Bad Girls

Voisiko joku ystävällisesti selittää, miten ihmeessä Di on päätynyt naimisiin sen homon vankilanjohtajan kanssa, jonka nimeä en juuri nyt muista? Itseltäni jäi koko edellinen tuotantokausi väliin, enkä ole tämän kevään aikana vielä saanut selville syytä tähän älyttömään avioliittoon. Ja joka viikko se minua ärsyttää!
Neil oli helppo saada uskomaan ihan oikeasti, että oli humalapäissään pukannut skidin alulle. Hmm..
Ei aavistustakaan. Itse näin suurimman osan ed. tuotantokaudesta, mutta ei kyllä tule mieleen.. olisko vielä vanhemaa kamaa?
  • 4 / 14
  • MysteryMan
  • 3.6.2004 14:36
Di ja Neil pitivät ratkaisua aikoinaan kummankin osapuolen kannalta kätevänä. Neil pysyisi kaapissa ja Di sairaana sekopäänä kuvitteli tietenkin saavansa oikean rakastavan aviomiehen...
Jaahas... kiitos, MysteryMan. Tämä tieto ei ainakaan lisää hölmön Din viehätystä yhtään. :)
  • 6 / 14
  • ThunderTRE
  • 19.6.2004 18:22
Bad Girls on kyllä tämän hetken parasta saippuaa, mitä töllöstä tulee! Harmi vaan, että meille mieskatsojille sarjasta ei löydy yhtään miespuolista voimahahmoa, jokainen sarjan mies on omalla tavallaan vastenmielinen... No, onneksi Yvonnessa on enemmän munaa kuin monessa miehessä yhteensä!
6 kauden jaksot ovat tähän asti olleet suurta juhlaa tuon 5 kauden sekoilujen jälkeen. etsivä löytää jos on kiinnostunut :-)
  • 9 / 14
  • ThunderTRE
  • 30.6.2004 17:27
Mulle ei ole aikoihin käynyt tätä töllön ääressä, mutta ihan oikeasti eilen verenpaine nousi Bad Girlsiä katsoessani. Jim Fenner on NIIIN m-u-l-k-k-k-u.....
Joo, mulla menee myös hermot välillä. Olisi mukavaa jos ne "hyvätkin" voittaisivat joskus. Joudun kohta boikotoimaan sarjaa, jollei Fenneriä saada huit helvettiin sieltä.
En ole yrityksestä huolimatta löytänyt netistä infoa Yvonnen kohtalosta. Hän poistui sarjasta mutta JÄIKÖ hän sinne kellariin kuolemaan? Sekö oli ihan oikeasti loppu? Ei kai...
Voi itku. Nyt mä ainakin alan boikotoida. Yvonne oli koko sarjan paras puoli!
SPOILER





En olisi uskonut noin makabeeria vetoa sarjan kirjoittajilta! Nyt Fennerille on pakko kohta tapahtua jotain, muu on katsojan kiusaamista. Toivoisin esim etta Karen Betts, Helen Stewart ja Lauren Atkins kimpassa tuhoaisivat sen! Koko sarja meni paskaksi silloin kun Shell Dockley ja Denny Blood karkasivat Espanjaan ja Nikki Wade siirtyi vapauteen, sittemmin kaikki on ollut niin weakkia.