Hei l-naiset!

  • 1 / 8
  • marjukka
  • 3.10.2004 12:51
Ihmettelen aina sitä, että missä ovat kaikki l-naiset, jotka oikeasti ovat kiinnostuneita kulttuurista ja muustakin kuin baarielämästä. Miksi naiset liikkuvat paljon vähemmän meikälaisten piireissä kuin miehet? Itse olen naisista pitävä l-nainen, joka ei erityisemmin viihdy baareissa, ja kaipaisin jopa ihan vakituista seuraa, jota en baareista löydä. Missä minun kannattaisi liikkua? Ottakaa kantaa!
  • 2 / 8
  • karbage
  • 4.10.2004 12:07
Itse olen ihmetellyt samaa, mutta baareissakin pyörii aika vähän naisia ja niistäkin suurin osa on alta 25v. Sama muuten koskee chatteja ja muita keskustelu palstoja. Baarissa liikkuvat naiset ovat vielä omassa porukassaa tiiviisti, joten aika vaikea saada mitään kontaktia. Itse en ole paljoa baareja kolunnut ja johtuu varmaan pitkälti siitä, että siellä on yksin tai kaksinkin aika tylsää. Isommalla porukalla ( haluaa oman sisäpiirin ;) ) olis kivempaa, mutta kaveripiiriä on vaikea suurentaa jos ei saa yhteyttä muihin.

Itse olen kotihiiri, joten mut bongaa kotoa tai lenkiltä koiran kaa. L-naisiin olen törmännyt töissä, koulussa ja kaupassa. Nyt vain johonkin isoon markettiin pyörimään päiväksi niin törmäät uusiin kasvoihin ;). Jääkiekko, jalkapallo, salibandi, yms treenit on varmaan myös hyviä paikkoja tai menee katsomaan noita naisten pelejä (silmänruokaa samalla).
  • 3 / 8
  • -wilde-
  • 4.10.2004 19:50
Meitähän on ihan kaikkialla, pitää olla vain silmät tarkkaavaisesti auki : )

Oikeesti, kulttuuripuolta en tunne, mutta kannattaa edes kerran käväistä jossain urheilutapahtumassa ja olla myös itse avoinmin mielin..

Käy katsastamassa sb joukkueiden edesottamuksia naisten liigassa -katsomossa on todellakin tunnelmaa ja sitä silmänruokaa molemmin puolin kaukalon laitoja.. Ja mikä tärkeintä ne matsitkin on todella hyviä, varsinkin keväällä tosipelien alkaessa.

Henkilökohtaisesti vietän aika paljon aikaa kotosalla, arkena ei jaksa enää kauheasti höntyillä töiden jälkeen pitkin poikin kyliä... Tai vaihtoehtoisesti vietämme ystävien kanssa yhdessä aikaa aina jonkun kotiin kokoontuen -baarireissuja tehdään joku parisen kertaa vuodessa ja juuri sillä isolla porukalla ; )
  • 4 / 8
  • gaylepa
  • 4.10.2004 20:09
Joo olen samaan mieltä edellisten kanssa, että lepakot ( naiset yli 30 v. ) ovat piilossa jossakin.
Itse olen yrittänyt maikkarin textisivujen kautta löytää sitä oikeaa, mutta sehän se vasta vaikeaa onkin. Nimittäin olen törmännyt sellaisiin henkilöihin, jotka haluavat vain textailla mutta eivät tavata. Ja minä, kun olen tositarkoituksin liikkeellä ja toivon löytäväni elämääni naisystävän - en etsi tekstailuseuraa.
No on joku lepakko rohjennut treffeille asti, mutta sitten on niin, että minä en miellytä häntä eikä hän minua.
Kapakoissa en enää tällä iällä ( 39 ) jaksa hillua, koska en edes ryyppää. Eli olen siinäkin suhteessa poikkeava lepakko kun olen raitis.
Ja kaiken huipuksi asun Tampereen seudulla missä kaikki lepakot taitaa olla varattuja tai sitten ovat kaapissa.
  • 5 / 8
  • karbage
  • 5.10.2004 8:40
gaylepa: Jos olet Tampereelta niin sit vain lauantaina Female Touch, naistenbileisiin. Ja kaikki muut sitten bongailemaan gaylepaa ;). Ehkä mekin saadaan itsestämme sen verran irti, että lähdemme katsomaan meininkiä.
  • 6 / 8
  • gaylepa + muut
  • 5.10.2004 17:04
Osallistukaa gay tampereen keilailtaan tai menkää setan ryhmiin tms. Kyllä sitä toimintaa ainakin täällä Tampereella on.
  • 7 / 8
  • gaylepa
  • 10.10.2004 10:39
Kävin viime yönä Valossa missä oli naistenbileet.
Olin n. 45 min ja totesin meiningin samanlaiseksi kuin muissakin gaytapahtumissa eli sisäpiirin juttu. Porukka tuntui tuntevan toisensa hyvin ja kukaan ei tullut tekemään tuttavuutta kanssani joten katsoín viisaammaksi poistua.
Ravintolasta kaltaiseni raitis ja sporttinen lepa ei löydä etsimäänsä. Mistäs sitten, kun duunipaikkakin on heteroita tulvillaan ja harrastuksista ei ole löytynyt muuta kuin hyvänpäivän tuttuja.
Kovin on Tampereen seutu kuollut sukupuuttoon mitä tulee vapaisiin ja kaltaisiini lepakoihin.
  • 8 / 8
  • Don
  • 10.10.2004 14:22
Vaikka en lepso olekkaan -homo kun olen - niin ihmettelen vaan tätä samaa "kukaan ei tuu jutteleen" -inivalitusta oli sitten kyseessä naiset tai miehet. Miksi oletusarvoisesti pitäisi "muiden" tehdä aloite ja tulla jutteleen? Miksi et itse aloittanut juttua jonkun kaltaisesi lepakon kanssa?

Jos kaikki jäisivät vaan odottamaan että joku tulee jutteleen niin kovin olisi hiljaista kaikissa baareissa ?! Eikä minusta ole esteenä "sisäpiiri" (mitä tuolla tarkoitetaankaan). Jotenkinhan se "sisäpiirikin" on muodostunut ehkä juuri sosiaalisen kanssakäymisen kautta! Ooppa reipas ja tee vaihteeksi vaikka aloite itse ensi kerralla. Tuskin sinua kukaan elävältä syö?