o-zone, Dragostea din tei

Joo joo, kesä on jo ohi ja kesähitti haudattu, mutta silti...
*o-zone, Dragostea din tei*

Näin vasta nyt tuon ihanan kesähitin musiikkivideon ja se . Videon alussa vilahtaa nopeasti sateenkaari taustalla ja videolla miehet ovat hyvin läheisesti kiinni toisissaan ja ... miten sen sanoisi? Koko video on aika hintti.

Niin siis tarkoitus oli kysyä, jos jollain on parempaa tietoa näistä miehistä. Ovatko he avoimesti homoja, vai onko nämä "hienovaraiset" viestit tarkoitettu vihjeenä asiasta?
Ja mitä sanat tarkoittaa? Ovatko he ovelasti saaneet koko maailman laulamaan jotain homoa romanian(?) kielellä. Ja mitä se *IHANA* korkealta laulava tummasilmäinen kuiskaa sen toisen korvaa? Picasso...jotain.
En voi muuta sanoa kun inhoan kyseistä `joikua´yli kaiken. Kuulin sen heinäkuun alussa eka kerran ja luulin sen olevan `smurffi-laulun´mutta ei
Ja nyt on edessä oktoberfest viellä missä kyseinen biisi tulee soimaan ja useasti....korvani pierevät verta.
Onneksi voi ostaa 2 tuoppia ja iskeä ne vaikka korviensa suojiksi.
Kaikki muut jotka rakastette tuota biisiä.....kivat teille.

Toivottavasti biisin tekiät saavat sievoisen summan renkutuksestaan koska uskon että romaniassa raha on tarpeen.
Ja sinulle `poika´onnea tutkimuksillesi ja toivottavasti löydät kätketyn suuren sanoman, way to miss Marple.
Jos tässä olisi vaikka ainesta uudeksi Cocis lauluksi... I would like to teach the world to sing in perfect harmony....vai miten se New Seekersin laulu menikään???
Maijaa Hiii, Majaa hooo, Majiaa hahaaa...........selvää homoilua,sanon minä.
  • 3 / 12
  • mr. music
  • 12.9.2004 21:23
juu... eiköhän ne aika homoja ole kaikki, vaikka ei saisi ihmisiä luokitella ulkoisten ominaisuuksien ym. perusteella.
Musta se video (ja oikeastaan koko bändi kesähittiään ja jäseniään myöten) on aika söpö, tulee mieleen jotenkin kevyempi ja miespuolinen versio t.A.T.u:sta. Ja siis, poikien suuntauksesta: Mulle on kerrottu jonkin asteisena tietona, että ne on ihan avoimia homoja, mutta en kyllä ole ihan varma tän väitteen lähteestä. No mut, kuten sanottu, kai sen nyt näkee.
Olen pyörritellyt levyä vastakkaisen suuntaan ja löytänyt piilottettuja viestejä homojen maailman valloituksesta!!!!
Monen kuukauden tutkimusten jälkeen olen tullut siihen tulokseen että kyseessä on viesti kaikille peilipallon välkkeessä paistatteleville puppeli-pojuille, kajaalit ojennukseen, koska maailma on nyt valmis teille.....ja samalla Suomen euroviisulaulu voitolle. :)
  • 8 / 12
  • gemineski
  • 9.10.2004 21:20
Noo, älä nyt DKNY viitsi hikeentyä. Ei kannata näillä sivuilla olla niin kauheen pipo tiukalla. Sama koskee muita nimimerkkejä jotka täällä meuhkaa milloin mistäkin. Sateenkaarikansaan mahtuu kaikenlaisia (musiikki -ym)mieltymyksiä ja erilaisuutta. Meidän on hyväksyttävä se jos kerran haluamme että meidän erilaisuutemme hyväksytään heteromaailmassa. Minusta o-Zonen jätkät on ihania enkä lainkaan tykkää Nightwishistä mutta ei liene vakavaa.
Aivan, gemineski. Homojenkin joukkoon mahtuu monenlaisia musiikkimieltymyksiä. Minä pidän biisistä Dragoste Din Tei. Videota en ole nähnyt.
...Kiehnäävätkö ne jätkät tosiaan toisiaan? =D

Sattumoisin pidän kovasti myös Nightwishistä. Musiikkimakuni on aika laaja muutenkin.
Nyt on pyörinyt tiuhaan tahtiin MTV Romanialla ja Atomic TV:llä.
Ei häpeä kyllä yhtään vastaavien länsikyhäelmien seurassa.
Yhtä ohimenevän oloinen, piristyksenä sentään standardista poikkeava kieli.
Mistähän tuo kohu on tullut?
Naapurimaassa Unkarissa poikapari(ei niin teini kuin o-Zone) Mc Hawer feat.Tekkno ovat suoltaneet vastaavaa, mutta yhdistäen sikäläisiä, melodisia klassikkoja teknokomppiin.
Välillä mänöö metsään, välillä jopa toimii!
Oikeastaan tuo Ozonen "Nu ma las de limba noastra" erottui joukosta ainoana ilman sämpläyksiä ja muita tehosteita.