Crash-video

  • 1 / 7
  • bloomingdale
  • 9.6.2003 11:19
Onko kukaan kiinnittänyt huomiota (ainakin MoonTV:llä pyörivään) turkulaisen Crash-yhtyeen videoon Sugared?

Videossa lesbopari ja toisaalla homopari viettää kiihkeitä hetkiä suihkuhuoneessa. Voi olla vanha video, mutta huomasin itse sen vasta hiljattain.
  • 2 / 7
  • Shalimar
  • 9.6.2003 21:55
Joo, video on oikein kiva, mutta harmi vain kovin vanha (no, kai muutaman vuoden ikänen video on jo "vanha"...). Se on The Crashin ekalta levyltä ja voitti muistaakseni jonkin palkinnonkin. Enpä yhtään ihmettele miksi=) Ja Teemukin on kovin söpö...
  • 3 / 7
  • Jussi-
  • 1.8.2003 16:30
Teemu kertoi videon valmistumisen aikaan, että ne henkilöt jotka esiintyy siinä, oli etsitty ja pyydetty mukaan kauheella kiireellä jostain baareista - siis suunnilleen päivää ennen kuvauksia. Se sitten kyllä näkyikin suorastaan huvittavan näköisenä tenniksen pelaamisena. Hyvin se siihen tyyliin kuitenkin sopi ja varmaan aika vaatimattomalla budjetilä oli saatu aikaan hyvännäköistä jälkeä.
  • 4 / 7
  • Tomi
  • 26.11.2003 22:55
Crash ja Teemu Brunilahan on saanu aika paljon julkisuutta viime hetkinä mediassa. Teemu on sikahauskan näkönen (varsinkin livenä, jostain syystä ei aina kuvissa!!!) ja on iloinen homoyleisön suosiosta. Homodiskosoundejahan uuteen levyyn on lisätty runsaalla kädellä, eikä Teemun lauluäänikään ihan rekkamiesheteroukolta kuulosta! Menkää ihmeessä kattoon livenä, se on hauska pumppu, Teemu seurustelee kyllä tytön kanssa mutta on just sitä tyyppiä joka sattumalta vois mökkisaunalla ajautua myös kokeileen poikain kesken. Mä oisin ainaskin vapaaehtoinen!
  • 5 / 7
  • Flash
  • 10.1.2004 17:41
En oo nähny Sugared-videoo vuosiin, harmi kun tää musavideo-touhu tääl Suomes on kovin vaisua...onneks on viimeaikoina tullu sentään musavideoita vähä enemmän telkusta. Sugaredin oon nähny vaan ohimennen muutaman kerran ja kyllähän sitä poikatouhuu kattelis pitempääkin! =)

Toi syksyllä ilmestyny Melodrama-albumi on aika loistava...Still Alive -biisistähän tehtiin just videokin, aika hauska sekin! Teemun haastattelu oli City-lehdessä tossa syksyllä...Gigolo-biisiin piti kuulemma väkisin ympätä sana "woman" ettei se ois vaikuttanu liian homoeroottiselta! lol =)

Teemu on kyl tosi söötti jätkä...hyvä The Crash ja hyvä Turku! ;)
Mun mielestä Teemun Brunilan ääni on kammottava. Mua alkaa oksettaa aina, kun kuulen hänen vastenmielistä määkimistä. Joku raja sillä marginaalisuudellakin tai omaperäisyydellä, millä lie, pitää olla. Lisäksi se on ruma.