Sekaisin Miriamista

  • 1 / 7
  • Katselija
  • 12.1.2005 21:59
Kumma juttu kun vielä kukaan ei ole tätä topiikkia täällä aloittanut..

Sinänsä on hauska huomata muilta keskustelupalstoilta, että suomalaiset heteromiehet myöntävät ihan pokkana kumman kaa -tyyliin: "panisin."

Heräsipä ajatus, että varmaan moni hetero tuntee tällä hetkellä seksuaalisuutensa peräti uhatuksi. Järki sanoo "EIIII..!", mutta pikkuveitikka ei malta pysyä housuissaan.

Mutta ei saisi nauraa poika-polojen tuskalle, joku saattaa oikeasti olla vähän enemmänkin ihmeissään.
  • 2 / 7
  • unna-kuu
  • 4.2.2005 10:34
tuskainen nimi tuolla ohjelmalla.
itse kun olen kirjaimellisesti sekaisin miriamista ^____^
Sarjan alkuperäinen nimihän on ikään kuin hauskasti mukailtu elokuvan "There's Something About Mary" nimestä. Suomennos vastaavasti väännös elokuvan suomenkielisestä nimestä ja samalla siitä häviää alkuperäisen nimen kaksimielisyys. Miriamissa kun siis on jotain...

Itse sarjaa olen pari kertaa vilkaissut. Eihän se kovin kummoinen ole, mutta pitää kuitenkin katsoa päätösjakso, kun totuus valkenee pojille.
  • 4 / 7
  • sekaisin aina
  • 5.2.2005 18:42
Olen eri mieltä! Harvoin tosi-TV -roskassa on nähtävissä yhtään mitään aitoa. Minusta Sekaisin Miriamista -roskassa kuitenkin on.

Tietenkin joidenkin maailma mullistuu, kun valkoista heteromiestä noin pahasti kusetetaan. Sinänsä ymmärrettävää ja koko ohjelman ideahan on kaupallisuudessaan ällöttävä.
Tuli vaan mieleen, että mitä tämän Miriamin jälkeen ns. tositeeveen aiheeksi? Alkaa olla jo suurin osa "yllättävistä" käänteistä käytetty näissä ohjelmissa.

Ehkä seuraavaksi pääsemme tirkistelemään, kun eläkeläiset deittailevat paratiisisaarella
  • 6 / 7
  • vissy
  • 7.2.2005 13:09
Harvinaisen "sorkimaton" tuo sarja kyll on. Pojathan olivat myöhemmin haastaneet oikeuteen koko tekijätiimiin ja saanet isot korvaukset. Tuottaja ja pari kuvaja saivat turpiin jätkilt ku niille selvis totuus.
Minusta koko sarja suurena kusetuksena mukananaoleville miehille on lähinnä eettisesti hyvin oksettava ja kuvottava, ja vaikuttaa vielä helposti negatiivisesti yleiseen asenteeseen kaikkia trans-ihmisiä kohtaan. Jos jotenkin kuvittelen keskiverron miehen kenen tahansa sarjassa esiintyvän miehen housuihin niin, luulen, että heillä olisi hyvin ahdistunut olo ajatuksesta, että hei tolla muijalla(vaikka olisikin helvetin hyvännäköinen) on munat. Mä en vain jotenkin kykene hyväksymään tuollaista kusetusta, jossa vain jonkun kauniin naisen pienellä erikoisuudella haetaan jotain sensaationhakuista huomiota. Pistää vihaksi koko ohjelma. Miten joku 'TS' voi olla noin idiootti et lähtee mukaan tuollaiseen, kun niitä halukkaita miehiä olisi muutenkin tyrkyllä ilman noin infantiilia ohjelmaakin.

Kia

Kia