Missä oli pirde kulkuen miehet?

Yllätyin aika kovasti kun tulin pride kulkuen kokoontumispaikalle enne lähtöä huomasin että ympärillä on naisia ja muutama hassu mies. Kulkiessa manskua pitkin aloin vilkuilla ympärille ja silmääni sattui vaan 2 miestä... Kadun jälkakäytävällä kyllä näkyi todellakin paljon tuttuja naamoja, eivät vaan liittynet joukkoon (en ainakaan itse huomanut). Eli mistäpä johtuu? Onko näköni valikoiva vai todellakin miehet osavat vaan meuhkoa siitä kuinka ylpeitä ovat itsestään, mutta tosipaikan tullen menee pupu pöksyyn? Vai sokeristako ne pojat tehty ku ei uskaltanu sateessa lähtee marssii....?
  • 2 / 2
  • Kosti-71
  • 5.7.2004 14:15
Sitä mie kanssa ihmettelin. Mutta olihan siellä enemmänkin miehiä kuin vain kaksi. Olisi kyllä saanut olla enemmänkin. Onko näin että naiset on meitä homoja rohkeampia. Vai ollaanko me homot niin neitejä että meitä pelottaa yksi vesisade.

Any way, mulla oli ainakin mukavaa. Vaikka vettä tuli kuin Esterin p..... stä. Mutta eihän me olla sokerista. Eihän??? Kiitos siis mun puolesta kaikille mukana olleille. Teitte kulkueesta ainutlaatuisen. Ja etenkin se rastapää poika johon törmäsin vielä junassa kotimatkalla. Olis kiva nähdä joskus uudetaan.