Mitäs tykkäsitte?

  • 1 / 12
  • TwistDrill
  • 21.4.2004 17:51
Satuin näkemään vasta tämän Kreikan Euroviisu-sankarin, joka olikin aikamoinen Uros... Ei ihan joka päivä kävele vastaan, ikävä kyllä. *huokaa*
Vaik käveliskin vastaan niin harvalla varmaan mahkuja. Tai mistäs sitä koskaan tietää...
Minustakin se Kreikan Euroviisuilija oli tosi söde.Itselläni on kerran ollut kurssikaverina kreikkalainen kundi.Vahinko vain ,että oli hetskukaveri(ehkä vähän bi:tä saattoi olla).Me tykättiin toistemme seurasta.Kyllä tässäkin kreikkalaisessa kundissa silmä lepää ja sydän lyö pari ylimääräistä volttia.
Ei kaikki homot tollasesta tykkää. Mun mielestä mitäänsanomaton biisi ja esittäjä!
  • 5 / 12
  • toinen homo
  • 24.4.2004 8:26
Kappale on onneton mutta esittäjä on kyllä todella vetävä :)
Kaikki homot ei tosiaan ole noin yksinkertaisia, että tykkäis jostain tollasesta. Suurin osa kuitenkin, valitettavasti.

T: Mies, jolla on aivot
  • 7 / 12
  • toinen homo
  • 27.4.2004 14:57
Onpas hassua röyhistellä sillä, ettei tunne vetoa komeaa ja treenattua nuorta miestä kohtaan. :)
Makuja on niin monenlaisia. Jos ihan fyysisestä puolesta puhutaan, niin omalta kohdaltani voin sanoa, että ei, Kreikan viisuedustaja ei esimerkiksi minua saisi kääntämään päätäni puoleensa uudestaan. Viron esityksessä lyömäsoittimista vastaava komea Peeter Jõgioja sen sijaan saa aikaan ihailevia katseita tältä suunnalta... >:)

Mitä tulee Kreikan ehdokaskappaleeseen, niin eipä mitään suurta uutta Auringon alla. Muutamia samanlaisia kappaleita olemme saaneet hittiradioista kuulla muutamana kuluneena vuonna. Vähän kreikkalaisen musiikin soundeja kuuluu laitetun värittämään... Ei silti mikään huono kappale. Mahdollinen kesähitti 2004.
Ei tosiaan ole biisikään hääppöinen, mutta oli siellä vielä surkeampiakin.

Toinen homo: komea? Tämä riippuu nyt ihan siitä, miten määrittelee komean. Mun mielestä Sakis ei sitä ole. Vaikuttaa muutenkin ihmiseltä, jolle ulkonäkö on ylitärkeää ja ajattelee sitä jatkuvasti. Lisäksi se liikehdintä siinä videolla oli niin koomista, että siitä oli seksi kaukana. Ja sama meininki Bettina showssa.
Nono, eihän tätä nyt NOIN vakavasti kannata ottaa! Minä nyt ajattelin sitä Kreikan poitsua semmoisena aamupörröisenä, farkkupöksyisenä tavallisena versiona... Ja uskallanpa väittää, että mieskauneus noin yleiskäsitteenä kyllä liikauttaa vähän jokaisen tämän palstan lukijan sielua. Ja joskus sillä komeallakin on aivot, kokemusta on.

Ihan arkielämässä on tosiaankin muitakin kriteerejä kuin ulkomuoto mutta kyllä mä ihan reilusti zoomailen komeita kundeja, koska estetiikka on elämän suola. Sitä paitsi aktiivinen zoomailu tuottaa hyvää tulosta..
Napapaita sai kyllä ihan muita kuin ihastuksen tunteita aikaan. Harmi, kundi oli muuten ihan jees (en tosin ole tuollaisen etelä-eurooppalaisen tummuuden suurin fani). Kroppa OLI hyvä.