Pikagallup - kumman aiot katsoa ja.....?

  • 1 / 2
  • EnOsaaPäättää!
  • 4.2.2005 18:36
........kumpaa suosittelet?
Tänään tulee kaksi leffaa jota Ranneliike.netissäkin on mainostettu:
* Kolmoselta Paljon Melua Tyhjästä klo 23:00 - 01:00
* Neloselta Gorgeous - täydellinen pari klo 23:40 - 01:35
Kumman aiot katsoa? Miksi? Kumpaa suosittelet? Oletko nähnyt toisen / molemmat aikaisemmin? Kummassa komeempia miehiä? Pussaillaanko...?
Mulla ei oo videoo ni en voi nauhottaa toista... Kanavien välillä pompottelu ei multa luonnistu, tipun kärryiltä niin helposti, pitää katsoa koko ajan samaa leffaa, menee tapahtumat sekaisin... Ja mun tuurilla, jos vaikka vaihtaisin välillä kanavaa ja edestakaisin, tietysti just siellä mitä EN katso tapahtuu jotain mielenkiintoista juuri kun olen katsomassa sitä toista!! ARGH
Ettäs näin... Auttakeeeee!!
  • 2 / 2
  • FootyHooligan
  • 4.2.2005 20:48
Minä ainakin katon MTV3:n Paljon melua tyhjästä! En tiedä miksi, se vaan tuntuu vähän houkuttelevammalta. Olen tämän illan yksin kotona... No se menee mukavasti lämpimän pizzan, jääkylmän limun ja parin suklaapalasen parissa... Huoh!

Katsotaan se leffa, on kivempi kun ei tarvii minunkaan olla "yksin"... Vaikka oikeasti tietysti olen. On vaan hauska ajatella että tuolla jossain joku katsoo ihan samaa leffaa ku minä... Ja mitähän sekin mun tuleva rakkaani puuhailee...

HUH! Oonkohan tulossa vanhaksi tai jotain - tää kipsijalka tekee mut hULLUKS!!! En o muuten koskaan ennen eeds ajatellu mitään tuollaista! Heh...