Men Only dtm

Hei Haloo!



Eiks kukaan oo vielä huomannut, että DTM järjestää 14.5. (?) toisessa kerroksessa illan, jonne ei naisilla ole asiaa. Vai olikohan se mainos siellä vessoissa joltakin muulta vuodelta. Vai näinköhän mä unta.



Tätä on odotettu !



Perun kaikki aikaisemmat pahat puheeni DTM:stä =)
No voi hellanlettas. Miten joku tommonen asia voi merkitä jollekulle noin paljoa? En kannata syrjintää missään muodossa, koska jos itse kannattaa syrjintää, niin ei mun mielestäni ole mitään oikeutta valittaa siitä sitten itse.



Toivottavasti siitä nyt ei tuu mikään yleinen tapa.
Ehkä syrjintä on hiukan vahva termi tuollaiselle kerta-tapahtumalle. Mutta hyvä että todella homoa ja miehistä menoa kaipaavat voivat nyt sitten olla yhden illan erossa ällöttävistä naisista. Hyih kauheeeta!
...ja saahan siellä katsella miesstripparien showta, jossa tietääkseni esiintyjät ovat ihan puhtaita heteroja.
Hercules on jo olemassa miehille, jotka haluaa bailata keskenään. Dark roomeineen päivineen. En tajua miksi DTM:n pitäis rajoittua pelkkiin äijiin, sehän on aina ollut kuuluisa avoimesta asenteestaan. Käyhän siellä heterotkin - miehet ja naiset - juhlimassa ja kaikki ovat rauhanomaisella asenteella (noin yleisesti ottaen).
  • 6 / 16
  • Public eye
  • 12.5.2004 9:39
Paljon melua tyhjästä... Kyseessähän lienee vain YKSI ilta ja vain OSASSA ravintolaa. Sitä paitsi "Women Only" -iltoja on samassa tilassa viikoittain.



Periaatteessa tietysti olisi hyvä, että kaikki paikat olisivat aina avoimia kaikille, mutta tuo suhde 'kerran viikossa vain naisille' / 'kerran vuodessa vain miehille' vastannee hyvin kysyntää - sitä täyttämään ravintoloita kai lähinnä perustetaan.
Eikä tuo yksi ilta viikossa naisille -politiikka ole kuin reilun pelin hengen mukaista kun ottaa huomioon, ettei naisille ole yhtään ainutta varsinaista baaria tässä kaupungissa (sen jälkeen kun Pore lopetti).
ja kuka on kieltänyt naisia käymästä dtmssä muinakin iltoina kuin hehku-iltoina? jos nyt sitten tasapuolisuuden nimissä pidetään yksi-ilta men only, niin kauhea parku heti...



Rajoitukset pois joka illalta, miellelläni olisin lauantai-iltaisin aiemmin yläkerrassa, jo ihan musiikin takia..
Turhat ruikuttajat hiljenee, kun laittavat joka toinen viikonloppu ilta miehille, joka toinen naisille! Tai ensin pe mies/la nais, seuraava vkl toisin päin, pe nais/la mies, niin ei voi siitään ruikuttaa... Siis se yläkerta. Miksi ei näin ole tehty? Rahaa ei tule tarpeeksi sillä tavalla... vai?



Miksi "meidän" homojen/lesbojen pitää olla tällaisia perkeleen ruikuttajia? Kysyn vaan?
Juhalle: siis kuka täällä parkuu? Itselleni passaa vallan mainiosti, jos miehet haluavat keskenään pilettää. Jos ravintola toteaa sen kannattavaksi toiminnaksi, niin siitä vaan. Pisnes is pisnes.
No, jopas on ongelmaa kerrakseen! Baareja löytyy \"joka\" korttelista ja meikäläistenkin paikkoja useita. Luulisi niihin mahtuvan juomaan ja juhlimaan.





Ongelma muuten poistuu tai ainakin pienenee huomattavasti, kun asuu riittävän kaukana DTM:stä ja Lostiksesta. ; )
no joo, rajoitukset vaan on niin ärsyttäviä. Luulis homona olevan vähän enemmän kosketuspintaa syrjintään, mut toisaalta homojahan ei koskaan ole alistettu ihan apartheidin kaltaiselle systeemille. Natsitkin vaan heitti homot kaasukammioon.



Toisaalta, homot itse rupeaa ymmärtämään omat rajansa ja elämään oman ympäristönsä vankina. Senkin takia ei sitten kannattais laittaa mitään rajoituksia homojen omiin paikkoihin. Keinotekoisia ainakaan.



En mä tajuu miks homot ja lesbot ei muka tuu toimeen keskenään. Samaa sakkiahan loppujen lopuksi ollaan, vaikka tietty eri sukupuolta....
Tässä keskustelussa taitaa toiset keskustella aidasta ja toiset aidanseipäistä.



Naisteniltojen pääideana on tietääkseni se, että kuolaavat heteromiehet pysyisivät poissa lesbobileistä, ei niinkään se, että lesbot "vihaisivat" homomiehiä.



Monet miehet taas haluavat nauttia miesstrippareiden showsta ilman, että heteronaiset pomppivat kukkoina tunkiolla. Siksi joskus järjestetään tapahtumia, jonne naisilla ei ole pääsyä. Tuskinpa kovin moni lesbo olisi välttämättä innostunut maksamaan pääsylippua nähdäkseen miesten riisuutuvan.



Keinotekoisiahan tällaiset rajoitukset ovat, mutta ainakin itse olen valmis niitä sietämään niin kauan kuin homous tai lesbous ei näy tatuointina ihmisen otsasta. Ylivoimaisesti suurin osa tapahtumista on silti avoimia kaikille.
Oliko hirvee suksee tää men only -juttu, kun ei ole kommenttia tullut. Kaikki olivat varmaan niin kiimassa keskenään, että mitä siiitä nyt enää höpisemään. Ilmeisesti oli kauheen kiva
Ihan sydäntä lämmittää, kun Hesakin joskus osoittautuu pikkukaupungiksi. Vois joskus lähtee vaikka käymään (ellei muuta keksi).
Mä oon käyny monestikin Helsingissä kun oli töiden takia pakko... Muuten en toki mene.