Super Luxusta

Sitä kaipaaville suosittelen matkaa Dubaihin ja yöpymistä hotellissa nimeltä Burj Al Arab.
Se on maailman ainoa 7 tähden hotelli ja kaikki huoneet ovat sviitejä,koko luokkaa á 170-800 neliötä.Suosittelen tuota pienintä.
Muuten Dubai nyt ei ole mikään gay mekka lomailun kannalta,mutta täytyykö Joka paikan olla? Mulle riittää välillä nauttia myös ihan kaikesta muustakin.
  • 2 / 6
  • Public eye
  • 28.4.2004 10:45
Tosin se pelkkä luksuksen kaipuu ei taida riittää, lentojen lisäksi on myös sijoitettava n. 1000 - 7000 egee yöltä.

Tietysti jos on varaa ja halua pulittaa älyttömiä summia päästäkseen hetkeksi vangiksi kultahäkkiin, tässä siihen oiva vaihtoehto.
  • 3 / 6
  • N.Y.
  • 28.4.2004 18:08
Hello!!! En maksannut kuin 850€ viikon reissusta jossa yövyin 6 yötä 5 tähden hotellissa ja 1 yö Burj Al Arabissa joten siinä sulle hintaa.
Ei ajannut mua konkurssiin ja mikäs siinä jos joku haluaa maksaa.Ihimset ovat vapaita tekemään mitä huvitta omalla rahallaan,eikö???
Kaikkille kun ei riitä viikonloppu risteily Talliinaan tai sitten `muna-risteily´loputtomiin.
Viihdyin niin hyvin että menen uudestaan sinne viellä ensi vuonna.
Varaa sinä risteily Tukholmaan,pienen pieneen hyttiin ja mene laulamaan karaokena vaikka `Aikuinen nainen´ siinä elämys matkailua kerrakseen.
N.Y. olisit maininnut hinnan alunperin viestissäsi, älytöntä jättää kertomatta oli matka mikä hyvänsä.
  • 5 / 6
  • blanco
  • 28.4.2004 21:44
En ole koskaan oikein ymmärtänyt, mikä saa ihmiset satsaamaan hotelleihinsa matkatessaan. Mutta kuten keskustelun aloittajakin sanoi, jokaisella on oikeus sijoittaa rahansa kuten itse parhaaksi näkee, ja ihmiset arvostavat niin eri asioita. Itse matkustan välillä pienemmällä budjetilla ja välillä sitten käytän rahaa reilustikin - mutta hotellin taso säilyy samana, sopivan hyvätasoisena mutta kuitenkin standardimajoituksena. Ne kiinnostavat jutut kun yleensä löytyvät sieltä hotellin ulkopuolelta: mieluummin tuhlaan ne enemmän rahaa jossain muualla kuin ihailen kultaisia hanoja kylppärissä. Hotellille tullaan sitten vaihtamaan vaatteet, suihkuun ja välillä ehtii jopa nukkuakin, ja siihen tarkoitukseen riittää yleensä 3-4 tähden hotelli.
Totta molemmat komentit,Kiitos.
Mutta on paikkoja jossa haluaa satsata hieman enemmän hotellin kun taas esim New Yorkissa on niin paljon tekemistä että haluaa olla enemmän ulkona kun sisällä hotellissa.
Mutta Burj Al Arab on kuitenkin ainutlaatuinen sanoin sen edustavan mulle samaa kun joku tarjoisi kyytiä Lamborgini:lla kerran elämässä on kiva kokeilla kaikkea ainutlaatuista.
Ei se kylläkään kuolemattomaksi tee,mutta kokeumksena voittaa aina keskinkertaisuudet.