Kitten tulloo!!!

  • 1 / 5
  • 1984
  • 17.9.2004 12:53
Ulkomailla oleskelevana olen nähnyt Big Brotherin uusimmat jaksot ja mukana on kaikenlaista "homokasta". Esim. Daniel-niminen homoparturi joka kiihottuu vain heteromiehistä, Jason-niminen bisse älykääpiö ja Achmet-niminen muslimi, jonka on kai tarkoitus paheksua em. menoa. Tosin Achmet on ainoa mieskilpailija joka on jonkin näköinen.

Sitten on Kitten, lahopäinen lesbo, joka on oikea lessun prototyyppi. Eli kiroilee, huutaa, pirstoo sisustusta, maalaa vitunkuvia seinään ja uhkailee mieskilpailijoita väkivallalla. Jokainen joka huomauttaa ämmän käytöksestä on tietysti paskamainen lesbovihaaja. Kun Kitteniä aikansa kattoo niin sellaiseksi ainakin tulee ellei valmiiksi ole.

Kitteni lensi helvettiin kisatalosta mutta Suomen kaikilla lesboilla on uuden idolin ja esikuvan paikka tiedossa kun jaksot esitetään siellä.
"Ulkomailla oleskelevana olen nähnyt Big Brotherin uusimmat jaksot ja mukana on kaikenlaista "homokasta". Esim. Daniel-niminen homoparturi joka kiihottuu vain heteromiehistä, Jason-niminen bisse älykääpiö ja Achmet-niminen muslimi, jonka on kai tarkoitus paheksua em. menoa. Tosin Achmet on ainoa mieskilpailija joka on jonkin näköinen. "

Daniel = hetskut tykkää siitä.
Jason = valehteli olevansa bisse päästäkseen ohjelmaan
Achmet = Ahmed, ulkomuodosta en sano mitään koska makuja on monia. Taitaa olla se legendaarinen Ahmania vallannut sinut?

Kummastelen kyllä mikset maininnut voittajasta mitään? Tai Stuartista joka on niin sinut naispuolensa kanssa? Tai bedsit-tapahtumista.

"Sitten on Kitten, lahopäinen lesbo, joka on oikea lessun prototyyppi. Eli kiroilee, huutaa, pirstoo sisustusta, maalaa vitunkuvia seinään ja uhkailee mieskilpailijoita väkivallalla. Jokainen joka huomauttaa ämmän käytöksestä on tietysti paskamainen lesbovihaaja. Kun Kitteniä aikansa kattoo niin sellaiseksi ainakin tulee ellei valmiiksi ole. "

Itse asiassa, hän on jonkinsortin aktivisti, mutta lahopää tuskinsa. "Uhkailee mieskilpailijoita..." - ainakaan niissä jaksoissa mitä itse olen nähnyt (koko 5. kauden siis) hän ei ollut mitenkään "miehet ovat pepusta joten annan heille turpiin. naiset ovat ihania!!" että silleen...

"Kitteni lensi helvettiin kisatalosta mutta Suomen kaikilla lesboilla on uuden idolin ja esikuvan paikka tiedossa kun jaksot esitetään siellä."

Varmasti lensi jos rikkoi yli kolmea sääntöä! Tosin ei hän ainakaan minun uusi idoli ole, vaikka olenkin suomalainen lesbo.
  • 3 / 5
  • 1984
  • 21.9.2004 11:15
En halua pilata ohjelmaa sen katsojilta paljastamalla lopputuloksen. Joku lesbo nyt voisi sen verran tyhmä ollakin mutten minä.
  • 5 / 5
  • Hatuk
  • 22.9.2004 19:58
En oo asunu kesäl ulkomailla, oon kattonu ihan suomes noita bb5:n jaksoja! :D
Niin olihan siinä transsu-Nadia, ja sit tää todella homo, mikäköhän sen nimi oli! :D Ja olihan siinä niitä bi-naisiaki ainaki pari!