Olenko Rockabilly vai Gay?

  • 1 / 4
  • RockabillyGay
  • 25.5.2004 15:14
Rockabilly Greetings!!

Kävin Irlannissa rakastumassa...... ;-)No, ei se ollut tarkoitus mutta niin vaan kävi!Nyt sitten jouduin taas palaamaan takaisin.....ei ole kivaa kun kulta jäi niin kauas!Nyt huomaan että olen ihan ulkopuolinen,jopa vanhat ystäväni yhtä lukuunottamatta kääntävät/ovat kääntäneet mulle selkänsä.Miksi?Minähän olen ihan se sama ihminen joka olin silloinkin kun lähdin!Ehkä tyylini on'vähän'muuttunut mutta silti!

Olen enemmän ja vähemmän koko elämäni ollut näissä glbt-ympyröissä,en oikeastaan tunne montakaan heteroa......

Pitääkö minun valita vain yksi asia joka on mulle henk.koht.tärkeä?Enkö voi näyttäytyä sellaisena ku olen?Eikö ole muita sukupuoli-tai seksuaalivähemmistöön kuuluvia Rockabilly-ihmisiä?

Ja sekin vielä:En ole niinkään heteron näköinen mutta en myöskään ole niin'neiti'kuin joku muu.Olen ehkä jotain siltä väliltä,joskus minulla menee vähän yli suuntaan tai toiseen mutta en välitä siitä!Olen käynyt kultani kanssa kaikenlaisissa bileissä ihan rauhassa,täällä en uskalla,kun glbt-porukoissa mun Rockabilly-lookia katsotaan ikävästi ja taas Rockabilly-porukoissa mua pitemmät,vahvemmat heteromiehet katsoo silleen et hiljaa mietin mitähän teen täällä jne.Siis minusta huomaa KAIKKI minun Rockabilly-tyylini ja USEIMMAT että olen homo,vähän neitimäinen joskus,jotain heteromaisia piirteitä.

Minulle on eräs nuori kundi sanonut että olen'tasapainoinen'homo(ilmeisesti tarkoitti että fem.ja mask. puoli suunnilleen yhtä vahvoja)ja siksi niin kiinnostava.Minulle on sanottu että jos kultani joskus minut jättää niin en kauaa ehdi olla yksin kun jo kaikki pyörii ympärillä.Ehkä niin, paitsi tuskin Suomessa sentään?

Ehkä pärjäisin täällä kunnes saan asiani järjestykseen ja voisin kultani kanssa miettiä missä meidän olisi parasta asua jos ei tarvitsisi huolehtia tästä.Olemme suht.nuoria(?????) ja meistä tuntuu että mikään ei ole meille mahdotonta,jotkut asiat vaan vaativat enemmän järjestelemistä kuin jotkut toiset.Kuitenkin Suomi taitaa jäädä pois suunnitelmista,ainahan mun sukulaiset ja rakas ystäväni voivat käydä meitä tapaamassa muualla.......

Tästä tuli vähän sekoseko,mutta uskon että ymmärrätte.
  • 3 / 4
  • Robel
  • 8.6.2004 11:07
Heippa!



Ole vaan oma itsesi, se kannattaa!



Hassu juttu, mut sun tarinas on aika lähellä mun tarinaani! Erona vaan on se että eräs englantilainen söpöliini kävi rakastumassa täällä ja ikävä jäi... Kummallekki!



Meillä vaan se että kun mie oon tämmönen Rockabilly Rebel ja sit mun kultsi on Teddy, ollaan *vähän* eri tyylisiä ni siin ainaki Goofin' recordsilla huomasi että kahdesta syystä katsotaan vähän... *silleen*, tiedäthän!!



Mut iha tosi, minä oon menossa kultsin luo heti kun saan asiat jtnkin järestykseen, miks et sinäki mee? Voitas vaix käydä bilettää Hemsbyt ja kaikki läpi! Mulla vaan tota ikää alkaa sen verran (eieiei, mun kultsisöpöseni on iätön ikinuori lupaus!!!!) että tuota... Ne hulluimmat vuodet on jo takana.



Mut siis oikeest, sinne vaan! Et TODELLAKAAN oo ainoo GAY Rockabilly! Ja tietääkseni on muitakin, myös yks FtM pyörii kuvioissa hyvinki tiiviisti, viimeks törmäsin Whistlareiden synttäribileis ja Pink T-bird -iltana Korsos!



Joops, kylläpä meilläki jää suomi laskuista pois, se on sit Lontoo, Hemsby, Manchester tai ei mitään! Niin no, tai Leeds! Minkäs ikäsii ootte? Ota ossu tosta ylös ja pidä metelii itsestäs! Mun Terry-kultuni osotteen saat sit multa. Mut pidäs näppis irti niin sopu säilyy...!



I'm a Rockabilly Rebel, from head to toes... and that's not gonna change!



Luv and hugs,

Robel boy Harry (that's me, that is!)

Rebel lad Terry (rakas höpsöhanisöpökultapuppelini siellä jossain...)
Voipi olla että olen taas maailman rajottunein ihminen ja en ymmärrä antaa kaikkien kukkien kukkia....mutta mun on pakko kysyä paria asiaa...

Kuinka vanhoja te olette?

Ja siis minkä te olette nyt ammentaneet tästä musiikista, muodinko vai elämäntavan? Ja mitä se teille antaa?

Koska tämä rebel juttu tunkee aika usein tämän musiikin tyylisuunassa esiin ja South will rise again-teema.

Voitteko valaista tietämätöntä?

Minulle musiikki merkitsee valtavasti myös, olen varsinainen suurkuluttaja.