Vaihtoehto baari!!

  • 1 / 7
  • Rock is dead?
  • 21.4.2004 2:04
Miksi Helsingistä ei löydy homobaaria, jossa soitettaisiin jotain muutakin musiikkia kuin listahittejä tai euroviisuja?
  • 2 / 7
  • Mobb
  • 21.4.2004 16:45
Siksi tietenkin kun ei ole kysyntää. Sen sijaan mielenkiintoinen kokeilu voisi olla, että DTM:ssä soitettaisiin joku perjantai- tai lauantai-iltana hieman erilaista musiikkia kuin aina muulloin. Esim. "mustien musaa" voisi joskus soittaa, muutakin kun jennyä from the block.
  • 3 / 7
  • lauri
  • 23.4.2004 23:25
Mulla on visio:
Helsinkiin baari, joka on tyylikäs ja gay ja kallis.
Silloin päästään näistä korson ja kallion keppana 2 euroa
tyypeistä eroon.
  • 4 / 7
  • toinen homo
  • 24.4.2004 8:53
Valtaosa homoista, joilla on rahaa, on myös kauhea pelko paljastumisesta ja yhteiskunnallisen aseman heikkenemisestä, joten he kaappinsa perältä baariin uskaltautuessaan valitsevat sen heterovaihtoehdon.
  • 5 / 7
  • EvilS.
  • 26.4.2004 15:22
Ja nillä joilla on rahaa, voi myös olla parempi itsetunto tai/ja toisenlainen näkemys bilettämiseen, sellainen missä baarin homoudella ei ole mitään erityistä painoarvoa.

Muutenkin tuo tasokkuuden vaatimus kulminoituu aina siihen, että Helsingissä ei kuitenkaan ole maksukykyisiä asiakkaita tarpeeksi. Tasokasta baaria/yökerhoa/klubia vaaditaan tälläkin hetkellä monellakin palstalla. Tarvetta on, tarjontaa ei.

En kylläkään itse muista, että tasokasta klubia/yökerhoa olisi kukaan edes yrittänyt täällä 1990 jälkeen. Onhan meillä Teatteria, The Clubia ja muuta, mutta niiden kohdalla tasokkuus on vain kosmetiikka. Ihmiset valittaa lähennä palvelun tasosta/puutteesta, ryysiksestä, keravasta siellä seassa ja ohjelmatarjonnan puutteesta.
  • 6 / 7
  • Kigali
  • 26.4.2004 22:43
"korson ja kallion 2 euron keppanan tyypeistä", hähäh, aika ilkeesti sanottu. En kyl oikeen tiiä kehen nyt kirjottaja viittaa, en oo kyl homobaareis hirveesti mitään Kallion keppana tyyppejä nähny.

Tasokkuus on tietysti järkevä vaatimus, mut elitismi kyl karkottaa ainakin mut pois. Nykyisin esim. DTM on semmonen halli, et sinne nyt on pakko haaliakin vähän enemmän porukkaa, mua ei kyl häiritse ne "kallion" keppana tyypit, ketä ne nyt lienee. Tai ehkä mä en oo sit niin herkkä...kun en Eirasta oo kotosin :D (vaik tuskin siihen nyt viitattiin)

Musiikki täytyy valita sen mukaan mitä porukka tanssii, mun musiikkimaku on sen verran laaja, et mä nyt viihdyn melkein mis kolos vaan musiikin puolesta (no ok, ehkä se norjalainen death metalli voidaan unohtaa). Mut ehkä nyt jossain homobaaris syttyis lähinnä kapina jos sen kivan teknopopin sijaan soitettais jotain Rammsteinia. Mä kyl viihtyisin, mut kyl siin menis monella hompselillä herne nenään.

Sama juttu kyl on niis nuorisolle sunnatuis heteroloukoissakin, samaa sontaa sielläkin soitetaa. Vaihtoehdot on ainakin homobaarien kohdal vähissä, heterobaareis kyl mun ymmärtääkseni jotain rockräkälöitä löytyykin, mut ne kyl on sit kans rockRäkälöitä nimenomaan.
  • 7 / 7
  • KanttuVeivaaja
  • 27.4.2004 1:19
Ite en koskaan lähde mihinkään homobaariin jonkun typerän musiikiksi kutsutun takia. Ei kun omat korvalappustereot mukaan ja menoks(sillai paljon hauskempaa). Iskemiseenhän homokapakit ovat, mihin muuhunkaan? Hankkikaa elämä ja elämöikää sillä!