Modern Talkin , Badboys blue

Modern Talking:
I´m no rockefeller
Everybody needs somebody
Mystery

Bad boys blue:
Lover on the line

Kyllä ainakin nämä ovat uusilta levyiltä ihan vanhojen hyvien hittien tasoisia. Ei vaan taida ketään enää kiinnostaa?
Hmmm...Modern Talking! = )
- The 1st Album,
- Let´s Talk About Love,
- Ready For Romance,
- In The Middle Of Nowhere,
- Romantic Warriors,
- In The Garden Of Venus,
- Back For Good
- Alone,
- Year Of The Dragon,
- America,
- Victory,
- Universe...
- Useita muita kokoelmia ja tietysti sinkkuboksi "Selected Singles ´85-´98".
- Viimeisimpänä dvd - The Final Album.

Kakskyt vuotta meni Modern Talkingin mukana. Menikö sitten elämäni siinä samassa? Ihan sama. Olen nyt 33 vuotta ja vieläkin toi saksalainen eurohumppa lämmittää ja tuo monia muistoja mieleen...
Samaan sarjaan menee tietysti Blue System, Bad Boys Blue, Silent Sircle, CC.Catch, Fancy jne...
  • 4 / 10
  • lonely32tku
  • 25.5.2004 19:52
kyllä mulle Modern Talking ainaski edustaa 80 lukua niinku myös Duran Duran. eli ko.musiikki on juuri sitä mistä pidän, ja mitä kuuntelin teinikakarana, ja mistä tulen aina pitämään.



Myös Bad Boys blue on sellasta musaa jota mielellään kuuntelee, kuten yleensäkkin hyvää musiikkia kuuntelee mielellään. :)
Kyllä näin kolmekymppisenä meikäläinenkin vaipuu aina muistoihin, kun Modern Talking, Blue System, Joy, Fancy ja muut senaikaiset vastaavat sattuvat korviin. Välillä pistän tietokoneen popittamaan koko illaksi noita eurotanssihelmiä ja kelliskelen tyytyväisenä sohvalla. Juuri nyt listalla on tulossa ´Flames of Love´, ´You're My Heart, You're My Soul´, ´You're a Woman´, ´My Bed Is Too Big´, ´Atlantis Is Calling´, ´Touch by Touch´, ´Lady of Ice´, ´Cheri Cheri Lady´, ´Lovers in the Sand´...



Vinyylilevyt lojuvat yhä vanhempien kellarissa maalla, eikä mulla ole vinyylisoitinta. Kuinka monta kertaa onkaan tullut mieleen rontata vanhat levyt tänne ja hankkia vinyylisoitin... Mutta toisaalta, onneksi on mp3.
  • 6 / 10
  • Kosti-71
  • 27.5.2004 13:20
Voi sitä kultaista nuoruutta jos sen sais vielä takaisin. Tai ainakin sen musiikin. Onneksi mulla on kuitenkin pari Modernin cd:tä hyllyssä, niin että voin palata muisteloihin aina silloin tällöin.
Häpeällistä puhua Duran Duranista ja Modern Talkingista samana päivänä. Ensinmainittu on musiikkia ja pop-musiikin historiaa, jälkimmäinen silkkaa paskaa. Molempia olen kyllä kuunnellut ja levyhyllystä löytyy, mutta silti haloo....
Silloin aikoinaan Duranit oli pikutyttöjen musaa ja Modern Talking tosiaan vihonviimeistä silsaa. Jos Modern Talkingia kuuli ravintolatilassa tiesi saapuneensa vihonviimeiseen loukkoon, josta oli parasta poistua välittömästi.



Nyt sitten homojen suosikkeja... ja tasaisessa pyörityksessä pääkaupungin gayklubeilla. Kaiken trenditavoittelun ja cooliuden keskellä mielenkiintoinen yksityiskohta ;-)



Siis muutenhan mä olen sitä mieltä, että musiikkia voi ja saa ja pitää kuunnella, jos siitä pitää. Kaikki musiikki on tehty nautittavaksi. Tämän kommenti kirvoitti se, että mm. platinum.ac forumilla jengi nutisee kun joku kansainvälinen dj-stara soittaa setissään esim. Relight My Firen! Kyseessä on kuitenkin huipputuotanto verrattuna Modern Talkingiin...



Sitä paitsi allekirjoittaneeltakin löytyy mm. melko äskettäin hankitut Duranin ja Modernin cd-boxit, jossa on kaikki niiden sinkut ;-) Nostalgialla on aina oma, myös ulkomusiikillinen arvonsa... jos imago vaan kestää



Nyt toi aamun hesari vihdoin tuli, joten I'm out of here ;-))))
  • 9 / 10
  • Kosti-71
  • 28.5.2004 10:20
Anteeksi, mutta miksi mielipiteistä pitää kirjoitta noin karrikoidusti. Paskaa jnee..... Miksi ei voi vain sanoa että en pidä kyseisestä musiikista ja sillä selvä. Miksi pitää lisätä noita karrikoituja adjektiivejä perään. Positiivisuutta peliin.
`Se on puhtaasti makuasia´: sanoi koira kun persettään nuoli.

Joten sama pätee tsääs jutun aiheessa, itselläni kyseiset Eurohumppa-poppoot saivat pahoinvoivaksi ja tunnustan tässä olevani mustemman tanssi musan vakkumaton kannattaja.Ihan tulee vesi silmään kun kuuntelee vanhempaa r&b,funk/soul tuotantoa verrattuna tämän päivän montooniseen tuubaan mitä markkinakoneisto syytää ulos.

Ihan kuin olisi yksi melodia mitä toistetaan 5-8min ajan ja se biisi on siinä, unohtamatta tietysti rap osuuksia.

Kun kuuntelee vanhaa Earth,Wind&Fire.a kuulostaa se lähes Mozartilta verratuna tämän päivän club musaan.(Tiedoksi nuoremmille E,W&F luokiteltiin noin 24v sitten disco-bandiksi vaikka oli silkkaa soulia

Yhteenvetona, Mordern Talking tuotti mielihyvää musallaan monelle ja varmaan yhtä monelle vatsanväänteitä.