettyä luuydintä), myös kivesten normaalin toiminnan (siittiöitä ei ole eikä tule) ja aika monta muutakin asiaa. Testostreronipitoisuuksia kyllä seurattiin läpi murrosiän, ja tarvittaessa niitä olisi annettu hormonihoitona, mutta kun hormonipitoisuudet eivät koskaan ihan nolliin menneet ja muilta osin murkkuikä sujui suunnilleen normaalisti, jos jätetään laskuista se, että nyt parikymppisenä mulle ei edelleenkään kasva parta, niin ei niitä koskaan annettu.

Tai sittenvoi olla, ettei mun sairaushistoriallani ole asian kanssa mitään tekemistä, sillä mun isänikin oli suhteellisen kapealuinen ja samoin ovat sisko ja veli.

Johtui mistä johtui, niin kuitenkin mun luustoni on sillä tavalla rakentunut, että esimerkiksi lantio nyt vain on niin kapea kuin se on. Jos jonain päivänä pystyn ostamaan farkut standardikokoisena miestenosastolta ja ne vielä pysyvät päällä, niin sanoi painoindeksi mitä vain, oon silloin lihava. Nyt rasvaprosentii on sopiva. Mä oon paljon liikkuva mies, ja rasvaprosentti on paljon liikkuvan miehen. Ja kuten sanoin, onneksi oon homo. Heterona olisin varmaan alkanut kaivata niitä hormonihoitoja, nyt poikamaisuus on ollut enemmänkin myyntivaltti. Oman tyyppini ääriesimerkkinä olen niitä, joiden näköä joko vihaa tai rakastaa, ja koska ihmiset eivät tule yleensä sanomaan negatiivisia huomioitaan kenenkään vartalosta päin naamaa, niin mulle se näkyy puhtaasti positiivisena.

Teinifiilin kävelevä päiväuni, laillinen ja psyykkisesti aikuinen neljätoistavuotiaan kuoressa. Hah!

Ihan viimeaikoina on kyllä alkanut tökkiä olla aina vain se "poju", kun joskus tahtoisi olla vakavastiotettava aikuinen.
Kesäpoika, eipä mullakaan parta juurikaan kasva, vaikkei mulle mitään hoitoja ole koskaan tehtykään. :P
Kuulun siihen ryhmään jota monet näyttävät nykyään inhoavan..
Eli olen laiha ja en mitenkään erityisen lihaksikas..
:D
Itse olen vartalostani ylpeä ja kannan sitä sen mukaisesti.
Kohtaankin päivittäin ihmisiä jotka viestivät katseellaan että "Just, tossa taas tommonen anorektikko neitipoju..@_@"

lol
yli 185/~60kg
Hyvät absit ja pohjelihakset on!
;)

What the fuck do you think you're doing?,
JustPerfect
173 ja 98. Kummeksun tosiin hieman, miksi ihmiset pitävät niin tärkeänä asiana sitä, kuinka suurella voimalla maan gravitaatiokenttä sattuu kenenkin kehoa vetämään puoleensa.
Ei niinkään se vetovoiman suuruus. Sehän nyt on vaan newtoneita. Pikemminkin se kappaleen nopeuden muutoksen hitautta kuvaava massa-niminen suure. =)

177/90
184cm ja 64 kg, eli en mikään ladonovi oo minäkään. :D Kapeat luut on myös meidän perheessä "sukuvikana" Esim. poikaystävältä tuntuu selkeesti kylkiluut läpi, mutta silti voisin ihan vaivatta mennä sen taakse piiloon seisomaan ilman, että mua näkyisi, koska se nyt vaan on leveempi kun minä ihan riippumatta rasvakudoksen määrästä.
Yhdestä kohdasta olen kuitenkin poikkeuksellisen leveä, nimittäin hartioista, vaikkei lihaksista ole tietoakaan. Monesti jos löydän hyvän ja sopivan paidan, se usein kiristää hartioden kohdalta niin, että on vaikea liikuttaa käsivarsia. Näin kesäisin käytän yleensä hihattomia paitoja, joissa ei luonnollisestikaan ole tätä hartiaongelmaa, mutta monesti tarpeeksi tyköistuvat s-kokoiset paidat on liian lyhyitä ja näyttää lähinnä napapaidoilta.
Alusvaateosastollakin on omat pulmansa sillä heti, kun löytää oikeankokoiset bokserit tälläiselle lättäperseelle, ne tuntuvat puristavan etumuksesta ja kiristävät reisistä. Sitten taas jos löytää bokserit joihin jotenkin edes mahtuu vehkeet sisään, roikkuu taas kangas perseen kohdalta rumasti.
Ei noi roikkumiset nyt niin paljon haittaa, kun kelaa kuinka moni mut oikeesti näkee niin vähissä vaatteissa, mutta olipa vaan tuskaa, kun piti käydä shoppailemassa uusia simmareita. :D
iiz
mulla on kans vähän ongelmia noiden "alaosien" ostelemisessa..
Mulla on katos iso takapuoli, vaikka olen "kauhea luuviulu"
;D
161 cm ja 53 kg. No okei.. 51.5 kg sitten, sairaalan tarkalla vaa'alla punnitettaessa. Se vaihtelee kehoon suhtautumisen mukaan. Lievästi alipainoinen tai normaalipainoinen nuori nainen. Miten sen nyt haluaa ottaa..
53 kg taitaa kuitenkin olla ihannepaino. Lääkärin mukaan...
noin 170 cm löytyy pituutta ja painoa hiukkasen päälle 60 kg, eli painoindeksi näyttää tällä hetkellä 21,8. En siis mikään keijukainen mutten ylipainoinenkaan. Just sopiva. Välillä vähän häiritsee lievä pömppöisyys (joka tosin osin johtuu selän pahasta notkosta), jopa siihen malliin että harkitsen pientä "laihdutusta", mut yleensä mie kyllä oon oikein tyytyväinen (pikku pömppis on just söötti :3 )
On kyl ihme että mulla pysyy paino näinkin sinnikkäästi siinä kuudenkympin tienoilla kun syömiseni on mitä on. Silloin tällöin saatan jättää ateriat väliin tai yksinkertaisesti unohtaa syödä.
180 (cm, ei kg) ja about 78 kg mutta hoikka (kyllä, 29" matalamalliset farkut)... 5,5 tai 6 cm (lev.) x 18 tai yli ....

päätin vähän provosoida, niinkuin yltä näkyy ....
188/63 hoikka olen ollu koko ikäni...syön ihan riittäävsti, vaikka ei luvuissa näykkään.
182 75 lähestulkoon 22 vuotta mittarissa... sali ja lenkki ei auta ja jos tulee syötyä roskaruokaa, toi paino saattaa hyvinkin nopeesti lähennellä 80:ntä... ei oo kivaa...
Kukkakeppeja on homot, taas käsitys vahvistuu kun tätä listaa lukee.

188/90 ja salilla on käyty ;)
180-150

Olen yrittänyt laihduttaa teinistä asti, mutta aina vaan lihonut lisää. Amfetamiini on ainoa mitä en oo kokeillu. En toki vielä leikkauksiakaan. Eikä haluais, ku niistäkin voi tulla jotain komplikaatioita.
Hei!
Tanaan kavin kuntosalilla vaa'alla (kirjoitetaanko se noin?):
Olen laihtunut 12kg viime joulukuusta, jolloin aloitin taas kuntoilun! 9 kk siis.
Ensiksi parina kuukautena ei lahtenyt mitaan ja sitten alkoi porrasmainen laihtuminen: ensin pari kiloa ja sitten ei mitaan ja sitten taas pari kiloa..
Olen iloinen, koska alennusmyyntien sijaan meninkin vaatekaapille ja varsinkin duunia varten ostetut housut taas mahtuvat.

Ainoa 'pettymys' on se, etta tunnen olevani ihan sama tyyppi (tosin eri housuissa, mutta duunissakin on yksi 'peppufrendi') ja seksia saan aivan samaan tahtiin (siis koko ajan)!

+-12

Jees.
Olen aina ollut laiha, kun katsoo lapsuuskuvia, voi hieman kauhistella sitä honteloa langanlaihaa tyttöä, jonka jalat näyttävät vaan jatkuvan ja jatkuvan. Vähän oon onnistunu lisäämään painoa viime vuosina, että näytän normaalimmalta, en lihoa kovin helposti. Mutta olen laiha edelleen 169 cm, 55kg ja 25 vuotta alla. Olen ollut joskus aika sairaalloisen tarkka ulkonäöstä, nyt yritän oppia koko ajan ajattelemaan sitä vähemmän ja keskittymään muuhun.Ei se ole niin superkivaa, kun ihmiset huomauttelee et oon niin hirveen laiha, on maailmassa onneksi mielenkiintosempiakin aiheita. Siihen voi vastata kiitos, mut mitään muuta en oikeen osaa sanoo, oikeastaan se tuntuu vähän oudolta kuulla se toiselta. Mutta ei sillä siis niin väliä, ei mulla sen suurempaa ongelmaa sen kanssa oo:). Joskus tuntuu et se on isompi juttu jollekin toiselle kun mulle itselle, kun en sitä itse niin paljoa ajattele.
tällä hetkellä 173cm 95kg d: tosin paino pudonnut 117kg:sta 95kg:hen ja alaspäin mennään edelleen <: pituuttani en vaihtais mihinkään mut noi pari(kymmentä) ylimääräst kiloo annan ilomielin pois jos joku haluu 8)
161cm ja 49kiloa. Ja lihoaisin sitten keikesta mahdollisesta syömisestä vaikka liikunkin viikossa yli 20 tuntia....ikää siis 20.
Tomfan kirjoitti: "miten painoindeksi lasketaan?"

viesti 7/*** (Painoindeksi = Paino / (Pituus x Pituus)
175/75. Olin monta vuotta elämästäni 65 kilonen ja nyt on viimeseen vuoteen tullu tuo 10kg. En ollu ees huomannu sitä joten ei se mahassa näy, lähinnä ilmeisesti on tullut vaa lihasta. Oon todella tyytyväinen kroppaani.
Minä myös olen aina ollut laiha... Pituutta on lähemmäs 180cm ja painoa hiukan alta 60kg. En juurikaan katsele syömisiäni, sokeria ja suolaa menee aivan liikaa, eikä liikunta juuri kiinnosta, mutten silti liho. Näin laiha en haluaisi olla, siitä tullut kommenttiakin useasti.
Mäkin laitan mun uusimmat mitat, pituus on edelleen 174cm ja painoa jotain 59-64kiloa. Viime kerran jälkeen sellanen ero, että mulle on kehittynyt Hartiat ja parta on alkanut kasvaa. Siis hitaasti mutta vakaasti kohti machon elämää tässä mennään. Ikä 26v. :)

Edit. Tuli liioteltua kiloissa, ei niitä kahtakymmentä ole lisää tullut niinkuin ekaks vahingossa laitoin, vaan punnituksen jälkeen oikeasti seitsemästä kahteentoista. Tuli jonkinlainen ajatteluvirhe.

Anyway, oon aina ollut ihan onnellinen omassa vartalossani.
Seuraava