Dear friend

  • 1 / 9
  • Coco
  • 26.4.2004 16:59
Estee Lauder kuoli viime lauantaina,viimeinen cosmetics tycoon.Varmaan menen katsomaan NYC milta nayttaa.
  • 2 / 9
  • puupää
  • 7.5.2004 19:26
Nyt en oikein tajunnut. Siis onko tän ihmisen ruumis jossain näytteillä vai mitä? Ja sit homot ryntää sinne katsomaan ja ihmetteleen, että " voi KAUheeta kun se näyttää rupsahtaneelta!"?? No, sen verran kipeitä yksilöitä on tässä porukassa, että ihan hyvin vois olla noinkin, vaikka epäilen kyllä ettei kirjoittaja sitä tarkoittanut.
Yes,taalla atlantin takana on on tapa kayda katsomassa edesmenneita.Hautaustoimistossa on usein open casket,jossa vainaja lepaa.Ne on meikattu etta nayttaavat niinkuin olisivat nukkumassa.Usein puettu parhaisiin lempi vaatteisiin.Tukka laitettu hienoksi tai tavalla milla se aina elaessa oli.Tavallisesti nayttoa on vain kaksi paivaa enintaan koska balsamointi ei kesta kauvempaa.
  • 4 / 9
  • hölmö
  • 8.5.2004 13:45
Anteeksi kun nyt nolaan itseni näin homojen omilla sivuilla mutta, kun en tiedä kuka tuo ko henkilö on. Sivistyksessäni on kyllä aivan liian suuri aukko, tiedän. Joten kertokaa minulle pliide...

=)
  • 5 / 9
  • [gei]
  • 8.5.2004 14:17
Estée Lauder oli kosmetiikkabisneksen yksi suurimmista. Rouvan nimeä kantavan tuotemerkin lisäksi yritys omistaa Cliniquen, Tommy Hilfigerin & Donna Karanin kosmetiikan jne. Ja Lauder siis kuoli taannoin. Kaikella kunnioituksella häntä kohtaan, tuskinpa moni täällä edes tiesi hänen olevan elossa...
Kiitos dear [gei] , Olet oikeassa han oli viimeinen oikea persona cosmetic alalla.Lauder company omistaa myos Origins,canadian MAC,Aramis ja Prescriptives.Muita sarjoja on myos ollut,Lauder for Men,Key West mutta naita mistakes kaikki tekee ja hiljalleen vedetaan pois markkinoilta.
coco......

Kun siellä rapakon takana asustat niin oletko sattumoisin nähnyt erään kaverin drag showta nimeltä Miss Richfield 1981 ?

Esim Provincetownissa kaveri esintyy kesäisin.

Ja toinen kaveri on Jimmy James? (vaikkakaan ei ole kysessä drag show)

Olet varmaan nähnyt Blue Men Group:in?

Oikein hyvää kesää sulle sinne, missä päin asustatkin USA:ssa.
Yes (DKNY-Donna Karan NY) olen nahnyt Miss Richfield ja Blue Men In Cape Cod,NYC myos.Eartha Kitt myos esiintyy Provinstown monena kesana vielakin .Asun Torontossa,olen Canadian,onneksi.Kiitos viestista.
Cool, Kanadassa en ole koskaan vieraillutkaan, mitä nyt pari välilaskua tehnyt Montrealiin.

USA:sta mulla on monta mielipidettä ja se on sellainen viha/rakkus-suhde ja maana se on muuttunut rajusti 25v aikana.

Mutta se tulee aina pysymään sellaisena Disneylandina mulle jossa on takuu hauskaa aina kun menee lomalle.

Erityisesti NYC on mulla lähdellä sydäntä.

Miss Ritchfield 1981 oli ratkiriemukas show,I Loved It mutta Trinity kadun toisella puolella (P-Townissa) oli todella tylsä mun mielestä, pidän hieman rajummasta huumorista.

Voitko vilkaista keskustelu alueeseen Matkailu?Mulla on siellä kysymys, voi olla että osaat auttaa mua siinä.

All the best 4 u