Faking it

  • 1 / 4
  • Public eye
  • 9.3.2004 10:33
Nelosella alkaa tänään kansainvälisesti palkittu "tosi-tv"-sarja ihmisistä epätodennäköisissä ammateissa.

Alkajaisiksi nähdään, onko maaseudulla kasvaneesta sikarikkaasta ja yksityiskouluissa sivistyneestä, Oxfordissa kemiaa opiskelevasta hintelän hintahtavasta nirppanokasta karskiksi lontoolaisen yökerhon portsariksi ja miten hän pärjää muiden kovisten seurassa.

Myöhemmin nähdään mm. myös, miten entisestä laivaston upseerista tehdään drag-artisti. Eli Nelonen klo 19.00, Roolihuijaus.
  • 2 / 4
  • Mystery
  • 9.3.2004 22:02
No, ei Alex nyt niin hintahtava ollut. Edusti vain brittiläistä yläluokkaa, joka nyt vain sattuu elämään tiettyjen periaatteiden mukaan.
  • 3 / 4
  • Pilkku
  • 9.3.2004 22:33
Ai jaa, mä kun pohdin, miksi hänen siviiliminänsä näytti niin homppelin oloiselta. Ohjelman loppupuolella olin jo niin ohjelman pauloissa, etten tullut ajatelleeksi vieläkö hän näytti homonoloiselta. :)
  • 4 / 4
  • Public eye
  • 9.3.2004 23:05
En itse nähnyt tätä jaksoa, mutta BBC tietää kertoa Alexin myöhemmistä vaiheista seuraavaa:

"After filming was completed Alex and his boyfriend Colin relocated to Sydney, Australia, for fun, sun, and a change of pace."

Ilmeisesti hänen varsinainen seksuaalinen suuntautumisensa oli, ja miksei olisi ollut, ohjelman kannalta toissijainen asia.