musaa netistä...

Moi!
Kertokaa, minkä palvelun kautta kannattaa ladata musaa netistä. Oon käyttäny kazaata aika paljon-onko parempia ohjelmia? Kazaalla harvoin löytää esim. suomalaista "gaymusaa" :).
Kiitti!
  • 3 / 8
  • Ilmaiseksi?
  • 21.7.2003 14:20
Kokeile mieluummin levykauppaa (fyysistä tai mieluummin sähköistä) niin ehkä jatkossakin vielä tehdään musiikkia... Se kaupoissa tosin tietysti on vikana, että harvinaisempia biisejä voi olla hankala löytää ja jotkut levyt ovat nykyään tarkoituksella niin rikki ("kopiosuojattuja"), ettei niitä voi kuunnella.
  • 5 / 8
  • Druusi
  • 29.7.2003 9:26
Huomasin sen olevan ihan näpärää, että löysin levykaupasta levyn, josta en tiennyt mitään. Ei mitään haisua millaista musatyyliä se edusti, joten kotona käväisin hakemassa viisun heiltä. Sanotaan näin, että onneksi en tuhlannut rahaa levyyn. :) Siihen nettimusan haku on hyvä keino. Muutoin kyllä olen mielelläni levyni ostanut.

Nykyisin tosin se s**tanan kopiosuojaus on alkanut sen verran suureen tahtiin ottamaan kupoliin, että mietin muutaman kerran ennen levyn ostamista.

--Druusi
  • 6 / 8
  • miik
  • 29.7.2003 11:33
Oon hyväksi havainnut, että kun haluaa tutustua uusiin musajuttuihin (esim. johonkin itselle täysin tuntemattomaan artistiin), on netti hyvinkin käytännöllinen apuväline. Sitten jos artisti on miellyttänyt, olen usein lähtenyt levykauppoihin kyselemään.. Tosin joskus niitä kaikista tuntemattomampia ei muualta sitten saakaan kuin netistä imuttamalla.

Ja tässä kysyisinkin, tietääkö joku kohtuu hintaista nettilevykauppaa, josta voisi tilailla cd-sinkkuja kohtuu hinnalla?
dc++, bittorrent, Kazaa lite on ohjelmia joilla voi ladata musaa netistä.