Gareth Gates (namu)

Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota listoilla pyörivään "Anyone of us" -kappaleen laulajaan, Gareth Gatesiin? Tällä pojalla on niin komea ulkomuoto ja hunajainen ääni, että minulta meinasi mennä jalat alta videota katsoessa (kuvattu Venetsiassa)!
  • 2 / 16
  • heikko_valo
  • 2.5.2003 15:40
ja minä kun luulin olevani ainoa joka on tuohon söpöliiniin silmäni iskeny! sanonpa vaan että kuola valuu suupielistä joka kerta kun poikaa näen tai kuulen. ahh
Mun mielestä se näyttää ihan joltain jyrsijältä... marsulta lähinnä ;) Ei hyvä, ei hyvä...
Samaa mieltä ja jos poika kuullostaa tytöltä laulaessaan ni sekin on ei hyvä.
onko se poika? ei herranjestas...olen erehtynyt suuresti tällä kertaa. olin aivan varma että se on nainen...heh...

no, myöntäkää tekin että sen ääni kuulostaa ihan naiselta.
Garethiakin naisellisemman helium-äänen omistaa kyllä mielestäni N´Syncin Justin Timberlake. Etenkin Cry Me A River biisissä herra pääsee kyllä melko korkeisiin svääreihin...
hah, tuo justin timberlake on kyllä yksi naurettavuus. ihme ulisija.
  • 9 / 16
  • heikko_valo
  • 22.5.2003 12:38
älkää pilkatko minun garethia se on söpö ja voisin syödä sen yhtenä suupalana ;]
justin timberlakeikillä on vakava katu-uskottavuus ongelma. videolla ollaan niin kovaa poikaa että, mutta kaverin onttous oikein kolisee läpi.
Gareth ja Justin ovat molemmat söpöjä puolituotteita. Heterouden rajalla häilyvät anglosaksiset nassukat purevat "tasa-arvoista" nuoruusihannetta ajavassa tietoyhteiskunnassamme. Puhtaus on puoli ruokaa ja viaton ulkonäköflirtti on valttia popissa ja vähän muussakin.

On Gatesissa tai Timberlakessa sitten sex appealia lienee subjektiivista. Totuus on, however, että ihanteellinen, nuorisokeskeinen globaalistuva globemme nostaa mielellään parrasvaloihin feminiinisen puolensa kanssa sinuissa olevat luontevuudet. Niin minäkin!

No Pretense
Voi näitä makuasioiden ihmeellisyyksiä. Tämä Gareth ja sitten se Timberlake - voiko enää mitättömämpiä, valjumpia tyypejä olla? Silmät, nenä ja suu niiden nassuista löytyy kun tarkkaan katsoo, mutta ainuttakaan ns. piirrettä ei kyllä ole kummankaan kasvoissa.
justin ja gareth on molemmat sellasia ärsyttäviä mammanpoikia. hehee...
Sorry, mutta mä en pysty arvottamaan musaa artistin ulkonäön mukaan. KAikki nämä Garethit, Justinit, Britneyt yms. on aika vastenmielisiä ilmiöitä. Eikö kukaan arvosta enää musiikillista lahjakkuutta.
Garethiin törmäsin ensin hyvän biisin perusteella. Tarkempi analyysi osoitti laulajalla olevan muitakin avuja kuin lauluääni.
Entinen beatle, Ringo, sen sanoi Conan O'Brianin haastattelussa. Ei kuulemma ymmärrä, että miksi nykyään tehdään musiikkia vain rahan vuoksi ;o)