Graham Norton
Suosittelen lämpimästi kaikille kenellä on mahdollisuus katsoa (tai imuroida netistä) uusin Graham Nortonin Effect sarja mitä mies tekee USA:ssa Comedy Central:lle. Hillitöntä juttua jälleen kerran, edellyttäen että pitää miehen huumorista.
Graham Rocks!!!
Eikös nelonen näyttänyt Suomessa kesällä 2003 Grahamin showta Englannista? Olen näin muistavinani....
Graham Nortonin show on yleensä väsyttävää kikatusta pikkutuhmille alapään jutuille.
Mutta hyväntuulista kikatusta. Hiukan tuhmaa mutta silti hyväntahtoista.
Niinpä tietenkin, enpä nyt voi muuta sanoa että Grahamin pikku tuhma huumori on hauskaa minulle silloin tällöin. Kuten Sarah Brighman sen ilmaisi:He is a Charming Asshole.
Mutta olen varma että nimimerkille Toinen Homo löytyy loistavaa viihdettä kun Nykäset ilmantuvat Suomen kuvaruutuihin McCoyn tilalle.
Hassua, että heti pitää mennä henkilökohtaisuuksiin, jos toinen sattuu olemaan eri mieltä jostain asiasta (tässä tapauksessa kyseisestä TV-kasvosta)..
??? Miten niin henkilökohtaisuuksiin?? Siis siinäkö kun luulen että Nykästen tv-show viihdyttää enemmän??? Help me out, here....
Älkää viitsikö puhua niistä Nykäsistä! Mä saan ihottumaa ja migreenin pelkästään niiden nimistä...