Tapaus Antti Tuisku

Tämä uusimman 7-päivää lehden juttu sai Antti Tuiskun fanisivuilla (www.anttituisku.net) aivan hillittömän taistelun aikaiseksi. Teinitytöt kun eivät voi mitenkään hyväksyä että hän on "homoikoni", saatikaan että "hän" olisi homo. Nytpä kysynkin teiltä, oi rakkaat veljet ja siskot, kertokaan minulle oma mielipiteenne asiuasta. Onko antti täyshomo?
Toivottavasti kukaan ei alennu vastaamaan esitettyyn kysymykseen. Kukin pitäköön omana asianaan kertoa kelle haluaa, oman seksuaalisen suuntautumisensa, tai sitten olla kertomatta.
Tuollainen kysymys on soveliasta esittää vain asianomaiselle itselleen, jos hänet niin hyvin entuudestaan tuntee, että kysyminen on korrektia, mitä se todella harvoin on!
Tuskinpa kysyjäkään pahemmin ilahtuisi, jos hänen yksityisyyttään täällä julkisesti riepoteltaisiin. Miksi muuten kysymys on esitetty nimimerkin suojissa, eikä reilusti omalla nimellä?
Antti Tuisku on homo, mikä muuten on varma tieto.
Sitä en tiedä, eikä voi tietää, onko bi, mutta ei ainakaan hetero.
Muutaman viikon julkisuus ei tee vielä kenestäkään minkään sortin ikonia...
´kertokaa mielipiteenne asiasta´. joopa joo, mielipidekysymyshän se toki on.

antti tuisku saa minun puolestani olla mikä tai mitä on. asian ei pitäisi kuulua muille kuin hänelle itselleen. homoikonin ainesta jätkästä kyllä kieltämättä löytyy, mutta sillä ei liene tekemistä hänen henkilökohtaisen suuntautumisensa kanssa.

tuisku on jäntevä ja itsevarma lupaus, josta lauluäänen kouliinnuttua voi tullakin jotain. viime viikonlopun putoaminen oli reilua, sillä kanssakilpailijat yksinkertaisesti olivat parempia. tuskin levy-yhtiöt kuitenkaan jättävät tuisku-hysterian hyödyntämättä. eiköhän rovaniemen poika pääse valitsemaan toinen toistaan tuottoisampien levydiilien väliltä.

toivottavasti pojan pää kestää. onnea, antti.
voi itku. Minkälainen ihminen noin niinku yleensä kysyy et onko joku homo joidenki toisten MIELESTÄ? Antti varmaan ei oo homo, koska niin moni pikkutyttö sanoo et se EE-EI OO-OOO!! Ja suomen homot sanoo, et on se (ME HALUTAAN, ET SE ON!!). ja ihan varmaan siitä ainaki tulee, jos se ei vielä oo.

hEI KAIKKI. tYKKÄÄKÖ tONY hALME TEIDÄN MIELESTÄ SM:STÄ KU SILLÄ O NAHKATAKKIKI? MUN MIELEST AINAKI TYKKÄÄ. VASTATKAA PLIIS, T. TEINI X.
No tässä sitten vaan odotellaankin, koska Antille pukkaa keikkaa dtm:ssä vai ehtiikö Herkku kuitenkin ekaks. Sitten voidaan kummastella sitä oliko siellä katsojien joukossa kuitenkin pikkusen liikaa setäikään ehtineitä ällötyksiä.
Siis tuolla Antti Tuiskun fanisivuilla (www.anttituisku.net) on ihan hillittömän hauska keskustelupalsta! Esimerkki topic-otsikko: "KIRJOTA MULLE VIESTII JOS OOT ROLLOSTA JA NÄHNYT ANTIN SIWASSA MÄ OON ROLLOSTA"

Teinit on ihania... *huoh* :-)
Heti jos Poika/Mies näyttää vähän hintahtavalta niin heti epäillään onko homo vai ei! Hankikkaa elämä tai jotain jos tuollaista legendaa rupeaa olemaan

Ei pukeutuminen tai habitus ole mitenkään oletusarvo homoudelle

Eikö kukaan muista meikkavaa ja pukeutui homppelimaisesti mutta silti täysin hetero pappia(oli apu lehdessä juttu joslus muinoin oliko vuosi 1992...ei nyt muista)
Voi voi! Kyllähän se Ana aika kiivasta tahtia ja suurella kiihkolla on muuttamassa tänne Suomen homojen mekkaan Helsinkiin. On vapaus ja uskallus olla mitä haluaa ja saa näyttääkkin sen. Ja jos Antti jonkun pojan kanssa kadulla vähän käsi kädessä kulkee, niin eihän täällä päin Suomea olla heti seiskaan kirjoittamassa. Homopaikat Helsingissäkin ovat aika mukavasti "turpa kiinni-pysyviä" monen muunkin kuuluisan suomalaisen homoudesta, kuten M.B., J.S. ja niin edes päin.
Kyllä Antti jonkun mukavan miehen löytää...itseasiassa on jo löytänyt!! Antin housutkin sponsoroivan yrityksen eräs työntekijä herra on tainnut jo vähän iskeä silmänsä Anttiin;) vink vink!
voi käsittämättömyys ettei voi huonommin enää mennä.

kai..........

ollako vaiko eikö, pitääkö hinsut turpansa kiinni vaiko eikö, onko mun tukka nyt hyvin vai ei ja voisko nyt vai eikö..........


ei kovin rakentavaa, wlööövv..........

keskustelun taso aiheineen voi olla sittenkin aika monimutkainen käsite........
Heippa vaan kaikki hinttarit!

Antakaa Antti-pojan olla mitä hän on, olkoon sitten homo, bisse tai hetsku!

Ärsyttää tuo, että meidän homppeleiden täytyy aina nostaa *käyhee* polemiikki, jos jonnekin estraadeille/julkisuuteen nousee joku suloinen, ehkä vähän homomainenkin, nuori,
poikanen...

-Homppa-
Joo, annetaan Antin olla (vaikka voih, on se niin söpö)...

Itselläni kuitenkin alkoi mietityttää nähtyäni jonkun roskalehden kannessa otsikon "Antista tuli homoikoni", mistä toimittaja oli mahtanut tämän objektiivisen faktansa kaivaa? Lukevatko Seiskan, IltaXXXn ja muiden Seurojen toimittajat Ranneliikettä vai kävikö kyseinen journalisti ehkä tekemässä pikagallupin alan illanviettopaikoissa?
sanonpa vaan, että mitä väliä, onko hintti, vai nou. pääasia, et mä olen bi, ja tätä nykyä ylpeä siitä...-sami-
jos olisit täällä, niin toivoisin sinun antavan minulle kyrpää... ja saanhan sanoa, että tahdon olla sinun beibe...
miks pitäs sellasia keksiä??
kysykää antilta mikä se on, ja se ei oo!!!!
Ellu, tuskin hän sitä koko maailmalle toitottaa, todennäköisesti jo levytyssopimus sen estää.
  • 22 / 95
  • minä vain...
  • 12.4.2004 12:42
joo, no mä en oo mikää sen fani, tai mitäää mut miks heti leimataan homoks , jos pukeutuu siististi?!
Joo, eihän se ole mielipidekysymys, muta kyllä Antti vaikuttaa aika homolta... ihan umpihomolta. Kattokaa millanen neiti se on.Ja onhan se ihan suloinenkin...
Antti itse lisäsi vettä myllyyn hänestä tulleessa dokkarissa. Kun hän oli menossa stylistinsä luo, hän kertoi heidän olevan hyviä frendejä vapaa-aikanakin ja sanoi jotain tyyliin "kaikki voi nyt sitten miettiä, että kuinka hyviä ystäviä me oikeestaan ollaankaan".
Kylla se vaan niin on, etta homon nakoset ja oloset ihmiset on paasaantosesti homoja! Siita ei paase mihinkaan.
Ainakin tämän setän mielestä Antti on söpö kuin mikä ja pukeutuu tavalla, joka saa sydämen tykyttämään. Vaikka onkin aivan liian nuori setäihmisen omaan makuun. Kauneutta voi aina ihailla ja Antti on ehdottomasti enemmän kaunis kuin komea. Antin sukupuolinen suuntautuminen ei silti kuulu kenellekään ulkopuolisella ja toivottavasti ymmärtää asian omana tietonaan pitääkin mahdollisimman kauan ! Mediassa esillä olleet Antin omat seksuaalisuudella leikittelevät lausunnot ovat olleet varsin hauskoja ja osoittavat nuorelta mieheltä melkoista rohkeutta ellei suorastaan jopa kypsyyttä. Itsensä kanssa tuntuu olevan sinut, mikä ikinä sitten onkaan. Toivottavasti löytää itselleen hyvän ja kestävän ihmissuhteen !

Eräs tuntemani 7 v tyttölapsi on jo ilmoittanut menevänsä Antin kanssa naimisiin isona =)
Irokeesi: Hyvin sanottu. Tuonlaisia, fiksuja, kommentteja kaipaisi lisää täällä palstalla.
Antti on aseksuaalinen, androgyyni kiiltokuva. Hänhän on sitäpaitsi vasta pikkupoika! Ei Antista voi "siinä mielessä" tykätä kuin toiset teinit, sekä mahdollisesti irstaat pedofiilit. YÖKS!
Yks hailee onko se homo vai ei. Ei se ainakaan auta, jos sitä väkisin kaapista rupee vetämään ulos. Sehän on sitä paitsi jotain 19 v, ei semmonen tiedä varmaan omasta seksuaalisuudestaan yhtään mitään.



Joku mainitsi et levysopimus voisi jopa kieltää sen, että Antti puhuis tai myöntäis mitään seksuaalisuudestaan. Mietin vaan voiko ihan oikeasti joku levy-yhtiö mennä niin pitkälle että semmosen pykälän johonkin kontrahtiin laittais. Sehän olis ihan keskiaikaista.



Toisaalta Antti on kyllä pikkutyttöjen suosikki, et siinä mielessä jos olisin levy-yhtiö pomo, niin varmaan tekisin samoin.



Tuisku on kieltämättä aika hintahtava, mut kaikennäköisten metroseksuaalien maailmassa gaydar saattaa kyllä pistää ihan omiaan :)



Sillä ei kyllä mun mielestäni ole mitään väliä onko se homo, hetero vai bissu. Kuka tietää, ehkä se on kaappitransu ;)
mä olen sitä mieltä et anakaa olla!! mitä te sillä päätänne vaivaatte, että onko antti homo vai ei!! hankkikaa oma elämä ettei tarvi toisten asioita miettiä!!!
Höh. Ei Antti ole mikään pikkupoika, vaan 19-vuotias nuorimies. Miellyttävän näköinen ja oloinen. Mielestäni oli aika rumasti sanottu, että hänestä ei voisi tykätä kuin teinit ja pedofiilit.

Asia joka ärsyttää, on juuri tämä vatvonta hänen seksuaalisuudestaan. Ja miten pidetään pikkupoikana. Kyllä 19-vuotias on todennäköisesti jo hyvin perillä omasta seksuaalisuudestaan. Jotkut aikaisemmin, jotkut myöhemmin... mutta todennäköisesti on jo hyvin perillä.
Pääasia on, että A.Ruisku on paska. Homo tai ei mut aika turhanpäivänen vääntelehtijä se on. No siis homo se nyt kuitenkin sattuu olemaan. varmaa tietoa.
Ja tosiaan sil varmasti on levytyssopimuksessa kohta, jossa vaaditaan pitämään heteromainetta yllä. Vähän samaan tapaa, niiku Rasmuksen Laurinkin umpihomona ei sovi paljastaa suuntaustaan tulojen menettämisen pelossa, sillä fanikanta koostuu lähinnä 5-15v. tytöistä...
Täällähän tulee mielenkiintoista faktaa "varmana tietona". Minullakin on eräistä henkilöistä tietoja - eikä se vahvista välttämättä täällä esitettyjä "varmoja tietoja" mitenkään.

Ja yhtä kaikki - täällä mainittujen henkilöiden suuntautuminen on joka tapauksessa heidän yksityisasiansa. :)
Ihmiset rakkaat: olisiko liikaa toivottu, että muiden yksityisasioiden kaivelu julkisesti lopetettaisiin - olipa sitten kyse julkuista tai ei? Haluaisitteko itse tulla jollain keskustelupalstalla julistetuksi homoksi, heteroksi, paskaksi tai joksikin muuksi?
Näin. Jos mut olis leimattu alle parikymppisenä koko kansan julkimohomoksi, niin olis kyllä elämä muuttunut painajaismaiseksi.

Tää leimausilmiö konkretisoitui tos juhannuksena, kun pari noin parikymppistä kundia tuli laitamyötäisessä heittään mulle jotain Antti Tuiskusta ja kuinkä mä ulkonäköni / olemukseni puolesta sopisin hyvin hänen kanssaan pariksi. Tietysti mua imarteli, että mut rinnastettiin ulkonäköni puolesta itseäni n. kymmenen vuotta nuorempaan kaimaani - mutta tää esimerkki omassa kauheudessan kertoo, mitä kaikkea julkimoiden on siedettävä.
No, Antti Tuisku jopa hakemalla haki itsensä julkimoksi. Ei siis tullut julkimoksi vahingossa. Ja varmasti tiesi etukäteen, että hänestä tulee sitten julkista riistaa. Kuuluu ammatin varjopuoliin, ja se on yksinkertaisesti siedettävä, kun ei sitä itse voi estää. Hyvinhän tuo julkisuuden kestäminen on mieheltä sujunut tähän asti.
Oikeastaan hassua, ettei Rasmuksen Laurin suuntautuminen ole niin yleisessä tiedossa kuin esimerkiksi Killerin Siiri Nordinin.
Ei Lauri kyllä käsittääkseni homo olo. Se että ei ole homofobinen, korosta jatkuvasti olevansa hetero, ja esittele suhteitaan julkisuudessa, tarkoita väistämättä sitä että on homo.
Ihan sama mulle mikä Antti on, olisin kyllä heti veikannu homoks. Joka tapauksessa aivan älyttömän surkee laulaja, tai ainakin sille on tehty ihan järkyttävän paskaa musaa laulettavaksi... Toivottavasti tyyli muuttuu kunhan pääsee idols-sopimuksesta irti (sama pätee muihinkin idolseihin: ne on pantu laulamaan hirveetä tuubaa - todnäk ei o muuta vaihtoehtoo).

Sitten tärkeämpi kysymys: kertokaa vanhalle tontulle mitä ihmettä tarkoittaa IHQ?? siis jotain yltiöihanaa tietty, mut miten toi kuuluis lukee?? Sitä näkee nykyään kaikilla keskustelupalstoilla teinien repliikeissä enkä o aiemmin kehdannu kysyä...
"IHQ sanotaan Ihku:)"

Hmmm.. Siis onks toi lyhenne sanoista "ihanan kuuma" tai jotain... ;-)
Se on teinislangia ja tarkoittaa yksinkertaisesti "ihanaa" tai "tosi ihanaa" tai "vastustamatonta". Se on siis sellainen yleisesti positiivinen sana kuvaamaan jotakin miellyttävää.
juuri huomasin tuollaisen kysymyksen joka esiintyy samalla nimimerkillä kuin minä. Tiedoksi siis, että se en ole minä joka tällaist kysyi!Olen samaa mieltä ensimm. kommentin kanssa.
Siis tarkoitin, että mistä nää tiedot on peräisin?
Vai onko jonkun gaydar vaan sitä mieltä?

"Haluaisitteko itse tulla jollain keskustelupalstalla julistetuksi homoksi, heteroksi, paskaksi tai joksikin muuksi?"

Haluaisin,homoksi siis, mutta en heteroksi...
Ja verrattiinko tässä homoja, heteroja ja paskoja? Homoja ei ainakaan saa verrata paskaan! heteroista en tiedä...
Ei ne kaikki oo hompsuja.,jotka laulavat. Voi teitä....! Järki käteen! Liiallinen mielikuvitus vaivaa useita...
The rasmuksen Lauri on bi, ja tämä on 100% varma tieto, sitä en aio kertoa mistä sen tiedän, eikä se oikeastaan kuulu teille (tai mulle), mutta halusin tehdä lopun tästä NAURETTAVASTA keskustelusta.

P.S. Mä en silti ymmärrä, mitä pahaa siinä on, jos miettii tällasella palstalla, että onkohan se homo.. Hassua että sateenkaarikansa suhtautuu tommoseen pinnalliseen ja viattomaan kysymykseen niin ryppyotsaisesti ja tunneperäisesti, kai sitä saa miettiä, kuten oikeaa tukanväriäkin, ku ei sillä vastauksella ole väliä, niinhän?
Hmmm.Hauskoja otsikoita sitä näkee näinä päivinä.
Muistaakseni Katso-lehden kannessa kiikkui huvittava otsiikko Antista ja kohuystävä Nikosta....
Anteeksi,mutta mikä h----tti on KOHUYSTÄVÄ?
Kaverukset olivat yhdessä Thaimaan-lomalla ja heidät voi tavata myös kävelemässä yhdessä Ullanlinnassa Nikon kodin läheisyydessä...

...Söpöä,mutta en tiedä pitäisikö tässä nyt itkeä vai nauraa.Onko se oikeesti ihan mahdotonta puhua asioista niiden oikeilla nimillä?Kyllähän tässä nyt väännetään rautalankaa niin selvästi ettei ihmisille voi jäädä epäselväksi mistä on kyse.

...vaikka rakastuneita teinitytöistä en kyllä mene takuuseen.
Ja ehkä siinä piilee juuri syykin.

Mutta,ei kai asia minulle kuulu:)

Ja tsemppiä Antille joka tapauksessa,vaikkei musa uppookaan.
Niin ja kait sitä nyt saa puistossa kävellä ilman että se heti tulkitaan parisuhteeksi! (Joko vihjailemalla tai suoraan sanoen). Onhan kaikilla ystäviä, mitä väliä sillä on, ovatko ne heteroita vai homoja. On tämä aika kauheaksi mennyt jos julkkis ei voi enää kävellä EDES samaa sukupuolta olevan tyypin kanssa kaupungilla ilman että kusipää-juorulehti-"toimittajat" alkavat heti vittuilla ja vihjailla.
Mun mielestä tässä tulee esiin heterojen syrjivää asennetta:biseksuaalinen on ilmeisesti parempi kuin umpihomo ja umpihomo ei missään nimessä voi tehdä niin hyvää musiikkia, että hän menestyy, koska hän on ilmeisesti liian marginaalinen tapaus. Voiko homomies olla niin komea, että tytöt tykkää? Ei taatusti. Hänen on pakko olla "biseksuaalinen". Siis ei voi olla hintti, ei ikinä.

Naiset eivät ilmeisesti tykkää, jos on umpihomo. Se on jotakin vähemmän mieluista. Umpihomo ei voi olla miehekäs mies, se on mahdoton yhtälö.

Minusta biseksuaali on uusi sana kaappihomolle.

Tällaisia tuli mieleeni.
"Minusta biseksuaali on uusi sana kaappihomolle."

...Ehka joskus joisain tapauksissa voi olla, mutta ei takuulla ole mikaan yleinen synonyymiksi verrattava sana "kaappihomolle".

Mikakohan siina on niiiiin kauheaa, etta osa meista ihmisista nyt vaan ei ole joko - tai, hetero tai homo?
Joku siina tuntuu hairitsevan jotakuinkin ihmisten enemmistoa kovasti kovasti paljon. Mina en suostu ymmartamaan mika se niin hairitseva asia tuossa on (tarkoittaa: en ehdota vastauksia muiden puolesta tassa nain, mutta kissa poydalle kumminkin, taas kerran).

Olen alahtanyt talle asialle monta kertaa ennenkin. Menkoon nyt ainakin kerran viela.

. . .

Tuo "meidan Lauri" - ainakin se on pirun sootti.
Soitteli Hkissa oranssissa jo joskus "vauvana", yli 10 v. sitten...
Minä olen bi. EN homo, en kaappi- tai muukaan homo. Mielestäni on jopa loukkaavaa, että joku yrittää survoa minua kaappihomojen joukkoon.

Tietysti jotkut naamioivat homoutensa biseksuaalisuudeksi helpommalla päästäkseen, mutta toimii se toisinkin päin: "biseksuaali" tarkoittaa joidenkin kohdalla kaappiheteroa.
On se juuri niiiiiiiiiiiiiiin kauheaa. Bi-ihmiset ovat homojen vihollisia.
Minä olen sitä mieltä, että bi-seksuaalisuus on todellakin vain käsite, jonka identiteettikriisiset yksilöt ovat itselleen kehittäneet. Todellisuudessa "bi-seksuaalit" ovat kaappihomoja joiden "heteroseksuaalisuus" on kongitio, opittu käyttäytymisen muoto.

Tosiasiahan on, että niin moni (tämä ei ole ainoastaan mutu-tietoa) on rakentanut elämänsä heteronormatiivisten mallien mukaan.... mutta sitten myöhemmin "huomanneet", että elämässä voi olla ehkä jotain muutakin... "löytäneet" itsestään homon (tulemalla bi-seksuaaleiksi - tai hehän ovat vain heteroita jotka haluavat munaa ...(siis miehet) ha ha!)

Onneksi olen saanut kasvaa sen verran avoimessa ympäristössä, että ei ole tarvinnut piiloutua "bi-seksuaaliksi" vaan olen voinut rohkeasti ja ylpeästi olla sitä mitä olen, eli HOMO (on se niin pelottava sana, eikö olekin?)
Ja edellinen kirjoittaja voisi työntää päänsä perseeseen ja pitää sen siellä! Helvetin loukkaavaa sanoa noin! Ihan kuin kaikki bi-seksuaalit muka olisivat identiteettinsä kanssa ristiriidassa. Asenteesi osoittaa vain ainoastaan samanlaista ennakkoluuloisuutta ja tietämättömyyttä, sekä suvaitsemattomuutta, jonkalaisia asenteita vastaan kaikki vähemmistöseksuaalit ovat yrittäneet taistella valtaväestön ollessa kysymyksessä, jo useita vuosikymmeniä!
Höpön löpön ja pälpäti pälpän, Chiron. Jos tässä jollakin on katkeroituneita identiteettikriisejä, niin sinulla.

Minä tykkään tytöistä ja minä tykkään pojista. Se tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, etten katso sukupuoleen siinä vaiheessa kun jonkun kanssa seurustelusuhteeseen sitoudun. Rakastun ihmisiin, en sukupuoliin.

En todellakaan jaksa loukkaantua debiileistä kommenteistasi, minulla on siihen liian vahva itsetunto. En vain osaa päättää, ovatko ne voittopuolisesti säälittäviä vaiko koomisia.

Ryve pahnoissas.
Samalla logiikalla sinä homo olet perverssi, sairas ja isäsuhteesi on aikoinaan ollut vaillinainen: Imet kyrpää koska kaipaat isähahmoa. Keittiöpsykologia kunniaan.
Samalla logiikalla sinä homo olet perverssi, sairas ja isäsuhteesi on aikoinaan ollut vaillinainen: Imet kyrpää koska kaipaat isähahmoa. Keittiöpsykologia kunniaan.
Hah! No ainakin kaipaan isähahmoa ja imen kyrpää täysin hyvällä omalla tunnolla, ilman pelkoa ja tarvetta piiloutua minkään identiteettikriisiin keksityn käsitteen taakse. Toivoisin, että niin olisi asia sinunkin osallasi.
Uskomattoman suppea näkemys sullakin seksuaalisuudesta jos jyrkkä homo-hetero -jaottelu on susta ainoa mahdollisuus tässä elämässä. Vittu whatever.
Hmm. Minä en voisi ikinä olla missään vakavissa tekemisissä bi-seksuaalin kanssa. Se on yksinkertaisesti liian suuri häiritsevä tekijä että jollakin on tällainen "ufo-ulottuvuus" ja katkaisisin välit tuohon ihmiseen. Jopa ihan irtopanokin bi-seksuaalin kanssa on häiritsevä ajatus, homoa sen olla pitää. JOSKAAN en tiedä kuka mies on ollut mitäkin... Häiritsevää. Bi-seksuaalit salaavatkin aina visusti ufo-ulottuvuutensa, mikä on harhaanjohtamista. Kantaisivat bi-seksuaalien kaksiväristä "sateenkaarilippu" käsivarsinauhaa tai jotain.
No kannanpa minäkin korteni biseksuaalikekoon. Täällä on jo aiemmin ollut puhetta siitä, kannattaako itseään ylipäätään lähteä määrittelemään mihinkään suuntaan, kun seksuaalisuus ei kuitenkaan ole mikään vakio. En usko että kukaan voi olla kaiken aikaa täysin biseksuaali, mutta on varmasti ihmisiä joille itselleen ei seurustelukumppanin sukupuolella ole suurtakaan merkitystä. Mutta sitten tulee väliin yhteiskunta ja laajempi perhe, joka on usein huomattavasti hanakampi hyväksymään ja tukemaan heteroseksuaalista suhdetta kuin homoseksuaalista. Siksi tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus, että biseksuaalit jossain vaiheessa valitsevat hyväksytyn ja tunnustetun heterosuhteen.

Mutta mitä mieltä ovat ranneliikkeen biseksuaalit? Onko näin?

Tämä on siis pelkkää mutua, en pysty perustelemaan väitettäni millään... Oma yritykseni biseksuaalin kanssa seurustelmiseksi kaatui siihen, kun hän päätti että nyt olisi tyttöystävä paikallaan.
>Se on yksinkertaisesti liian suuri häiritsevä tekijä että jollakin >on tällainen "ufo-ulottuvuus" ja katkaisisin välit tuohon >ihmiseen.


-Surullista että todennäköisesti myös oma seksuaalisuutesi on monelle ihmiselle kynnyskysymys olla missään tekemisissä kanssasi. Määritelmät: "Tällainen on homo" ja "Näin käyttäytyy biseksuaalit", ovat aika rasittavia ja aikansaeläneitä. Ne ovat myös syrjiviä.

Toivoisi että seksuaalivähemmistöt osaisivat suvaita toisiaan ja nähdä lopulta toisensa yksilöinä, omine henk.koht. luonteenpiirteineen ja taipumuksineen.

Turha toivo kai: Suvaitsemattomuutta on nähtävästi rajan molemmilla puolilla...
Enpä osaa pitää bi-seksuaalejakaan minään suvaitsevaisuuden riemuvoittoina, miehiä ainakaan.

Niillä on ärsyttävän omahyväinen ja alentuva asenne homoja kohtaan. Homoillessa ollaan "slummikierroksella heheh!" Lisäksi nehän ovat aina aivan kauhuissaan mahdollisuudesta että omat pikku perversiot pääsisivät laajempaankin tietoon.

Kaikki ovat aina kiivaasti kieltämässä nämä bi-seksuaalien usein koetut paskapuolet. Kukaan bi-seksuaali ei koskaan tunnusta olevansa tuo stereotyyppien valheellinen munapää.

Miksei tunnusteta rehdisti olevansa juuri sellainen niin voisi asioista puhua niiden oikeilla nimillä?
Miksi bi-seksuaalit eivät ikinä slummikierroksella tee tiettäväksi mitä todellisuudessa ovat? Miksi on omien tarpeiden(?) takia teeskenneltävä ja loukattava ihmisiä. Bi-seksuaalisuus on tehtävä tiettäväksi että ihmiset kuten minä tietävät pitää hajurakoa. Muut voivat tehdä mitä lystäävät bi-seksuaalien kanssa, minä en.
Pitänee minullakin sanoa oma mielipiteeni. Olen aivan samalla linjalla 1010:n, kuten myös Chironin kanssa. Myöskin omasta mielestäni bi-seksuaalit saavat elää niin syvällä valheessa ja itsepetoksessa kuin ikinä haluavat. Hajuraon tulen heihin kyllä pitämään, niin kuin olen tehnyt tähänkin asti!

Ja vielä... kaikista alentavinta mitä homomies voi itselleen tehdä on alisuta ukkomiehen rattopojaksi (niin kuin jossain tämän foorumin keskusteluketjussa joku kirjoitti). Onneksi on vielä ihmisiä joilla on omanarvontuntoa!
Jaa-a, olettekohan nyt aivan varmoja, etta olette pitaneet haluamianne "hajurakoja" "bisseihin" elikkas "pipareihin" -?

Bisset / piparit kun toistaiseksi saavat elaa muidenlaisten ihmisten joukossa vapaasti, vaikka osa teista ilmeisesti olisikin valmis perustamaan jonkinlaisia ghettoja, jotta saisi olla nailta persoonallisuushairioisilta homojen ja heteroiden huiputtajilta rauhassa ja turvassa.

...Niissa ghetoissa kunnon eheat homomiehet voisivat sitten vuorostaan kayda "slummikierroksilla"?

Heh, elaisivatkin ihan turismilla nama ghetot ennen pitkaa...

...Mutta tietenkin vain siihen saakka, kunnes alkaisitte perustamaan keskitysleireja.
No tottapuhuen jokaisellahan on oikeus tehdä elämälleen mitä tahansa, vaikka vetää sen vessan pöntöstä alas. Mutta ainahan olisi hyvä käydä keskustelua, esimerkiksi siitä mikä on kulttuuristen/yhteiskunnallisten asenteiden/arvomaailman vaikutus seksuaalisuuteen.

Onhan se kipeen totta, että niin moni on kiletänyt taipumukensa ja yhteisön yleisten heteronomien mukaan "ajautunut" heterosuhteisiin, ja sitten kun on turhautuminen ja ahdistus tullut vastaan, ovat he alkaneet toteuttamaan aktiivisesti "oikeaa" seksuaalisuuttaan (vaimoltaan ja tyttöystävältään ja MAAILMALTA salassa) Eli tuo on tosiasia joka ei pitäisi ketään suututtaa.

Itse näin 100% homona ajattelen ja uskon, että ihminen toki voi "rakastua" tai paremminkin "ihastua" sukupuolesta riippumatta, mutta PUHDAS seksuaalinen kiihottuminen esimerkiksi visuaalisen ärsykkeen kautta voisi selventää tätä "omituista" bi-seksuaalisuuden käsitettä.

Pidän itseäni siis 100% homona, sillä perusteella, ettei minua esimerkiksi alastoman naisvartalon katseleminen saa kiihottumaan, vaikka periaatteessa voisinkin "nuorena virilinä miehenä" tunkeutua johonkin naiseen, ts. fuck her brains out. (Naiseen johon olen ihastunut ihmisenä ja jota kohtaan tunnen esteettistä mielihyvää)

Haluaisinkin kysyä kuinka moni tämän foorumin"bi-seksuaali" masturboi esimerkiksi katselemalla alastonta tai vähäpukeista naisen kuvaa? (Ei aktikuvaa jossa mukana on mies tai jokin osa miehestä) Haluaisin ihan mielenkiinnosta lukea rehellisiä vastauksia.

Mitä sanoin aikaisemmin hajuraosta. Kyllähän sen pystyy pitämään ja erottamaan aidon ja epäaidon ;) kun katsos tutustuu toiseen hieman kauemmin kuin viisitoista minuuttia baaritiskillä. Kyllä käyttäytyminen ylipäätään ja miten suhtautuu esim. homoseksuaalisuuteen, häpeääkö yksilö sitä, kertoo jo sen mikä on miehiään.

No, luulempa kuitenkin että hajurako bi-ihmisiin pysyy edelleen senkin puolesta kun oma pitkäaikainen miesystäväni on, jos ei enempi niin ainakin yhtä homo kuin itse olen. Tein nimittäin jo aluksi hänelle selväksi omat haluni ja toiveeni, eli jos ei niihin sopeudu niin tietää misää ovi on. Eli toisin sanoen: Sellaista kullia en suuhuni ota joka välillä vitussa ui! ;)
Dear Kimi,olen samaa mielta kullista joka on ollut naisessa,en sita hyvaksy.
"Surullista että todennäköisesti myös oma seksuaalisuutesi on monelle ihmiselle kynnyskysymys olla missään tekemisissä kanssasi"

En kaipaa kenenkään kiintymystä tai hyväksyntää, heteron tahi biin. Kyllä mua saa inhota, haukkua ja sylkeä niin maan perhanasti. En piittaa. Tietysti sitten jos isketään puukko niskaan, se haittaa, mutta ei sille sitten enää mitään voi. Kävi kuten käymän piti.

Haukkumisesta puheenollen, homoilta itseltään kuulee usein paljon rumempaa tekstiä kuin heteroilta. Kovaa on. Ei siinä enää tarvita mitään tarpeitaan tyydyttävää biitä ilkkumaan ja suhtautumaan alentuvasti.

Mitäpä mä homonreppana millekään biille mahdan. Noissa ihmisissä on jotain merkillisen tuhoutumatonta. Aivan kuin niillä ei olisi mitään huolia, masennuksenaiheita yms. koko maailmassa. Sen ei tarvi olla huolissaan puukostakaan. En tosin ole itsekään.

Bii ei kai tunne mitään. Mistäpä tiedän kun pidän hajurakoa. Siitä en luovu koska muuten on kohta ylimääräistä kiveä kuormassa entisen lisäksi ja nuo ihmiset ihan oikeasti inhottavat.

Ja oikein ghettoon tarvis muuttaa? Menkööt HE ghettoon. Suuressa maailmassa bi-seksuaaleille on omat baarit jossa voivat tavata toisiaan. Räystäässä killuu tämä niiden puna-vioetti viiri.

Aina edistyksellinen Dtm voisi organisoida bii-iltoja ja niin tulevat heitin tarpeet tyydytetyiksi ja mää voin pitää hajurakoa. Juon kaakaota villasukat jalassa.
"Ja oikein ghettoon tarvis muuttaa? Menkööt HE ghettoon."

No niin. Dystopiavisioni tuli taten vahvistetuksi.

"This is the world we live in,
and these are the hands we're giving..."

(Genesis: "Land of Confucion")
No voi suakin. Aivan tarkastihan selvitin mitä "ghetolla" tarkoitin, eikä tuo nyt maailmanloppu ole jos nää biit tapaavat toisensa kerran viikossa Dtm:ssä. Itse en ole koskaan pahemmin käynyt siellä, joten hajurakokin syntyy itsestään. Jos trendejä seurataan, niin erilaiset bii-happeningit ovat suurta huutoa jossakin Sydneyssä, San Franciscossa ja vastaavissa paikoissa.
Siis hei!
Mähä en ees jaksa lukee noit muitte vastauksii.
Ketä niiku OIKEESTI jaksaa joku A. Tuisku kiinnostaa?
Daah! Dtm on pullollaan Tuiskua komeempia homoja. Onx se vaan se et kun Tuisku on telkus nii se heti alkaa joitai homoja kiinnostaa? Mut eix se oo vähän niinku "lame"?
Itse olen päätynyt julkisuuden haluttavuutta lisäävää vaikutusta pohtiessani arvioon, että haluttavuuden kasvu perustuu (yksipuoliseen) tutustumiseen henkilöön. Television ruudulla ja lehtien palstoilla voit arkailematta ahmia silmilläsi seksikkään näköistä kaveria ilman pelkoa torjutuksitulemista tai vaikkapa vain hämilleenjoutumista. Live-tilanteessa tutustuminen edellyttää kontaktin luomista, mikä onkin jo vaativaa toimintaa.
Hassua sinänsä että tämä Antti-keskustelu kääntyi yhtäkkiä bi-seksuaalien mollaamispalstaksi.

Aika pysäyttävää huomata miten rasistisia "puhtaat" homoseksuaalit voivat olla. Entä muistiko kukaan että bi voi olla myös nainen?
Eikö olekin yllättävää - mitä heterot edellä, sitä homot perässä.

Molemmin puolista se mollaaminen on, jos et ole sattunut huomaamaan.
Moni homo, joka on julkisuudessa tai luo uraansa, elää kaapissa ja sitten, kun nämä tarkkasilmäiset naiset hänen ympärillään huomaavatkin toistuvaa torjuntaa tämän ihastuksensa taholta ( ei koskaan pääse sänkyyn miehen kanssa ) alkaa huhumylly ja pohdinta blondibimbojen päässä, että "jos se sitten on homo" ja siinä sivussa mustamaalaaminen juorujen kohde, niin sitten tämä uraansa luova homo keksiikin hätävalheekseen "biseksuaalisuuden". Seuraavaksi rahdataan lehtien palstoille naisystäviä kuvaan ja tehdään "mukasyvällinen" juttu siitä kuinka heillä "synkkaa" hyvin. Kaikki on pientä valkoista valhetta, jotta huhut homoudesta loppuisivat.

Onhan se selvä asia, että esim. viihdetaiteilijan on pidettävä kulissia yllä, jotta on töitä. Tämä on surullinen tosiasia, että avoimena homojulkkiksena ei ole työtä oli se ura sitten mikä tahansa.
Samasta syystä moni uransa huipulla oleva homomies asuu ulkomailla ja pitää miessuhteensa ja homo-elämänsä siellä.

Sitten, kun näiden uteliaiden naistoimittajien kanssa tehdään juttuja heidän "upeanerikoisesta" talostaan tai asunnostaan, niin jossakin tekstin lomassa mainitaan "sivulauseessa" Jacques, mutta ilman mitään tarkempaa määritelmää siitä, kuka tämä hemmo on, mutta kaikki tarkkasilmäiset naiset ymmärtävät yskän, että "no se nyt sitten ON homo ja kyllähän me se nyt tietenkin arvattiin". Nämä naistoimittajat ovat tavallaan "viestitinviejiä", että "turha sitä on enää alkaa pokaamaan julkisissa tilaisuuksissa, kun hän tulee käymään Suomessa ja elää elää niissä vaaleanpunaisissa päivä-unelmissa, että saisko siitä miehen itselleen".
Hohhoijakkaa... Alkaa pikkuhiljaa ottaa päähän tämä joidenkin homojen harjoittama turhasta valittaminen. Homoseksuaaleilla ja muillakin vähemmistöillä on Suomessa ongelmia, mutta suurimpina niistä eivät kyllä ole "naistoimittajat".

Lainaus: "Onhan se selvä asia, että esim. viihdetaiteilijan on pidettävä kulissia yllä, jotta on töitä. Tämä on surullinen tosiasia, että avoimena homojulkkiksena ei ole työtä oli se ura sitten mikä tahansa."

Tämä sinänsä olisi surullista, jos näin olisi, mutta tämä ei todellakaan ole tosiasia. Suomalaisia julkkiksia (isompia tai pienempiä), joilla on ollut ihan kivasti menestystä ja töitä avoimuudesta huolimatta:

Pirkko Saisio, Mikko Silvennoinen, Jaakko Selin, Pentti Holappa, Tuuve Aro, Tove Jansson...

Enkä usko, että Siiri Nordininkaan hommat ihan pian loppuvat huolimatta avioitumisestaan naisen kanssa.

Okei, lista ei ehkä ole kilometrien pituinen ja myönnän, että Suomessa on melko vähän homojulkkiksia moniin muihin maihin verrattuna, mutta c'mon, vähän suhteellisuuden tajua.
... juu mutta Suomessa ollaankin kateellisia aina niille joilla menee paremmin kuin muilla - oli sitten kysymyksessä naapuri tai julkkis. Jos naapuri ostaa ykskaks 10000€ kalliimman auton soitetaan verotoimistoon, sillä on varmastikin sukanvarressa verottajalta pimitettyä tuloa... Jos julkkis menestyy paremmin kuin toinen, aloitetaan ajojahti menneisyyden, seksuaalisuuden ym esiinkaivamiseksi...
Mantu, tietenkin uskaltaa olla avoin, kun on asemansa jo vakiinnuttanut eikä sitä enää ole taloudellisesti riippuvainen. Milloin edellä mainitut henkilöt tulivat ulos kaapista? Eiköhän se ollut useimmiten "julkinen salaisuus" niiden henkilöiden piirissä, joissa he aikaansa viettivät ennen ulostuloa?
Salaisuus – julkinen salaisuus – julkinen.

Toivottavasti saamme joskus elää sellaista aikaa, kun kenenkään ihmisen, julkisen tai vähemmän julkisen, määreeksi ei tarvitse laittaa seksuaalista suuntautumista.

Esimerkiksi Tove Jansoniin suhtaudutiin mediassa erittäin huomaavaisesti. Mutta ketä tai mitä hyödytti esimerkiksi Juha Föhrin outtaaminen mediassa vastoin tahtoaan. Seksuaalisella suuntaumiselle lienee aika vähän tekemistä meteorologin työn kanssa.

Harvoin muuten näkee Jorma Hentilänkään nimen perässä erityistä mainintaa seksualisesta suuntautuneisuudesta.

Miltä kuulostaisi: perusheterona tunnettu Toni Halme puhui eduskunnassa...

Aivan positiivista on sen sijaan, jos joku julkisuuden henkilö haluaa itse outata itsensä antaakseen kasvot sateenkaari-ihmiselle.
No nyt onnistuin vihdoin minäkin näkemään Antti Tuiskun esiintymässä tänään MTV3:n ohjelmassa.

En jaksa kahlata läpi tätä kohta vuoden vellonutta keskustelua, joten voipi olla toistoa.

Mietin, mihin on kadonnut Hanna-joku, joka muistaakseni voitti Idols-kisan.

Antissa on jotain karismaa tai lavasäteilyä, joka mielestäni Hannalta puuttuu tai sitä on vähemmän. Antti on jotenkin symppis tyyppi. Olin myyty siitä hetkestä kun hän spiikkauksessa pudotteli jotakin täysin murteellista.

Lauluääni ei ole kaksinen. Taustakuoro on ihan välttämätön. Antin persoona myy ainakin teinitytöille ja vähän minullekin. Tämä yksi näyte kyllä nyt riitti. Ehkä viiden vuoden jälkeen voisi katsoa, kuinka hän on kehittynyt.
Omasta mielestäni "karisma" on Antin tapauksessa sellaista poikamaista söpöilyä, jotenkin aika kornia katsottavaa oli tuo MTV3:n ohjelma. Vähän kuin miespuolinen Britney :p
Anttihan on idolituote kirkuville teinitytöille. Sellainen söpö päivänuni. Kyllä hän vielä kehittyy myös laulajana, kun kokemusta ja oppia tulee lisää.

Saisi muuten ajaa kainalokarvansa, jos meinaa jatkossakin hillua lavalla hihattomassa paidassa kädet ylhäällä. Kun on muutenkin sellainen siloposki.
Lainaukset nimim. mies:
"Mantu, tietenkin uskaltaa olla avoin, kun on asemansa jo vakiinnuttanut eikä sitä enää ole taloudellisesti riippuvainen."

Totta kai taloudellinen riippumattomuus helpottaa uskalluksessa tulla ulos kaapista, mutta sinä sanoitkin aiemmin, että "avoimena homojulkkiksena ei ole työtä oli se ura sitten mikä tahansa". Ei pidä paikkaansa. Julkkisten lisäksi tiedän useita muitakin avoimesti homoseksuaaleja työssäkäyviä ihmisiä.

"Milloin edellä mainitut henkilöt tulivat ulos kaapista?"

Kaikki ovat olleet ulkona kaapista niin kauan kuin itse muistan. Eri asia on varmaankin, missä vaiheessa media on viitsinyt/uskaltanut alkaa kertoa heidän homoudestaan.