G-A-Y Tampereen bileet

  • 1 / 11
  • junan tuoma
  • 29.9.2003 15:13
Tuntui, että tarvitsee pistää hieman palautetta manifesteista, ja laitan sitä siis poikkeuksellisesti tälle sivulle, koskapa en saa heidän uusia sivuja vielä toimimaan ainakaan omalla koneellani.
Sinänsä positiivista, että Tampereellakin alkaa pikkuhiljaa löytyä gay-elämää leimareiden ja mixun ulkopuolelta. Kuitenkin sen verran moni asia tökki viime viikonlopun bileissä, että toivoisin niihin pikaista parannusta seuraaviin bileisiin mennessä:
ensinnäkin, rasittaisiko järjestäjien kasvolihaksia liikaa HYMYILLÄ silloin tällöin??!! Ei todellakaan tullut kovin tervetullut olo, kun lipunmyyjästä lähtien oltiin naama mutturalla vastassa. Sitten musiikista: sinänsä hyvä että soitetaan muutakin kuin niitä iän ikuisia finhittejä ja muuta peruskamaa, mutta kun se volyymi oli jo alkuillasta niin kaakossa, ettei keskustelusta tullut yhtikäs mitään. Niin, ja siis että teknoa kymmeneltä illalla, kun tanssilattialla ei ole ketään??? Myös valaistus oli jostain todella syvältä.
Ja tuli jälleen todettua se, minkä leimareiden perusteella jo tiesinkin: Klubi ei todellakaan ole oikea paikka tuon mittakaavan virityksille. Ja mikä oli sen kakofonian tarkoitus, joka syntyi kun täysin erilaista musiikkia soitettiin viereisissä huoneissa? Kuka siellä eteisessä sitä musiikkia kaipasi? Ainoa paikka, jossa jotenkin kuuli omat ajatuksensa ja kaverin äänen oli vessa. Mikäli lippujen hintaa aiotaan korottaa, toivon kovasti että bileiden taso myös suhteessa nousee.
  • 2 / 11
  • Tinnitus
  • 30.9.2003 14:16
Trendi tuntuu olevan valtava kakofonia Gay-tapahtumissa. Mulle riitti kesällä vastaavat bileet Laternassa. Korvia alkoi särkemään, kun yhtään hiljaisempaa soppea paikasta ei löytynyt.
Pistän korvatulpat korviini, jos toiste vielä niihin eksyn.
Kukaan ei tunnu kontrolloivan desibelirajoja tällaisissa tapahtumissa.
Kukakohan on gey tampereen webmaster? Sivut on kuin ala-asteelaisen tekemät.
  • 4 / 11
  • Tamperelainen
  • 1.10.2003 13:31
En ymmärrä, miksi te ihmiset täällä marmatatte volyymista. Eikö se ole niin, että asialle olisi voinut tehdä jotain, jos olisitte levyjensoittajalle käyneet asiasta huomauttamassa? Minua se ei häirinnyt, mutta se voi johtua siitä, että omat korvat ovat sen verran turtuneet kovaan ääneen työn puolesta.

Totta on, että "toinen tanssilattia" ei toiminut Klubilla. Kokeilemattahan ei tiedä. Minä ainakin innolla odotan seuraavia Gay Tampereen järjestämiä hippoja. Uskon, että aloittelevat bileet ovat vasta etsimässä uomaansa ja vuoden päästä tilanne voi olla jo täysin toinen.
Kiitos hyvästä yrityksestä Manifesteilla!Ei varmaankaan tuntunut mukavalta soittaa eteiselle..menivät tiskijukkien hyvät kipaleet ihan haaskiin!Klubi tilana ei siis toiminut ja musiikki oli alkupuolella iltaa sopimatonta ja liian kovalla.Odotan kuitenkin innolla Emman bileitä siellä ovat puitteet varmasti paljon sopivammat:-)
Junan tuomalle, olisit voinut olla samantien vaikka junan viemä. Minulle ainakin hymyiltiin lipunmyynnissä ja Dj:t olivat ystävällisiä kun uskaltauduin juttusille. Itse olin alusta asti mukana enkä kylläkään kuullut Teknoa soitettavan klo 22... Olisin voinut jopa tanssiakin jos olisi soinut. Totta ettei eteinen toiminut tanssittavasti, mutta enpä ole ennen kuullut moisissa bileissä soitettavan Apulantaa, Kotiteollisuutta ja esim Cliche:tä. Loistavaa!!! Lisää!! Ja tulipa siinä muutama tanssiaskel otettua myös.
Järjestäjille Tsemppiä!!!
O
Mielestäni bileissä oli ihan kivaa: musa oli OK ja paikka myös. Kiitoksia Teille kaikille jotka olette olleet järjestämässä GAY Tampere pippaloita. Odotan innolla jatkoa. Ja loppuviimex kiitti kaikille jotka tarjosivat mulle röökiä!
  • 8 / 11
  • KumiAnkka
  • 1.10.2003 21:47
Keitampereen sivut eivät juu ole yhtä mahtipontiset kun ko. lafkan mainonta. Hikisiä bileitä mainostetaan kun jotain studio viisnelosta.Huh huh. Juu ja olen käynyt bileissä!

Edelleenkään ei kukaan ole keitampereesta näyttänyt naamaansa tahi kertonut mihin manit menee festeistä? Eikö olisi jo aika astua esiin?

Henkilökohtaisesti aatteellisistä syistä kuitenkin taidan ensi kerralla mennä niihin setan leimareihin, vaikka vaihtoehtokerhon sedät ja tädit tulisivatkin julkisuuteen.

Koska:
a)tiedän että vähät roposeni menevät järjestötoimintaan, joka mahdollistaa homoilun Suomessa jatkossakin
b)kyseinen seta toimii painostusryhmänä jopa valtakunnan politiikassa.Niillä oli jopa jotain tekemistä sen kanssa, että nyt samaa sukupuolta olevat voivat "mennä naimisiin"!Ja nyt ne tekee jotain sen puolesta, että perheen sisäinen adoptio toteutuisi tulevaisuudessa.

Että näin.
Olis mukava jonkun valistavan, onko homobileillä jokin erityisoikeus olla noudattamatta yleisiä suosituksia desibelirajoissa?
Onko edes säädetty maksimirajoja?
Vai jatkuuko sama neutraalinen kannanotto kuten näihin "pimeisiin huoneisiin" vähän joka Gay-tapahtumissa?
Tiedetään, että tapahtuu, mutta ei oteta kantaa.
Kärjistetysti.
Klubi ei todellakaan ole oikea paikka tuollaisten bileiden järjestämiseen. Yo-talo esim. on paljon parempi vaihtoehto. Yo-talolla ei tarvitse ahtautua istumaan nurkkaan, niinkuin Klubilla.

Aulassa musiikki oli niin kovalla ettei pystynyt oikein puhumaan, muuten oli ihan ok.. Tylsät bileet olivat. Leimarit olivat paremmat.. Mutta saapas nähdä tulevaisuudessa ^^
Kumiankalle...
Käy katsomassa esim treseta forumista, siellä puhutaan gay Tampereen "kasvottomista ihmisistä" järjellisesti. Kenenkään nimittäin ei tarvitse ilmoittautua bileiden järjestäjiksi...
O