Mullan Alla ja "keith of finland"

Uusimmassa jaksossa keith kommentoi davidin antamia vaatetusohjeita ettei ole kuin "keith of finland" - kiva trikki saada "suomi" kartalle jos amerikkalaiset eivät tiedä tomppaa ;-)
Yeah kyseinen kohta sai minulle myös hymyn suupieliin, muutenkin jakso oli jällen kerran Loistava. Brenda rules, muuten.
todellakin hyvä jakso, erittäin laadukas kauden muihin jaksoihin verrattuna. brenda rules mutta se uusi äijänkutale pois ja nate takasin! kiva nähdä miten keithin työura etenee sekä mahdollinen claire/edie suhde :)

outoa ettei sarjasta ole tämän enempää keskustelua täällä :/
Olisi mukavaa, jos kertoisitte missä olette osan katsoneet ja myös sen, mihin jaksoon se kuuluu.

Itse katsoin juuri kolmannen jakson (vuoden) nelososan, jossa sydänvikaan kuolleelle homomiehelle järjestetään oopperahautajaiset. Yksi vaikuttavimmista osista koskaan.

Katson näitä Canal+ lähetyksistä. Ajoivatten muuten koko kolmannen vuoden osat yhtenä päivänä peräkkäin.
Jaksot kuuluvat uusimpaan 4 tuotantokauteen eli uusimmat mitä maanpäältä löytyy. Uusi jakso tulee joka (niin melkein, koka viime edel.viikolla ei tullut ) sununtai HBO:n kanavalta USA:ssa. Minä taasen imuroin jakson koneelleni netistä.

En voi muuta sanoa kun 6 Feet Under (sekä monet muut HBO:n omat sarjat) ovat parasta draamaa/komediaa mitä USA:n tv on tuottanut vuosiin.
Mutta kysessä on puhtaasti maku asia.
Ensimmäinen tuotantokausi (13 jaksoa / viiden dvd:n boxi) on ollut Anttilassa myynnissä edulliseen alehintaan 35 e. Ostin, join pari iltaa kalsarikännejä ja nautin Fisherin perheen edesottamuksista. Toisella katsomiskerralla sarja oli, jos mahdollista, vieläkin parempi ja olen alkanut pitää sarjaa yhtenä kaikkien aikojen parhaista tv-sarjoista. Plussaa myös dvd-boxin upeasta toteutuksesta.

Ja pliis, varoittakaa jos spoilaatte kirjoituksissanne MTV3:lla näkemättömiä (tuotantokaudet 3 ja 4) tapahtumia.
6ft Underin toinenkin tuotantokausi on jo saatavissa DVD-boxina. Täällä täkäläisissä kaupoissa sitä en vielä ole nähnyt, mutta ainakin play.comista sitä jo voi tilata.

Kuten jo aikaisemminkin on täällä todettu, sarja on ehdottomasti parasta mitä Atlantin toisella puolella on pitkään aikaan tehty. Mahtavat henkilöhahmot, ja upea sekä hyvin erikoinen juoni =)
  • 8 / 14
  • Nate Fisher
  • 2.8.2004 22:00
Tota toista tuotantokautta on saatavilla Helsingistä Eerikinkadun Filmifriikistä- tosin vielä Jenkkiversiota mut mitäs sillä tekstityksellä tekeekään.Hinta oli tosin korkeahko (80€)mutta MAAILMANKAIKKEUDEN PARHAIMMASTA tv-sarjasta hinnalla ei mun mielestä ole mitään merkitystä.
aika hyvään saumaan tuo boxi ilmestyy kun 3. kauden jaksot alkavat pian maikkarilta :-)

SPOILERIA






















































(Tarpeeksi pitkä väli?) Aika hyvät naurut tuli kun Keith tuli ulos kaapista sille Javierille :D Myös Celesten bitch kommentti ja läpsäys oli huvittava! Ja Claire/Edie...oi että on söpöä. Olikos muuten Ruthin ja Bettinan välillä edelleen kipinöitä?
Katsoin juuri tällä viikolla 4:en tuotantokauden päätösjakson, sarja on jaksannut pitää tasonsa yllä viellä.
Vaikkin muutamat juonteen käänteet ovat hieman huvittavia mutta kiitos upeiden roolisuoristusten takia sarja on todella nauttitava.

HBO:ta on paljon kiittäminen moisten laatusarjojen tuottamisesta, samaa ei voi sanoa valtakunnan verkkojen (ABC, NBC, CBS, FOX) tarjoamasta tusina sarjoista.

Jopa Will & Grace on muutunut pelkästään `guest starsien´ varaan pyöriväksi tusina sarjaksi, ellei tämä uusi 7-kausi ole sitten petrannut hieman enemmän käsikirjoituksiin.
"Vaikkin muutamat juonteen käänteet ovat hieman huvittavia mutta kiitos upeiden roolisuoristusten takia sarja on todella nauttitava."

As in Lisan siskon mies? LOL! Tai lähinnä traagistahan se oli...Minua henk.koht. huvittaa Mrs. Chenowith (?) vs. Olivier vs. Billy vs. Russell neliö. Aika sisäsiittosta porukkaa :o
Kauden loppukohtaus oli kyllä yksi parhaimpia pitkään aikaan mielestäni. Vaikka jakso oli taas suhtkoht rankka niin lopulta jäi kuiteskin hyvä mieli.
Tulee joskus mieleen että tässä alkaa olemaan jo pahimpien `saippiksien´juonteen känteet käytössä. Mutta kyllä sitten se oikea draama puskee sitten kumminkin läpi loppujenlopuksi.
Minun mielestä Brenda on rautaa + hänen äitinsä ja mitä Clairelle tulee tapatumaan seuraavassa kaudessa alkaa olla aika selvää....next stop...Betty Ford Clinic??
"Tulee joskus mieleen että tässä alkaa olemaan jo pahimpien `saippiksien´juonteen känteet käytössä. Mutta kyllä sitten se oikea draama puskee sitten kumminkin läpi loppujenlopuksi."

Samaa mieltä. Aika hyvin ovat saaneet komedian ja draaman jokaiseen jaksoon ängettyä. Esim. viime jaksossa se kohtaus missä Rico puhui sen kuolleen miehen ex-vaimon kanssa oli aika liikuttavaa katseltavaa omalla tavallaan. Oli myös kiva huomata Ricosta uusi puoli :-)

"Minun mielestä Brenda on rautaa + hänen äitinsä ja mitä Clairelle tulee tapatumaan seuraavassa kaudessa alkaa olla aika selvää....next stop...Betty Ford Clinic??"

Brenda on rautaa, ei siitä pääse mihinkään! Hyvä nähdä miten kirjottavat ovat antaneet hänen kasvaa "kunnolliseksi" ja välittäväksi hahmoksi. Claire taas...Yksi lemppareistani, mutta tuo koko touhu alkaa mennä pikkasen liian pitkälle. Varsinki jos seuraavassa kaudessa alkaa enemmänkin pörrätä kaiken maailman Nicole Richien kanssa, niin Fordiin vaan suoraan :/

Onko muuten tietoa milloin 5 kausi alkaa, keväällä 2005?