Laura Voutilainen

Olen tässä huomannu, et Laura on kans jonkinasteinen homoikoni tai ehkä tulossa sellaseks.. ??

Onko kukaan tykästyny sen musaan tai muuten ehkä arvostaa sitä? Mä oon huomannu sen tosi monipuoliseks laulajaks ja ihan jalat alta -meiningillä keikkansa vetäväks tosi lahjakkaaksi artiksi. Joku sais tehdä sille kunnon biisejä lisää. Addicted to youn lisäksi on joitain aika hyviä, ja nyt on tulossa uus levy, toivon et siinä olis nyt sit jotain. Se vois viedä uraansa enemmän R&B musaan, vaikka näyttäis et se ottaa aina vaan enemmän rockia keikkaohjelmistoihinsa. Sopii sekin sille.

Sillä on ollu rohkea ja siksikin hyvä tyylimaku viimeaikoina pukeutumisensa ja hiustensa kanssa.

Sanokaa mielipiteitänne.
Homoikoniksi pääsee kuka vaan kunhan on nainen, viihteen kanssa tekemisissä ja mielellään ei enää ihan nuori. Heather Locklearillakin (Melrose Palcen Amanda jossei joku tiedä) on kuulemma jenkeissä nostetta.
Missä lesbahtavissa kuteissa? Joko mä taas oon nähny harhoja? Mun mielestä sillä oli karsee eighties-tanttu päällä, ja vielä valkonen.
  • 5 / 18
  • Lauri vaan
  • 2.9.2003 18:41
Anteeks nyt vaan, mutta mitä "lesbahtavaa" niissä Lauran viisuvaatteissa oli?

Diggaan Laurasta tosi paljon, mutta valitettavasti se hänen euroviisukappaleensa ei ollut erityisen hyvä ja Laura sortui Tallinnan lavalla liikaan yrittämiseen.

Musiikillisesti on hyvä juttu, että Laura on päässyt irti niistä alkuvuosiensa slaavilaisjollotuksista, jotka ilmeisesti muut valitsivat hänen laulettavikseen. Ai niin ja se eka levyn kauhea kansi - Lauralla jakkupuku, kaulassa helminauha ja kainalossa nalle!!!
Eka levy nyt onki ihan erilainen ku kaikki sen jälkeen ilmestyneet, uusimmalla, Puolet sun auringosta on jo ihan poppia. ja kauniita hitaita. Katala kaipuu ja Ei edes kuolema ainaki.

Sillä oli siellä tallinnassa sininen tai turkoosi paidantapanen ja valkoset housut. Suomen karsinnoissa oli se lyhyehkö mekko. Lesbahtavuudesta en sit tiedä. Katu-uskottavuutta sillä tyylillä haettiin, pop-staran tyyliä. Uskosin.

Kukaan muu odota uutta levyä?
Ja milloinkas lesbo olisi todellisen tai oletetun lesbouden avulla homomiesten idoliksi päässyt? Ehkä ennemminkin homoikoniksi päätyy keskimääräistä naisellisempi, mielellään jopa yltiönaisellinen ja myös elämän suruja, mutta ennenkaikkea miehiä kokenut, varttuneempi harppu. Eräänlainen samaistumiskohde siis.
Joo ihan kiva se Laura täti on. Osais vaan laulaa niin helpottais hiukan jos suosituksi haluaa.
En odota uutta levyä, pikemminkin koska Laura Voutilainen
lopettaa "laulajan" uransa?????
mä en tiedä onko laura mikään ikoni muuta kun melodifestivalbögar-piireissä. karsee eukko, äänenmuodostus pielessä
Pari viikkoo sitten olin Lauran konsertissa Tampere-talossa. Setti oli aika monipuolinen ja loppua kohti enenevässä määrin rockhenkinen. Yllätyksekseni pidin kuitenkin eniten laulusta "Kerran", jonka Laura esitti itse kitaralla säestäen, ilman bändiä. En ole koskaan aiemmin oikein edes sietänyt koko biisiä, mutta tämä pelkistetty versio (ilman mikrofonia!) oli hieno.

Lisäksi Laura esitti euroviisunsa "Addicted to you" paremmin kuin koskaan. Olisipa mennyt yhtä hienosti Tallinnan viisufinaalissa aikoinaan...
  • 16 / 18
  • Päiväkirja.
  • 17.12.2003 14:17
Olin kans konsertissa. sanon ihan samaa ku edellinen. Laura on ennen kaikkea live-artisti, joka saa kyllä tosi vauhdin päälle keikoillaan ja konserteissaan. Nykyään ku musa alkaa olla Lauralla poppia, kahdella viimesimmällä levyllä, oon alkanu diggailla enemmänki. Ihmtyttää, et Lauraa ei oo noteerattu pop-piireissä enempää.
Laura... who cares?? No ilmeisesti monikin. Itse en ymmärrä, enkä varsinkaan minään homoikonina, karmee kuikelo. Uudelta levyltä oon kuullut yhden biisin ja yllätyin kyllä sen ei-huonoudesta.

Mutta Ikonen mainitsema Heather Locklear on jokatapauksessa aina ollu mun superlistapoppisjulkkislistalla bitch n:o 1 eli _fabulous_.
  • 18 / 18
  • Annabouboula
  • 18.12.2003 9:10
Eiköhän ne Voutilaisen vaikeudet pop-piireissä johdu siitä uran alkutaipaleesta kun nainen keikkui jakkupuvussa joka niemen ja notkelman tanssilavalla ja työväentalolla luikauttamassa "kerran kukkia saa kaunis isänmaa..." Tai sinnepäin.

Voutilainen on tosin ensimmäinen iskelmälaulaja, joka yrittää Suomessa cross overia popin ja rockin puolelle. Aika sillisalaatilta se tosin kuulostaa. Se euroviisu edusti jotain elähtänyttä 70-luvun roskadiscoa, tämä Nancy Sinatran boots-coveri jonkinlaista funkia ja "mikkkksssen mielestä sua saa, saa, en saa, saa..." taas jotain radioystävällistä poprockia.