Huomenna hubaa

  • 1 / 12
  • Tietävä
  • 26.9.2003 13:09
Älkää unohtako Manifestia Klubilla.
Huomenna klo.22-04 .Kaksi tanssilattiaa...
Manifestit on järkyttävän hyvät bileet Tampereen Klubi-nimisessä ravintolassa.. Ja lipun hinta on vaivaiset 2€.. Tule paikalle katsomaan!

Ja tulevista bileistä Tampereella saa tietoa:

http://www.gaytampere.com
Tulipa käytyä GAY:n bileissä ja eipä voi kauheasti kehua. Aivan tavallinen ravintola ilta, ainakaan mainostamisen perusteella kyseiset bileet eivät täyttäneet mitä luvattiin. Aikalailla rahastusta koko homma. ( Mihinkähän kyseisen illan tuotto menee, varmaankin järjestäjien taskuun) Joten ainakin jätän jatkossa kyseiset bileet väliin!!!
Ainakin minulla oli hauskaa ja menen jatkossakin kyseisiin bileisiin. Jätkän humppa viimeisenä biisinä oli loistava veto. Jos jotakuta kyrsii peräti kahden euron pääsymaksu, on varmaan parasta jättää ravintolajuhliminen väliin...
Keep up the good work!
No eiköhän tuotot yleensä mene järjestäjien taskuun? ;) Minnes muualle? Heitelläänkö kolikot ikkunasta kadulle tai lahoitetaan kissojen katastrofiyhdistykselle? Jos 2€ on rahastusta, niin alle voisi joku paremmin tietävä kerätä luetteloa bilepaikoista, jonne on halvempi pääsymaksu...
Kiitos GAY-järjestäjille makeista bileistä. On myös hyvä, että bileitä pidetään eripaikoissa... Laterna, Klubi ja tuleva Emma... Mielestäni 2 euron pääsymaksu oli kyllä ihan nimellinen...

Seuraavia odotellessa....;)
Kyllä 2 € on ihan kohtuullinen sisäänpääsymaksu viikonloppuna. Ei varmaankaan kenenkään talous siihen kaadu. Ihmettelen vaan, onko tämä 2 € vain alkua -http://www.gaytampere.com kun kertoo, että seuraavat bileet kustantaakin jo pelkän sisäänpääsymaksun muodossa 6 euroa!

Mitä tuolla 6 eurolla sitten saa? Näemmä dj:n soittamaan levyjä.... Leimareihin pääsi (setan jäsenkortilla) 5 eurolla nauttimaan kunnon showsta ja mahtavasta fiiliksestä, kun YO-talon seinät oli ratketa liitoksistaan. Ennemmin kyllä avaan kukkaronnyörit kunnon viihteelle kuin pelkkää levymusiikkia tarjoavalle tapahtumalle.

Toisaalta on kyllä myönnettävä, että on ihan hyvä, että Tampereellakin tarjonta monipuolistuu. Yks tykkää äidistä, toinen tyttärestä.... Eiköhän sama päde myös erilaisiin tapahtumiin - kaikille löytyy varmasti oma yleisönsä.
Kävin itse testaamassa molemmat bileet viikonloppuna ja tässä mitä itse olen mieltä:

Perjantain leimarit:
Wau - Seta on laittanut todellakin vaihteen päälle ja bileet oli todella mahtavat! positiivinen yllätys oli nähdä niin paljon sakkia paikalla (ja vielä hyvännäköisiä nuoria miehiäkin;) ). Drag show oli loistava! Musiikki oli mukaansatempaavaa ja kyllä tanssittua tulikin oikeen urakalla. Fiilis oli todella mahtava! Jossain täällä kerrottiin, että manifestissa ei järjestäjät hymyjä jakaneet - kyllä täällä oli toisin. Lipun- ja arpojenmyyjät oli todella mukavia ja jaksoivat hymyilllä.

Lauantain manifest:
Heti kun ovesta käveli sisään, alkoi mieletön meteli. Lipunmyyjä oli todellakin aika hapannaamainen...
Sisempänä meteli vain kasvoi (kajaritkin särki yhessä vaiheessa - nukahtiko dj?) Ihmisiä ei niin paljoa ollut paikalla, näytty suurin osa olevan lepakoita. Joitain nuoria komeita miehiä paikalle oli kuitenki eksynyt.
Musiikkia soitettiin ohjelman mukaan?? Lista löytyi tolpasta mitä löytyy milloinkin - omituista...

Toinen "tanssilattia" - oliko tämä vitsi? Ainakin naurettavalta se näytti et dj huitoo siellä korkeella ja sisääntuloaulakin täytetään hirveellä metelillä. En kyllä siinä illan aikana tanssijoita nähnyt?
Positiivista oli kyllä sisäänpääsy maksun edullisuus, mutta jos tästä samasta joutuu maksamaan seuraavan kerran 6 euroo niin jätän kyllä ihan suosiolla väliin ja menen jonnekin muualle.

Makunsa kullakin, mutta on kiva, että tapahtumia järjestetään. Onhan kai ihmisiä jotka tykkää tuollaisesta kylie-madonna tunnistakin?
hehe, näyttää olevan kuuma keskustelu leimari/manifest- akselilla. vieläkin enemmän pisti hymyilyttämään miksun kommentti manifestin yleisöstä "ei ihmisiä paljon paikalla, näytti suurin osa olevan lepakoita". niin, mitä eroa on ihmisellä ja lepakolla, nahkasiivet:D.

vakavasti ottaen, itse olin sitä mieltä että manifesto oli mukavaa vaihtelua basicleimareihin ynnä muihin setan tarjoamiin bileisiin ja baaririentoihin. ainakin musiikki oli myönteisimmästä päästä. ja näin naisnäkökulmasta ajatellen suuri lepakoiden määrä oli pelkkää plussaa. mutta eipä tapella, hyvä jos kävijöitä riitti kumpaankin tapahtumaan! ilmeisesti homma on kuitenkin vähän niin että naiset ja miehet viihtyvät parhaiten omissa bileissään , sen kummemmin erottelua ihannoimatta.