Paula Koivuniemi homoikoni!

Onko todellakin niin, että Paula Koivuniemi nauttii suurta suosiota homojen keskuudessa? Jossain yhteyksissä on Paulasta puhuttu jopa Suomen homoikonina. Jos näin on, mitä itse epäilen, niin mistä moinen (väärin)käsitys mahtaa johtua?
  • 2 / 10
  • Aikuinen mies
  • 5.10.2003 0:47
No kaikki kai johtuu siitä moneen kertaan puhkikulutetusta biisistä "Aikuinen nainen", jota monet homot (ja lesbotkin) tykkäävät hoilata karaokessa, dragissa jne.

Tiesittekö muuten että alkuperäinen biisi on italiankielinen "Maledetta primavera" eli "Kirottu kevät"!!!
Mä en oikeen koskaan ole ymmärtänyt tuota Aikuisen Naisen suosiota homopiireissä. Ei mua naiset kiinnosta. ;) No, onhan se biisinä ihan kuunneltava...
  • 4 / 10
  • Anti-fem
  • 7.10.2003 11:16
Maailma ois parempi paikka jos kaikki naiset ammuttais kapselissa Venukseen ja Paula myös!
Maailma olis parempi paikka jos kaikki vihaa ja katkeruutta täynnä olevat ihmiset ammuttais kuuhun vihaamaan toisiaan :P
Kenties, mutta kaikki ämmien ja heterojen persettä pussaavat hiirihomot jäis kansoittamaan maata ja joutuisivat kohta tulemaan kuuhun etsimään juustoa.
En tiedä, onko homoikoni vai ei, mutta maanantaisella keikalla DTM:ssä oli ainakin todella hyvä meininki!!