Aikuisten naisten bilepaikat Hesassa?

Olen usein miettinyt Hehkussa ja Kaisiksessa käydessäni, että missä ne varttuneemmat ja vapaa naiset oikein piilottelevat? Baareissa tuntuu pääosin törmäämään naisiin, jotka ovat +20v. Ei sillä etteikö heitä olisi hauskaa katsella, mutta kotiin ei oikein sellaista voi tuoda.

Onko kyse siitä, että bileteemat eivät houkuttele vai ovatko varttuneemmat vain niin laiskoja lähtemään ulos?

Voin hyvin kuvitella, että tänä iltanakin näen vain näitä nuoria naisia Hekussa.
Itse käyn ulkona melko harvakseltaan ja silloinkin hehkussa usein miten...
Tässä 1 varttuneempi vapaa nainen, joka ei käy missään,
oon miettinyt, että onko teoriassa edes mahddollista lähteä
naisia katselemaan itsekseen esim. hehkuun, minkälaisissa kokoonpanoissa porukka sinne tulee, ja minkä verran esim. hehkussa on porukkaa lauantai-iltaisin??
Naisia käy hehkussa ihan kiitettävästi. Osa näyttää tulevan kavereiden kanssa ja jokunen tulee myös yksin, kuten allekirjoittanut. Tähän saakka on käynyt sen verran hyvin, että siellä on tullut törmättyä tuttuihin ja joskus myös ennestään tuntemattomiin. Paljonhan on kiinni siitä omasta aktiivisuudesta. Joskus on myös käynyt niin, että joku on tullut juttelemaan minulle;-) itsekin olen välillä mennyt juttelemaan jokun uuden tyypin kanssa.

Odotan edelleen sitä, että myös varttuneemmat löytäisivät tiensä hehkuun, edes joskus. Vaikka se ensimmäinen laittamani viesti oli tarkoitettu vähän provosoivaksi, niin kyllähän siellä aina jokunen varttuneempikin on, tosin useimmat näyttävät olevan varattuja...

Eilen pääosa kävijöistä oli aika nuoria, mutta myös muun ikäisiä oli paikalla.
  • 5 / 43
  • Siistii
  • 25.12.2004 23:54
Itekki mietin että missä stadin tuhannet aikuiset lesbot käy vai käykö missään. Vain kourallisen heistä olen Hehkussa nähnyt.

Hehkuun kyllä uskaltaa ihan hyvin mennä yksinkin. Jos menee klo 24 jälkeen niin jengiä on niin paljon ettei kukaan huomaa että tulet yksin.. Mutta siitä ei ole takeita että kukaan sua huomaisi tai sulle puhuisi.. Yleensä jengi tulee isommissa porukoissa ja vuorovaikutus muiden ihmisten kanssa heillä on aika vähäistä.

Onhan niitä nuoria ja niiden elämäniloa kiva katella. Mutta aikuista seuraa sieltä on kyllä vaikee löytää. Mä olen onneksi löytänyt muita paikkoja tutustua ihaniin naisiin, mutta en taida paljastaa apajiani...... ;-)
Ja kiitokset edelliselle kirjoittajalle siitä, että vastasi erääseen toiseen kysymykseen, jota olen pohtinut aina silloin tällöin:
Mitä yhteistä on lepakkonaisella ja heteronaisella??
Mutta sieltähän se tuli kuin apteekin hyllyltä: Kummatkin mainostavat, mutta tosipaikan tullen pihtaavat...;-)
  • 7 / 43
  • Suleima
  • 28.12.2004 14:24
No joo, mä oon kans miettiny, että missä kaikki vanhemmat neidot käy bilettämässä tai yleensä tutustumassa toisiinsa.
myös kuuskytluvulla syntyneenä olen samaa mieltä born69:n kanssa siitä, että nuorempia tyttöjä on kiva katsella, mutta koskeminen on sitten eri juttu. Sitäpaitsi ne kaikkein nuorimmat ovat kyllä nii-in nuoria, ettei niitä viitsi edes katsella.

Itellä tuntuu uloslähtemisen kynnyksenä olevan useimmiten seura - tai lähinnä sen puute, kaikki kaverit seurustelee ja haluu olla kotona tai sitten kaverit on miehiä, joitten kanssa ei tyttöjen paikkoihin edes pääse (tuskimpa tulisivatkaan). Mulle on nykyään vielä vaikeampaa kuin ennen lähteä yksin ulos ja myös se että pitäis valvoa puoleen yöhön ja sitten lähteä ulos ittekseen saa pään ennemmin kallistumaan suoraan omaan tyynyyn.

Joku on valitellessani ehdottanut, että menisin mummolaakson bileisiin. Musta nimellä on jotenkin negatiivinen kaiku, mutta siellä kuulemma käy alle eläkeikäisiäkin;) vaan en ole arvannut ittekseen mennä sinnekkään. Luuseri. Itteään tietty saa monestakin asiasta syyttää.

En tiedä voisko olla menekkiä esim. Hehkussa järjestää ilta jollain teemalla, että alle 30 v. pääsy kielletty? Luultavasti tarviis jonkun verran mainosta esim. Seta-lehdessä, varttuneemmat kun ei tunnu aktiivisesti etsivän tietoa mistään. Lyömpä vetoa, että yksikään tuntemani ihminen ei edes tiedä tällaisen lepakkolaakson olemassaolosta...
  • 8 / 43
  • Just a F
  • 29.12.2004 10:17
Ihan oikeasti, tällainen ikärasistinen ja ikään sidottu keskustelu illanvieton rajaavana tai määräävänä tekijänä on mielestäni outo. Mukavia naisia löytyy kaikenikäisistä ja moni ns. vanhempi daami voi hyvinkin olla henkiseltä iältään nuorempi, näyttää nuoremmalta jne ja taas nuorempi voi olla kypsempi...

Avoimuus ja suvaitsevaisuus, avarakatseisuus ja itsensä peliin pistäminen kannattaa, sillä tavalla löytää uusia tuttavuuksia ja kuka tietää vaikka se oma kultukin löytyisi, jostakin...
  • 9 / 43
  • Suleima
  • 29.12.2004 14:30
No joo, en väitä etteikö kivoja naisia ole kaiken ikäisissä.
Vaikka olenkin mielestäni (ja ehkä jonkun muunkin mielestä) ikästäni nuorekkaamman näköinen/oloinen, jotenkin mulle on vaikeaa kuvitella että minä 38v. ja joku tyttö 18v. pystyttäisiin muodostamaan parisuhde. En väitä etteikö sellaisiakin suhteita ole, varmasti on. Ajatus melkein oman tyttären ikäisestä tyttöystävästä on kuitenkin minulle vieras..

Ainakin minun puoleltani tässä keskustelussa on lähinnä kyse siitä, että missä oman ikäiseni naiset ovat ja saisiko niitä ulos esim. jollain teemaillalla? Mielestäni on ihan ok olla samoissa bileissä nuorempieni kanssa mutta kyllä on pakko myöntää, että kaipaan oman ikäistäni seuraa - varsinkin nykyään kun olen enemmän haku päällä...

Mutta hyvät Uudet Vuodet kaikille ja mistäs tietää vaikka bileissä törmättäis;D
Mua ei ainakaan millään hinnalla saisi mihnikään + 30 bileisiin. Vaikka olenkin jo vanhus.
Minäkin ihmettelin mistä tuo kommentti ikärasismista oikein tuli. Koska keskustelussa on vain ollut kyse siitä, mistä niitä varttuneempia vapaita naisia löytää.
Omalta osaltani voin sanoa, että en ole vielä törmännyt niin kypsään 18-v naiseen, että hän ei olisi miettinyt minne menisi opiskelemaan ja mitähän sitä haluaisi tehdä elämällään.
Kyllä pääosa 18-22 -v naisista vielä tavalla tai toisella etsii itseään ja niinhän siinä iässä pitääkin tehdä.

Itseäni ainakin kiinnostaa naiset, jotka ovat jo löytäneet itsensä ja oppineet elämästä aika paljon eli se enin musta-valkoisuus ajattelussa on jo harmaantunut.
Ja vanhemmiten tulevat naururypyt ovat sööttejä;-)
Muistan joskus kuulleeni heterokavereilta oheisen kommentin:
Joku pitää äidistä ja toinen pitää tyttärestä;-)
Samaa mieltä ollaan täälläkin: ei ole mielestäni ikärasismia, jos ei halua olla tyttärensä ikäisen naisen kanssa. Hyvänen aika!

Ja sitäpaitsi ole ainakin itse sen verran epävarma omasta ulkonäöstäni - noloa tuoda tämä esille, mutta kun se on totuus - että en haluaisi naururyppyineni, kahden lapsen ruokkineini rintoineni ja raskausarpineni ym. ikäiselleni normaaleine merkkeineni rinnalleni parikymppistä sulotarta... Luulisin, että heteropiireissä ajatellaan ihaan samaan malliin, vaikka näkeehän niitä hopeatukkaisia varakkaita miehiä nuorten mallityttöjen seurassa.

Olenkohan vain ennakkoluuloinen, en tiedä.
Ennakkoluuloja ennakkoluuloja... Itse hakkailen kahta itseäni paljon nuorempaa naista... Molemmat parikymppisiä, itse puolet vanhempi... Eivätpä ole valitelleet...
Tjaa.. Oisko se niin, että osa meistä kun etsii sitä elämän tarkoitusta ihan baarien ulkopuoleltakin.. Eli mistähän löytäisi varttuneempia, vapaita naisia - joita kiinnostaa muukin kuin ikuinen viinankittaus ja pikkutyttöjen jaloissa puikkelehtiminen? Sellaisen salapaikan kun joku mulle paljastaisi, niin olisin onneni kukkuloilla ;)
Ei, se ei ole ikärasismia jos ei tyttärensä ikäisen kanssa halua olla, se on ok. Jokainen valitkoon itse minkä ikäisistä tykkää. Mutta jos ei kuitenkaan leimattaisi nuorta porukkaa "ikuisiksi viinankittaajiksi". Biletystavat eivät mielestäni ole ikään sidottuja. Jos joku haluaa löytää paikan, jossa tavata ikäistään, siis varttuneempaa seuraa, se sinänsä jättää paikan luonteen täysin auki. Jos keskustelu nyt alkaa suuntautua "ei-baareihin" otsikon takia jäävät syrjään nuoret "ei-bilettäjät".
Ettikää saman henkistä seuraa omien kiinnostuksienne parista. Ei vaadi viinan kittausta tai ihmeellistä biletystä.

Mä oon löytäny pariki kivaa daamia musiikki harrastuksen parista - suositulta keikkapaikalta :) Oikee bändi, oikee fiilis, oikeet daamit.. No mikään "suhde" ei ole jatkunut "liian pitkään" mutta ei ole huonojakaan kokemuksiakaan tullut!!

Terveiset exille :) Tästä saan vielä kuulla... Gimme mercy!
Tsekatkaas toi. Ketään naisia myös menossa????? Toi näyttäs olevan joo miehille suunnattu paprikan perusteella, mutta kuulema lesbot erittäin tervetulleita (siis jos korvat kestää housea)

Gay club Botox
Lauantaina 22.1. klo 21 - 03 avautuu Helsingissä UMO Jazz Housessa, Pursimiehenkatu 6, ensimmäisen kerran kaupungin uusin homoklubi Gay Club Botox. Musiikista vastaa Zero Gravity dj's. Liput 7 €.
http://www.gayclubbotox.com
joo mennään kaikki aikuiset naiset noihin bileisiin, koska itse oon ollut sen verran arkajalka, etten ole lähtenyt baareihin naisia etsimään silleen tarkoituksella...vaikka pari kertaa on joku matkaan lähtenytkin ihan heteropaikoista....silleen on katseet vaan kohdanneet jostain vilinän keskeltä...mutta noihin bilesiin joo, jos muitakin olisi lähdössä niin olisi kiva tietää :)
...Kiva kuulla uudesta biletyspaikasta eli Botoxista. Täytyy ehdottomasti käydä katsastamassa. Helsingissä jossa itse käyn juhlimassa ei ole kuin pari paikkaa naisille. Hehku ja Kaisaniemi, onko muita? Näissä paikoissa olen käynyt yksin ja porukalla. Olen 47v ja kummassakin paikassa on ollut myös ikäistäni seuraa....eli sekaan vaan.
Mä ajattelin käydä kattomassa ton Botoxin vihjaaman tapahtuman. Vähän vaihtelua bilepaikkoihin ja kaikki uusi avartaa - toivottavasti. Ja jossei korvat kestä, niin poishan pääsee aina. Eiku botoxit naamaan ja menox;D

ps. ohessa muistin virkistykseksi toi linkki:
http://www.gayclubbotox.com
Hei, missä varttuneemmat vapaat naiset piilottelevat?

olen yli 40-v, sinkku, ja pidän klubbaamisesta. suurin osa omanikäisistä kavereistani ja ystävistäni joko seurustelevat vakavasti ja viettävät aikaansa tyttöystäviensä kainalossa sohvalla tai eivät pidä house tms. klubeilla soitettavasti musiikista. Siis hyvää bailausseuraa viikonloppuisin puuttuu aina, siksi kynnys lähteä yksin myöhään liikenteeseen ylittää aika usein bailausinnon ja hyvä yöuni on parempi vaihtari.

Käyn nykyään dtm:n alakerrassa, koska siellä on helppo minglailla monenlaisten porukoiden seassa ja yksin lattialla tanssiminen ei herätä huomiota. Hyvässä seurassa on hauskaa vaikka huonoissa bileissä, eli esim. kaisaniemessä tulee monesti piileskeltyä omassa kaveriporukassa.

Hyviin bileisiin lähtisin vaikka yksinkin. kävin myös botoxissa viime lauantaina, parhaat bileet ja musa pitkään pitkään aikaan! Eli sinne suuntaan seuraavallakin kerralla, yksin tai kavereiden kanssa.

Käytyäni vuosikaudet kaisaniemessä, ja jonkin verran myös hehkussa, olen joutunut toteamaan, etten jaksa enää teinilesbobileitä ja yleensä lesbobileiden vahtausfiilistä ja nurkkakuntaisuutta. En välttämättä käy ulkona pokatakseni jonkun, vaan pitääkseni hauskaa hyvässä seurassa. Hauskanpito ja tanssihalut kyllä tyrehtyvät, jos puolet asiakkaista vahtaavat "maukasta lihaa tanssilattialta" sori vaan tämä brutaali-ilmaus. Suosin dtm:n alakertaa ja muita house-funk-klubeja, koska sekabileissä on oikeasti rennompi meno! Siis dtm:ään vaan, perjantai-ilta on yleensä dtm:ssä rennoin ja tänäänhän siellä on sinkkubileetkin!

ehkä nähdään!
Kuullosti aika rehdiltä tarinalta..

Mä oon 35-vuotias nainen ja kyllä usein hämmästyttää lesbobaarien meininki..

Harvoin uskaltaa edes avata suutansa, jos vaikka haluaisi vaihtaa ihan vaan muutaman sanan jonkun mukavan oloisen ihmisen kanssa, kun jo saa pelätä että jostain hyökkää vihainen tyttökaveri..

mä tykkään käydä ulkona, välillä yksinkin vaikka seurustelen. Ja musta on ihanaa tutustua erilaisiin ihmisiin, teemalla jokaisesta ihmisestä oppiii aina uutta..

Mut nää L-paikat on kyl ollu sellasii, ett siel on oppinu vaa visusti oleen hiljaa ja omas kaveriporukas - ellei haluu mustaa sulmää

Laita meiliosoite, jos kiinnostaa kirjoitella kaverimielellä
hei...

itse olen tällanen, no lähemmäs kolkyt kuitenkin ja itseäni vanhemman naisen kanssa seurustelen. täytyy sanoa, että 30+ bileidea kuulostaisi aika karmivalta, ja oispas kivaa sitten toivottaa tyttöystävälle kivaa iltaa sellaisiin bileisiin ja jäädä "alaikäisenä" ulkopuolelle...;) ylipäänsä ehdottomat ikärajat on musta aika inha idea, että luotaisiin taas lisää sisäpiirejä ja nurkkakuntia.

mun mielestä mummolaakson bileet on olleet ihan hauskoja, siis ihan tavallisia bileiltoja sinänsä, vaan vähemmän teinejä ja vähän enemmän takatukkia.;) mummolaakso-nimeä ei kandee pelästyä, sehän juontaa juurensa vaan siitä idealistisesta proggiksesta, miksi kyseinen järjestö on perustettu. eikö? me satuttiin joskus vahingossa niihin bileisiin, ja olikin kiva ja rento ilta.

tää keskustelu on välillä tuntunut vähän hassulta, kun kai alunperin kyse oli just siitä, että missä "varttuneemmat" (minen kyllä ole mielestäni varttunut, eikä tyttöystäväkään...) voisi tavata, siis baarissa. kukaan ei liene tarkoittanut, ettei muuallakin voisi tavata. (itse en ole ketään koskaan baarissa tavannut enkä etsinyt, ja nykyään käyn melkosen harvoin missään baarissa ylipäänsä.) enkä usko, että nyt hirveän nuoria minään tyhjäpäädokaajina pidetään, jos viinankittaajista on puhuttu, niin eiköhän sillä ole tarkoitettu ihan kaiken ikäisiä kittaajia, ketään unohtamatta..:)

ongelmana siinä, ettei paikkoja ole, on varmaan vaan raha. koska jos olisi vähän vanhemmille, mitä se tarkottaisikaan, tarkoitettu paikka, niin sen pitäisi kannattaa kans. samoin kuin joku paikka, jossa soitettaisiin vaihtoehtoisempaa musaa. (itse olisin jälkimmäisestä tosi iloinen, mutta tiedän, etten mitenkään "sitoutuisi" siellä käymään kuitenkaan.) vaihtoehdoksi melkein jää, että alkaa itse pykäämään bileitä pystyyn ja ilmoittelee niistä miten/keille parhaaksi näkee. olen itse joskus vuosia sitten ollut tällaisissa "yksityisissä" lesbo/homobileissä, missä oli sitten ihan eri porukkaa kuin baareissa. tosi kivaa oli, mutta hirveä vaiva järjestäjillä, eli en ihmettele ettei toisia tullut...

niinhän porekin aikanaan kaatui, kun kellä on varaa pitää baaria joka on ihan täynnä lauantaina, aika täynnä perjantaina, ja muina iltoina kolme asiakasta... ja se oli sentään "mainstream"-paikka.

kyllä hehkussa esimerkiksi mulle on tullut joskus joku "varttuneempikin" juttelemaan (lue pokaamaan) ihan olematta sikakännissä tms. tää on tätä, jos haluaa nimenomaan naisia tavata, niin on vaan yritettävä sopia sekaan. en mä oo ikärasismia noissa naisten paikoissa huomannut silleen, muuta nurkkakuntaisuutta tietty senkin edestä.

vaihtoehto olis kai sekin, että alkaisi vaan omia "mitävaanpaikkaa" tiettyinä iltoina, pistää viestiä tänne ja muualle...

hyvää oloa kaikille!
Olen 37 ja myös sitä mieltä, että paikat ovat aikalailla nuorentuneet. Ei millään pahalla, mutta olisi kiva jos olisi vaihtoehto myös 30 + paikka. Itse en välitä haravoida joukosta 10 suhde yhteen yli kolmekymppisiä. Botox pitää siis tsekata. Mutta kaikille yksin lähtemistä epäileville sanoisin, että sekaan vaan. Minäkin olen joskus käynyt yksin, eikä käynyt kuinkaan:) Kukaan iso paha susi ei syönyt suuhunsa ja kivaa oli.
minä myös lähempänä neljääkymppiä ja olen samaa mieltä kuin Vinona, että paikat ovat todella nuorentuneet. Luonnollista kehitystä tietenkin. Voin kyllä myöntää, että ulkona käyn sen takia jos vaikka tapaisi jonkun jonka kanssa voisi vähän tutustuakkin. En ole tähänkään asti tyttöystävääni kassajonosta löytänyt, joten mistäs muualtakaan naista etsisin kuin meikäläisten baarista. Vuosivuodelta se käy vaan hankalammaksi, kun ongelma on lähinnä se, että ihmiset ketä käy baarissa alkaa olla jo 10-15 vuotta nuorempia kuin minä itse.
Ehkä pitää käydä mummolaaksoa katsomassa -näkyy niillä olevan tanssit lauantaina 12.2. Hehkussa..
no nyt sitten eikun kaikki aikuisen naisen ikään päässeet tuonne mummolaakson hehkun bileisiin la 12.2, jos oikein kovin moni päättää tulla, niin sittehän siellä törmää muihinkin kuin alta 25v......ja voi jopa tavata jonkun jonka kanssa on jotain sanottavaakin :)
juu, mummikseen kaikki aikuisemmat!

(mitä aikaisemmin kirjoitin, niin ehdottomasti itsekin oon sitä mieltä että olis kiva jos olis aikuisempi paikka, ei ne riehuvat teinit niin munkaan mieleen ole... ehdottomia ikärajoja vaan karsastan.:))
Hmmm... Vaihtaako lesbot tyttökavereita kuinka monesti elämän aikana, kun puhutaan mistä on entiset löytyneet ja etsitään uusia..?
hmmm, riippuu varmaan lesbosta!!!

min'oon tällanen ei monia tyttöystäviä ollut, ja joillain ystävillä se tuntuu olevan että niitä sitten on enempi, tai ainaski lyhyitä suhteita myös niiden tyttöystävien välissä. hassu kysymys, varmaan esim. ikä eli se millasessa yhteiskunnassa on elänyt, vaikuttaa... mutta enemmän se miten ny sattuu tää elämä menemään itse kullakin...
vrt. vaihtaako heterot tyttö/poikakavereita miten usein elämänsä aikana?
Tääl olis yks joka uskaltautuis mummikseen lauantaina 12.2.
Kaikki vaan mukaan. olen itse 34v ja ihan yksikseni olen liikkeellä. Olisi mukava jos sais edes jotain juttuseuraa tai pöytäseuraa.ym
Menee nyt vähän ohi alkuperäisen aiheen.. Mutta Iiriksen kysymys on joskus mietitytänyt minuakin. Näyttää siltä että jos piirit on pienet, pistetään vuosien mittaan tyttöystävät kiertoon. Tuntuu ahdistavalta ja tunkkaiselta, joillekin se oma pikku yhteisö on niin tärkeä että siinä pysytään kiinni vaikka miten sydäntä särkee. Onko muilla sama kokemus?
Harmi etten pääse mummikseen tänään, monta kertaa olen meinannu mutta aina on jäänyt. Tilaisuuksia vielä tulee, paikan päällä selviäisi myös tuo nurkkakuntaisuuden aste ;). Pitäkää hauskaa munkin puolesta!
Hei, kiva lukea teidän viestejänne... Olen täällä eka kertaa ja tulossa Helsingin yöhön 25. päivä. Olin ensin menossa Kasikseen, mutta nyt luettuani näitä viestejä... taidan vaihtaa osoitetta. Olen syntynyt -68 eli ei oikein ne parikymppisten paikat innosta. ( Ei siis mitään ikärasismia, kaikki ovat yksilöllisiä....ja mieleltään niin vanhoja kuin vain haluavat) Ehkä dtm on se paikka johon aion suunnata... ;)
Kun näitä Lepakkolaakson keskusteluja lukee niin täällä nousee esiin useammankin otsikon alla kysymys siitä missä tavata lesboja, missä kaikki luuraavat, miten lähestyä ja tutustua. Myös itselläni on sama ongelma. Olisiko mahdollista järkätä tämän Lepakkolaakson kautta jokin tapahtuma tai tapaaminen jossa tavata toisiamme ja tutustua. Onko teillä hyviä idiksiä, olisin itse valmis tekemään jotakin asian eteen.
Hyvää päivän jatkoa kaikille.
Olen seukannut jo 6 vuotta ja vaihto ei tulisi mieleen. Mun tyttis on ihana. Terkkuja Suville.
Hei,
hauska on ollut lukea ja paljon on ollut samanmielisiä kirjoituksia.Minusta on kiva et on kaikenikäisiä ihmisiä liikenteessä, mutta nimenomaan kaikenikäisiä.Ei sille voi mitään et jos kaikki on melkein 20v nuorempia niin on se yks vaihtoehto pois suljettu.Tänään ois tarkoitus lähteä Hehkuun Traficlights bileisiin.Mielenkiintoinen idea sinänsä:)
Saas nähdä onko yhtään varttuneenpaa väkeä paikalla:)
Yks tosi varttunut 40v
Musta on myös mukavaa, että on kaikenikäistä porukkaa liikkeellä, vaikka itse kuulunkin näihin lähes nelikymppisiin varttuneisiin. Taidan myös suunnata tänään Hehkuun ja toivottavasti siellä näkyy myös muita yli kolmekymppisiä Mirzan ja mun lisäksi!
Paikalla ollaan, vaikka neljäkymmentä ei täyty ihan vielä... Ja kumppani on parikymmentä vuotta nuorempi, että silleen...
en oikein viihtyny ehkä kaisis on enemmän mun paikka.
Mutta tulihan tuokin nähtyä:)