QAF Season 4 starts!!

  • 1 / 5
  • nextdoorboi
  • 10.4.2004 23:16
Odottaminen on jälleen palkittu:
Queer as Folk:in neljäs kausi alkaa 18.4. USA:ssa ja 19.4. Kanadassa.

Ainakin kolmannen kauden kaikki osat ilmestyivät parin päivän viiveellä nettiin, josta ne Kazaalla latasin katseltavaksi. Joten luulen, että neljännenkin kauden osat sieltä löytyy.

Ei siis tarvitse kärvistellä ja odotella uusien osien ilmestymistä. No, Suomessa on sentään ÄKÄ tullut televisiosta, täällä Saksassa ei ole tullut vielä osaakaan... :(
  • 2 / 5
  • toinen homo
  • 11.4.2004 10:14
Lakkasin katsomasta kyseistä sarjaa ensimmäisen tuotantokauden lopulla kun brittiversiosta lainatut jaksot alkoivat päättyä ja jenkkien omat viritykset tulivat tilalle. Toisin kuin vrittiversiossa, pohjimmiltaan jenkkisarjan kaikki henkilöt ovat aivan samanlaisia, ja vaikka tekijöillä on seksiotosten osalta rohkeutta edetä hyvinkin pitkälle, niin heillä ei ole mitään munaa henkilöhahmojen luonteiden kehittelyssä. Viime kädessä kaikilla on sydän paikallaan, kukaan ei ole "oikeasti" ilkeä eikä kukaan "oikeasti" yhtään mitään. Kaikki loukkaantuvat äärimmäisen herkästi joka asiasta ja ihmissuhdekonfliktit kulkevat kaikkien osalta samaa rataa. Homokuorrutuksen alla on tyypillinen jenkkidraama, jotka eivät henkilöhahmojen esittelyn jälkeen yleensä keksi mitään uutta sanottavaa.
Mulla kavi just päinvastoin: jätin alun jaksot väliin, kun ne toistivat kirjaimelleen brittiversiota, en nähnyt siinä mitään järkeä.

Sitten kun alkoi omat kuviot niin muakin rupes taas kiinnostaan ja katsoin ihan mielenkiinnolla loppuun asti. Ei gay-sarjan tarvitse olla henkilöhahmoiltaan jne. sen ihmeellisempi kuin muidenkaan hömppäsarjojen - silkkaa tv-viihdettähän se vaan on.
  • 4 / 5
  • Miik
  • 12.4.2004 11:17
Sehän se.. Viihde on viihdettä oli se teemaltaan mitä vain.

Mulla oli sama juttu kuin CaB:llä - oli jopa jollain tavalla säälittävää katsoa jenkkiversion alkutaivalta, kun jopa auto jolla ajeltiin oli samanlainen kuin brittiversiossa. Mutta sitten kun ylitettiin toisinnon raja, liimannuin jälleen tv-ruudun ääreen. Hyvä sarja se kaikesta huolimatta on ollut alusta asti. Kaipa Nelonen lähettää täällä jatkoa...
  • 5 / 5
  • Grimalca
  • 13.4.2004 0:41
Mutta vaikka kyseessä on vain viihdettä, niin sitäkin on niin kovin monentasoista. Puhutte aivan kuin viihde saisi olla hömppää vain siksi, että se on viihdettä. Minä ainakin vaadin parempaa, jos viihdesarja on huono, en katso sitä. Haluan että sarjan henkilöillä on luonnetta.

Eli samaa mieltä toisen kirjoittajan kanssa, aikalailla. Siitä huolimatta katsoin kyseisen sarjan, mitä nyt neloselta on näytetty. Kyllä sitä nyt ihan mielellään katsoi, mutta ei se mikään erikoisen hyvä ollut.