Lahteen jotain toimintaa?

Eikö olisi mukavaa jos meillä täällä lahdesakin olisi edes jonkunlaista toimintaa, aika tylsää on muuten... Kukaan muu samaa mieltä?
  • 2 / 43
  • Daikaduu
  • 17.5.2003 13:12
Joo, Jonkilaista toimintaa ois kiva saada, varsinkin kun on toi kesä tossa tulossa, muuten käy kyllä aikasten ikäväksi.
kertokaa onko joku saitti joss lahtelaiset homot vois jutella? no kai tääkin kävis mutt jotai enemmä?
  • 4 / 43
  • Bilettäjä
  • 18.5.2003 16:43
Onko tietoa kuinka paljon Lahdessa on homoja ja lesboja. Luulis nyt tännekin pystyvän jonkun avaavan gay-baarin, vai onko asiakaskunta liian pieni? Olis jees tavata ihmisiä baarissa, kun netistä löytyy vaan vanhoja pervoja tai muuten vaan rumia nuoria "neitejä".
Mutta mistäs repästään porukka kasaan järjestämään kaikkea kivaa, kun kukaan ei halua osallistua millään tavoin muuta kuin bilettämiseen.
Muuta joku lahtelaisten homojen ja lesbojen yhteinen matka/biletys paikka ois kyllä ihan kiva!!! Mites nyt lähetään liikkeelle että kesällä saatas jotain toimintaa???
Lahdessa ei todellakaan oo tarpeeksi homoja täyttämään gaybaaria - eihän Seta-bileetkään onnanneet! Helsinki on niin lähellä, että suosittelen suoraan sinne menemistä. :)
Juu, monet tutut kasvot sieltä stadin baareista löysin Lahden paikallisista tänne muutettuani. Sielläpä juuri pk-seudulla varmasti suurin osa käy "tuulettautumassa" kun alkaa heteromestat ahdistaa liikaa... *naur*

Mutta vaikka bileet ei toimisikaan, niin olisi hienoa saada aikaan edes jonkinlainen "verkosto" tai muu yhteinen väylä, jossa vaihtaa ajatuksia, kuulumisia, järjestää jonkinlaisia illanistujaisia yms yms... Moiselle sosiaaliselle kanssakäymiselle olisi varmasti kysyntää! Olkoon sitten kunkin yksilön odotukset mitkä tahansa pikapanosta vakituiseen ihmissuhteeseen tai vain halu päästä puhumaan jollekin "samanlaiselle". Täällä kun ei sateenkaarikansa kauheasti pidä melua itsestään...
TOihan oli erittäin hyvä idea!!! Jonkunlainen muitten samansuuntaisten ihmisten oleskelu tapaamis keskustelu hommeli ois tosi JEEEEEES.....
Mutta eihän meille kelpaa kuin joku jumalaton HOMO-KULTTUURIKESKUS!!
Eiku vakavasti; eikö täällä oo mitään pystyynkuolevaa hetskumestaa, minkä vois "vallata", vaikka tietty päivä&aika, esim. ke klo 20, ainakin aluks. Kyllä se gaydar sitten toimii. Ja onhan netti, ettei tarttis julisteita liimailla. Tapaamisiin.
on tää lahti vaan kumma paikka - homoja tuntuu olevan mutta ei niihin kyllä missään törmää? miksi niin?
emmä niinkää ajatellut sexshowta vaan ihan muutakin kanssakäymistä
Jeps, pistäkää nyt jotain ehdotuksia "vallattavista" baareista. Ite en ole täältä, joten en tiedä vielä paikkojen nimiä...Kuulin kyllä jonkin huhun, että meitä homseja kokoontuisi kuukauden eka keskiviikko jonnekin rautatienkadun baariin tai jonnekin. Nimeäkään en valitettavasti muista=( Se nimi oli kait joku hanhiemo tai joku muu lintu...
Mut anygays...Itekin "joudun" lähtemään Helsinkiin, jos tekee mieli bilettää omiensa joukossa.
Mui kaikille=)
jo pelkästään tämän keskustelun vilkkaus kertoo minusta jotain tämän seudun vinokasmäärästä... ;)

joskus jotkut suunnitteli hanhenpojassa käyntiä joka kuun eka keskiviikko... en tiedä ottiko idea kuinka tulta allensa - oon ite niin kiinni ollu tässä viime aikoina ettei ole ollut mahdollista siellä pyörähtää vkolla...

mutta kun nyt itse aloin seukkaamaan paikallisen kundin kanssa niin me ainakin voidaan hyvin laajentaa omaa tuttavapiiriämme toistemme tutuilla - jotka mahdollisesti sitten taas tapaavat uusia ihmisiä meidän kautta...
Joo, on sovittu että tapaamispaikkana on Hanhenpoika Rautatienkadulla joka kuukauden ensimmäisenä keskiviikkona.
Eix joku muu päivä ois parempi kuin keskiviikko??? Aika monella varmaan jotain ihan muuta menoo silloin.... Esim:MÄ!!!
No, ilta oli ja meni mukavan seuran parissa, mutta ens kerraks vois sopia jotain, mistä me tunnistetaan toisemme. Kaverin kaa mietittiin, että pieni Rainbow -lippu vaikka pöytään seuraavalla kerralla;)

Mutta uutta iltaa mietintä myssyn alle...
Olisko mitä ideaa, jos yritettäis vaikka joka keskiviikko... ei meinaan aina kuitenkaan ehdi kuun eka kvkona ja sitten saa taas kuukauden ventata...??
Mikä ettei, kaikilla lomatkin, joten mitä parempaa tekemistä keskiviikkoisin...?!
Siis aloitetaanko jo seuraavasta keskiviikosta Hanhenpojassa? Itse pääsen kyllä vasta aika myöhään paikalle....
No jos ei keskiviikkona ole illalla muuta niin kaipa sitä voisi pistäytyä muutamalle sinne sitten... Pitää varmaan vähän tolle toisellekin puoliskolle vihjasta, jos meitä sitten tulisi ihan kaksin kappalein paikalle =)
Mix ei vaikka perjantaina jossain`?? enhä mä pääse ikinä keskiviikkosin mihkään....höh.... =(
Heippa kaikki nuoret kivat kundit! =) Pakko heitää deitti ilmo tähänki väliin. eli juuri sinä alle 23v poika, jos käyt näillä sivuilla niin kirjoitteleppas lisää...??? T:KUndi 19v
Jeps eli juhannusviikolla 18.6. Kun pääsen töistä niin sitten pitää tulla pyörähtään eli jotain tuossa klo 18 jälkeen...

Joku sitten kysyy että mistä tunnistaa... no mul on korkkarit jalassa ja lyhä vekkihame. No ei vaan, on noi sääret sen verran karvaiset ettei näyttäis hyvältä.

Eli kyllä homo homon tuntee :)
Käyx siel minkä ikäsii ihmisii...?? Ku ei viittis yxin olla ja tulla 19vuotiaana...saman ikäisiä paikalla????
ooh - täällähän on keskustelu vaudissaan - siis meitä on ainakin 11 homoa tässä kaupungissa :)
Millon siel on sit jotain äxönii???? T:Kundi 19v...!!! Monelta? Missä?
Aijaa no pitää joku keskiviikko tlla käymää kuhan saa jonkun seuraxi ekana, ei viitsi yxin tulla... =(
Mä ilmaannun kai siin klo 19 maissa...Toivottavasti jostain toisemme tunnistetaan, sil mun gaydar ei välttämättä toimi=)
Ketää seurax mulle sinne hanhen poikaan vois vaik tavata ekana jossain....?? meilatkaa!!! Voitas mennä yhtä matkaa.--
Heh, mun piti tulla, mut oli todella hyvä(näkönen) syy olla poissa... ;)
niin kait sitten - mutt mä tapasin silti yhen kundin jonka kanss ollaan kimpassa :) tuuriahan tää tääll Lahdessa.
Missäs raflassa Lahdessa meikäläiset nykyään iltojaan yleensä viettää? Siellä teerenpelissä vai?