Tänne msn -> Tony Halme

  • 1 / 18
  • 100%hetero
  • 3.3.2004 2:20
Kaiken lisäksi eräänlainen paradoxi on kai että tulin tänne etsiessäni Tony Halmeen -sivustoa, linkkinä msn -sivustolta.

Ihan mielenkiinnosta lueskelin tarinoitanne. Puhtaasti siitä syystä etten "ymmärrä" homoutta. Valitettavasti syynä saattaa olla myös nuoruuden kokemukset ko. ihmistyypistä. Kun olin mopoiässä, naapurin poikaa hipelöi ja ehdotteli vanhempi herrasmies. 70 -luvun punkkarimaiseen tapaan otimme oikeuden omiin käsiimme...valitettavasti.

Olen myös tuntenut muutaman homon. Tunnustaudun kai jonkinasteiseksi homofobiaa -sairastavaksi juntiksi.
Eikös semmoisiakin saa olla? Jos ei tee toiselle mitään pahaa?

Jos ei ymmärrä esimerkiksi miten ja miksi mies tunkee sukuelimensä toisen persaukseen? Mutta minulle on ihan sama vaikka tunkevatkin, en vain ymmärrä.

Seuraavanlainen asenne rassaa kaikissa näissä "järjestöissä", lainatakseni eppu normaalia: "Jos et ole puolellamme, olet meitä vastaan".

Yhden homon kanssa kerran keskusteltuani, tuli sellainen olo, että minussa oli jokin vika kun en "ymmärtänyt".

Minä sitten yritin selittää,että lopetetaan nyt tämä keskustelu (joka ei johtanut mihinkään)...niin ei kun vaan väittelemään.

Suvaitsevaisuutta molemmin puolin.
mahdatko palata lukemaan jaksaako sulle joku vastata?
eikös sitä ole paljon sellaisia asioita joita "ei ymmärrä?"
niitä on kaikilla elämän osa-alueilla, mutta pelkästää eli seksuaalisia variaatioita löytyy lukuisia joita ei valtaosa ymmärrä. kyseessähän on mielihyvän hakeminen, sillä sen lisäksi seksillä on vain yksi tehtävä, lisääntyminen.

vielä maininta tuohon "naapurin pojan" ikävään kokemukseen että eipä ne homopojatkaan kovin usein siitä tykkää että sedät ahdistelee. ja tuskin tykkää tytötkään. eiköhän niitä ahdistelukokemuksia löydy sieltäkin.

mutta olet oikeassa, ei sulla ole velvollisuutta "ymmärtää."
en minäkään ymmärrä vaikkapa s/m leikkejä, mutta en kyllä myöskään vaivaa niillä päätäni.
eli olet oikeassa, suvaitsevaisuus riittää, silloin kun liikutaan asioissa jotka ei laittomia ole.
Heteron kannattaa myös muistaa, että anaaliseksiä harrastetaan myös heteroiden kesken, kun nainen antaa miehelle peppua. Käsittääkseni jotkin heteromiehet suorastaan haluavat sitä, ja nainen sitten antaa, jos ei sitten totaalisesti siitä kieltäydy.

Ja kovasti heteromiehelle tuntuu kelpaavan se, että nainen ottaa mieheltä suihin. Jos mies ottaa toiselta mieheltä suihin, on se joidenkin heteroiden mielestä sitten kovin kuvottava ajatus.

Pedofiliaa esiintyy myös heteroiden keskuudessa. Valitettavasti. Ja jopa insestiä, kun perheenisä kopeloi epäasiallisesti tytärtään tai poikaansa, jopa vauvaikäisiä.

Toisaalta en ole kuullut puhuttavan hellan ja nyrkin välissä olevasta homomiehestä, mikä viittaa siihen, että perheväkivalta ei liene homopareilla niin yleistä kuin heteropareilla. Johtunee siitä, että molemmat parisuhteen osapuolet ovat tavallaan yhtä vahvoja, kun ovat samaa sukupuolta.
  • 4 / 18
  • hetero100%
  • 3.3.2004 11:12
Niin. meitähän on moneksi??? On vaimon hakkaajia, pedofiileja jne.

Meillä ihmisillähän on mieltymys "kiellettyyn". Tästä lienee seuraamuksena nämä anaali, s/m ym. seksisysteemit. Ja sitten toinen homma on se, että kaikkeen turtuu ajan kanssa. Onhan se luonnejuttukin. Henkilökohtaisesti etsin kylllä kokemuksia, harrastan extreme -lajeja, olen "pöllytellyt" jne. Olen myös nuoruudessa ollut nk. ryhmäseksihommissa ja myöskin harrastanut anaalia naisen kanssa. No eihän se mitään ihmeellistä ollut.

Toisaalta. Onhan se ymmärrettävämpää kun kaksi samaa sukupuolta ovat yhdessä? nimittäin tässä kuitenkin 20 v kohta naimisissa olleena, olen todennut että ei se seksin rytmitys naisen/miehen kanssa ihan samaan tahtiin käy. Vai olenko homo ;-). Leikki sikseen.

Homomiehistä...Miksi osa homomiehistä on niin naisellisiä? En osaa selittää kuinka sen näin heteromies on homouden aistivinaan, vaan eikös ne homotkin toisensa tunne?

Olen ollut semmoisessa hommassa, no sanotaan sitten, opettajana, jossa henkilöiden/oppilaiden erityispiirteet tulevat esille. Ei ollut minulle mikään ihme kun eräs oppilas, josta olin saanut käsityksen että se on homo, osoittautui semmoiseksi.

Valitettavasti ko. henkilö oli ärsyttävä neitimäinen kitisijä. Samoin armeijassa tapaamani homo ryhmätoveri. Samoin homo opettaja-kollegani.

Onko homoillakin selvät erot kuka on "nainen" -suhteessa?

* Suurin osa ihmisistä ei usko jumalaan, jos uskoisi niin maailma olisi totisesti parempi paikka. Silti kirkossa pahimmat paskanjauhavat rukoilevat ja laulavat hoosiannaa. Minä en usko mihinkään, ihminen on eläin.

* Rasismi: Asun mustalaisten läheisyydessä ja tunnen hyvin ko. vähemmistöryhmää. He ovat ihan ok. Mutta kun tuolla maailmalla matkatessa näkee mustalaisia, jotka huutavat, etuilevat jonoissa, myyvät viinaa, tönivät tungoksessa etullakseen ja huijaavat....niin pakostakin siiinä tulee epäluuloiseksi. Tunnustaudun rasistiksi. enkä yritä sitä peittää.

Tähän lahkoon kuuluvat myös nämä muslimit joita myös leikillisesti "rättipäiksi" sanotaan. Ei tarvitse kuin katsoa lähi-itää, sen kummemmin kommentoimatta. Tosin siellä vaikuttaa se voimakas uskonnon tulkinta, kukin omalla tavallaan. En kuitenkaan lähtisi sotimaan sinne puolustaakseni öljykenttiä.




"parempi olla se mikä on kuin olla olevinaan jotakin mikä ei ole"
> Jos ei ymmärrä esimerkiksi miten ja miksi mies tunkee
> sukuelimensä toisen persaukseen?

Ei se minusta nyt niin kummallista ole:

a) Ihmisurokset tykkäävät pökkiä muita ihmisiä.
b) Sinne persaukseen pitkulaisten kappaleiden työntäminen tuntuu useimmista miehistä hyvältä. (Myös heteroista, kotitehtävä verkon selailuun: miksi? Syy on anatominen.)

Homoilla ja biseksuaaleilla jälkimmäistä kohtaa vielä korostaa se, että intiimiksi koettu läheisyys toisen miehen kanssa tuntuu luontevalta/kiihottavalta ja mikäs sen intiimimpää kuin paneminen.
>Onko homoillakin selvät erot kuka on "nainen" -suhteessa?

Olisi mielenkiintoista tietää mikä on 100%heteron käsitys naiseudesta ja miehuudesta heterosuhteessa? Onko "nainen" se joka mäkättää kun sukat jätetään lattialle ja "mies" se joka makaa sohvalla ja kittaa olutta? Niitä kitisijöitä (miespuolisia) näkyy olevan myös heterosuhteissa. Onko tällaisissa tapauksissa mies "nainen"?

Itse elän parisuhteessa ja oman kokemukseni mukaan niin oma kuin muutamat pitkään yhdessä eläneet tuttavaparitkin ovat melko tasavertaisia. Ei ole olemassa erityisiä miesten tai naisten töitä vaikka toinen ehkä pitääkin enemmän siivoamisesta ja toiselta moottoripyörän ketjun kiristys sujuu kätevämmin.
  • 7 / 18
  • Turpa rullalta
  • 3.3.2004 19:28
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta...

Mun puolesta kaikki voivat olla ja ajatella ihan mitä tykkäävät kunhan eivät häiritse sillä muita.

Oo siis vaan rauhassa niin moniprosenttisesti hetero kuin haluut ja homofobinenkin saat mun puolesta olla, jos nyt et lähe pahoinpiteleen tai haukkuun ketään.

En mäkään pidä kaikentyyppisistä ihmisistä ja ainaki tähän asti oon luullu, että mulla on siihen oikeus. "Kaikenlaisten ihmisten kanssa pitää tulla toimeen" mun isäpapan mukaan. Kunnioittava ja kohtelias voi olla vaikkei henkilostä pidäkään.

Erinomaista, että joku viittii ja ehkä uskaltaaki laittaa tänne erilaisii mielipiteitä!!
100% heterolle!
Vaikka et "ymmärrä" homoutta ja saman sukupuolten välistä seksiä voin valaista, että se on samanlainen tunne ja halu tuntea mielihyvää, läheisyyttä kuin hetero tuntee vastakkaista sukupuolta kohtaan. Homojen osalta se vain tapahtuu kahden saman sukupuolen välillä vapaaehtoisesti ja täydestä halusta, jota mikään ei voi kitkeä irti. On totta, että erilaisuuden hyväksyminen on vaikeaa. Hyvä on kuitenkin se, että omaan mielipiteeseen on aina oikeus. Totuus on kuitenkin se, että maailma on täynnä erilaisuutta. On pystyttävä vain elämään kaiken tämän erilaisuuden keskellä ja antaa kaikille sallitulle tilaa. Niin kauan kuin heterot jaksavat lisääntyä syntyy ympärille erilaisuutta ja maailma näyttää joka sekuntti erilaiselta, hyväksymme tai emme. Suvaitseminen kuitenkin voi helpottaa omaa olotilaa ja kenties "ymmärtämäänkin" vähän paremmin.
Hyvä että tulee asiallista keskustelua!
Mun mielestä 100% hetero saa olla ihan oma itsensä, mua ei haittaa vaikka et kaikkea hyväksykään. Täytyyhän meillä kaikilla olla jotkut rajat joiden mukaan elämme ja käyttäydymme; tuskin tästä yhteiskunnasta tulis mitään jos aivan kaikki olisi sallittua ja se pitäisi jokaisen hyväksyä.
Niin kauan kun jonkun asian/ajatuksen/teon kieltäminen ei aiheuta toiselle ihmiselle fyysistä tai henkistä väkivaltaa niin ok (mun mielestä).
Mitä sitten tulee noihin mustalais- ja rättipää juttuihin, niin taidan itse olla aikalailla samoilla linjoilla. Ei tietenkään sais olla rasisti, mutta minkä mä sille mahdan että ajattelen yleensä rasistisesti. Ilmeisesti niin kauan tämä menee kun en suureen ääneen kaupungilla toitota sitä ja ne ajatukset ovat vain mun pääkopassani?
Miksi jollain ihmisellä on rasistisia ajatuksia/tekoja? Eikö kaikki ihmiset ole syntyessään yhtä avuttomia ts. onko rasismille mitään perusteita? Vai onko kysymys siitä, että jotkut väestöryhmät eivät elä enemmistön tapojen mukaan ja se tuntuu (meistä) enemmistöstä ahneudelta, ts. emme suvaitse heitä tai heidän tapojaan?
Homojen neitimäisyydestä pari sanaa; olen 100%heteron kanssa samaa mieltä että näkyy se... mut sitten on paljon niitä miehiä jotka eivät ole naismaisia ja he ovat myös homoja :)
Pakko heittää vielä yks juttu... kun 100%hetero sanoi olevansa opettaja niin se ammattiryhmä on melkein läpikotaisin homojen hommaa :) Eli kun joku mies kertoo olevansa opettaja ,niin ekaks mulla syttyy lamppu jossa kiiluu että ´tuo on homo´ ;-) Ei millään pahalla....
Tuota homojen neitimäisyyttä olen minäkin miettinyt kautta aikain. Keksimättä siihen pätevää vastausta. Toisaalta alleviivaan, että on runsaasti täysin 'hajuttomia ja mauttomia' homoja, joista todetaan suureen ääneen, että "enpä olisi uskonut tuosta, että hän on homo", kun asia sitten paljastuu toiselle ihmiselle.

Kun jossain suositussa homokapakassa vähän katselee ympärilleen, huomaa helposti, että homoissa on havaittavissa aika usein yksi yhteinen piire: Henkilö on jollain tavalla vahvasti persoonallinen ja yleisestä oman sukupuolen normista poikkeava. Joko pukeutumisen, puheentavan, äänen, kasvojen ulkonäön, eleiden tms. asian suhteen. Tiedostamattaan. Nyt en tarkoita homokulttuuriroolipelaajia, vaan tavallista perushomoa. Jotkut heterot sanovatkin jo vähän myyttiä toistaekseen, että homoissa on runsaasti taiteellisia tai muuten vain älykkäitä ihmisiä, joskin on sitten tietysti myös ihan tyhmiäkin. Sitä ei käy kieltäminen. En halua korostaa tätä ylemmyyden tunteessa, vaan ihan objektiivisesti tarkasteltuna. Heissä on usein jotain tiettyä herkkyyttä miehissä ja kovuutta naisissa, joka viittaa vastakkaiseen sukupuoleen. Tätä on vaikea selittää, se vain pitää huomata. Esimerkiksi yleensä ainakin minun silmissäni hetero mies, joka on vieläpä perheenisä, on usein varsin tavallinen kaduntallaaja, josta ei ole havaittavissa välittömäsi mitään persoonallista 'erikoisuutta'. Pahimmillaan tällainen on varsin tylsä tapaus persoonana, kun on kerta niin tavattoman normaali.

Ehkä tähän perustuu se kuuluisa 'gaydar', jolla toinen homo selvästi pystyy havainnoimaan hengenheimolaisen ruuhkaisella torilla. Jos ei ensisilmäyksellä, niin viimeistään toisella ;-) Alitajuinen body language ja katseet, yleinen olemus, habitus. Se riittää viestiksi, jonka melko helposti pystyy havaitsemaan ja tulkitsemaan, jos itse on samalla aaltopituudella. Ja jos piirteet ovat tarpeeksi voimakkaat, voi heterokin ne havaita niin kuin 'opella' on näköjään käynyt. Tosin se on vain spontaani fiilis, joka vain syntyy ja se voi toki olla väärä fiilis. Varmistuksen saanti vain voi kestää tovin. Esimerkiksi tämän saitin toisessa threadissa pohditaan parhaillaan erään nuoren tähden syvintä olemusta. Onko vai ei? Gaydar sanoo, että kyllä on, faktat vain puuttuvat.

Eli, meitä on moneksi. Se tekee tästä ihmiskunnasta rikkaan. Täytyy vain osata elää sulassa sovussa ja antaa tilaa toisilleen.
> Kun jossain suositussa homokapakassa vähän katselee
> ympärilleen, huomaa helposti, että homoissa on
> havaittavissa aika usein yksi yhteinen piire: Henkilö on
> jollain tavalla vahvasti persoonallinen ja yleisestä oman
> sukupuolen normista poikkeava.

Tämä saattaa hyvin olla vain kapakoille tyypillinen piirre. Oma sosiaalinen koodinsa, johon kävijät sopeutuvat. Opiskelijapiireissä liikkuneena olen törmännyt vain pariin kunnolla homon oloiseen ihmiseen. Loput ovat olleet näitä hajuttomia ja mauttomia, joista "en olisi ikinä arvannut".
Voi hans sinua...vai että opettajat homoja.

Taitaa olla suurin osa opettajista vielä tänä päivänä (suuri ikäluokka) niin konservatiivisia, etteivät ne tiedä mitä suihin otto on...
100%hetero on ehkä huomannut juuri ne silmäänpistävät tapaukset työympäristössään, mutta lukematon määrä näitä heteronoloisia, "hajuttomia ja mauttomia" (niinkuin joku täällä kirjoitti) homon alkuja on jäänyt huomaamatta. Et kuule arvaakkaan kuinka paljon heitä on. ;) Puhumattakaan vielä niistä kaikista, jotka ovat jonkinasteisia biseksuaaleja.
Elähän peloittele ;-)# Nyt kun vielä sanot että näissä nahkahousu-chopperi-motoristeissa on 50% näitä hajuttomia, niin pitää kesän kokoontumisissa kyselemään...ookko homo...kysyn vain ihan mielenkiinnosta...voisi tulla pian kiire.

Tuossa katselin tämän saitin etusivua...tästä drag -jutusta. Onkohan ihmisillä liikaa aikaa. Ja saakohan tuosta ihan tosiaan "kiksejä"? Pitänee kokeilla ja vetää emännän leninki päälle.
Moni heteromies kokeilee, miltä sormien tai esineiden työntäminen anukseen tuntuu. Erotiikkaliikkeisiin on tullut myyntiin naisen lanteille vyöllä kiinnitettävä dildo, jolla nainen voi yhtyä mieheensä b-rapun kautta. Ei tuo minusta kaukana ole miesten välisestä anaaliseksistä!
Vielä enemmän herätyskelloja soittaa, jos väittää olevansa 100% hetero ja vielä opettaja. ; ) On tainnut tehdä tuon macho testin. Opetatko puutöitä vai urheilua?
oi voi...oon nimittäin niinkin homo-alalla kuin atk. Opetushommat on onneksi vähentyneet. Saa nyt onnellisesti keskustella epämääräisten hyypiöiden kanssa vaikka homoudesta ;-).

Tossa oli Gay tv-vinkkeinä joku Ti-La ohjelma. Siina olen täysin samaa mieltä, että ko. ohjelman voi tunkea ahteriin. Prkl. mistähän ne löytää tommoisia vinkujia siihen kuuluttajiksi. hahahah..