Ihanaa, meilläkin on nyt oma paikka! :)

  • 1 / 3
  • MarianneC
  • 10.1.2005 6:34
Ilolla tervehdin tätä "vastasyntynyttä" lepakkolaaksoa! Pikaisesti lueskelin läpi näitä juttuja täällä ja yritin opetella talon tavat tuntemaan. Ehkä minä ne opin kun aikani harjoittelen kirjoittelemalla tänne ja lukemalla muiden ajatuksia ja kommentteja. :)

Havaitsin kritiikkiä sitä kohtaan kun täällä "ei tapahdu mitään". Minun ehdotukseni ja ajatukseni on, että annetaan lapselle mahdollisuus kasvaa ja vahvistua! Tästä "lepalaaksosta" muodostuu tasan juuri sellainen, millaiseksi me tämän teemme. Ja, edelleen tämä meidän lepalaaksomme on tarkalleen niin vilkas, tai hiljainen, kun mikä meidän kaikkien aktiivisuus on kirjoittamisiin nähden, eikö? Joten näppikset "savuamaan"! ;)

Itse yritän omalta puoleltani kirjoitella tänne vähän kaikenlaista naisen elämään liittyvistä jutuista ja, tottakai lepakon elämästäkin. Tosin, ehkä vähän eri horisontista, kuin mihin on perinteisesti totuttu... (?) Eli tämän osion tulevaisuus on meidän käsissämme! Tehkäämme tästä vilkas ja elävä foorumi!

Lämmöllä haluan tervehtiä jokaista kanssasiskoani täällä ja samalla toivotan meille jokaiselle hyvää alkanutta tätä uutta vuotta 2005!

Ystävällisin terveisin; MarianneC
  • 2 / 3
  • brown-eyed girl
  • 15.1.2005 6:15
Köh köh, hän yskähtää aamun hiljaisina tunteina... Setafoorumilla on naisten keskustelu jonne miehet ei pääse vaan ryhmän jäsenyyttä pitää hakea erikseen moderaattoreilta. Mutta eipä sekään mikään maailman eloisin paikka ole.
Hyvää tätä vuotta sinulle myös.
  • 3 / 3
  • MarianneC
  • 18.1.2005 11:24
*Hymy*.. muistelen nähneeni nikkisi useammassakin ketjussa setafoorumilla. Oikeassa olet, ei ole kuhinaa kauheasti sielläkään naisten foorumilla. No, pitäisi kai käydä itsekin vilkaisemassa siihen kuuluisaan peiliin ja miettiä vähän sitä omaakin kirjoittelu aktiivisuuttaan..

Mutta aina sitä vain toivoo että nämä naisten foorumit pysyisivät eloisina ja meitä rikastuttavina. Juttuahan meistä yleensä kyllä irtoaa livenä keskusteluissa, mutta mikä siinä mättää ettei millään tahdo saada aikaiseksi kirjoittaa kommentteja näille foorumeille? Laiskuus, kiireet vai muuten vain saamattomuus?

Olen huomannut omalta kohdaltani sellaisen asian todeksi että jos keskustelut jollain foorumilla käy vilkkaana niin helpommin tulee sitten itsekin sinne sekaan heiteltyä omia kirjoituksia. Taas jos tuntuu "ettei täällä koskaan taoahdu mitään", niin kynnys kirjoittaa on paljon korkeampi. Mutta niin se menee, kuten jo aiemmin taisin sanoakin, että naisten foorumit on tasan niin eloisia ja mielenkiintoisia kuin miksi me naiset omat foorumimme teemme.. (?) Joten kirjoitellaan tännekin ahkerasti itsekukin, sen mukaan kuin se vain kohtuudella on mahdollista, eikö?