Non Stopissa gay myönteisyyttä

Non Stop on remontissa ja aukeaa uudestaan elokuussa.Hyvä vaihtoehto Mixeille.
Tässäkö siis syy noihin alla oleviin ala-arvoisiin vedätyksiin ja mixein mollaamiseen? Luuleeko joku todella ihmisiä noin typeriksi? Tapa mainostaa tuokin...
Tietääkseni Nonstop ei ole koskaan ollut todellakaan homomyönteinen. Itse siellä joskus käyneenä sen kyllä tiedän. Ja jos sinne joku Mixein entisistä DJstä meneekin, se tuskin koko paikasta sen homomyönteisempää tekee. Tottakai olisi kiva löytää joku vaihtoehto Mixein lisäksi...
Ymmärsinkö oikein? NonStop on homomyönteinen nyt, kun se on remontin takia kiinni?
Kävin muuten Mixeissä. Hanaolut maistui tiskivedelle ja sisällä oli kuuman tunkkaista. Mutta mikä tärkeintä, siellä oli hauskaa!
PROMO tulee...
Kyllä Suomen ja Tampereen on aika hyväksyä se tosiseikka, että homppikset voivat käydä muuallakin bilettämässä,kuin tunkkaisessa Mixussa, vaikka ihan mukava paikka onkin.Lisää baareja homoille!!!
  • 6 / 14
  • ällikkä
  • 7.8.2003 20:58
Anna mun kaikki kestää!
Ihan tasan tarkkaan poikaparit lennätetään sieltä non-stoppina ulos, jos uskaltavat vaikkapa pitää toisiaan hellästi kädestä kii tai menevät yhdessä tanssiin tai vieläkin pahempaa ... jos pussailevat toisiaan.
Eihän sitä tarvi aina toisiaan lääppiä, kädestä pitää, tanssia tai pussata. Voihan sitä muutenkin bilettää. Sitten kotona voi tunteet päästää valloilleen. Hieno homma, että Promo tulee ja tuo vähän tuuletusta tän hetkiseen Tampereen ilmapiiriin... Harmi, että Mixei mennyt ihan johonkin mitä ei kehtaa sanoa. Ilmapiiri ja siellä pyörivät talkoolaiset saavat paikan näyttämään entiseltä huoltoaseman baarilta. Ja kyllä oikeassa henkilökunnassa asiakaskunta huomioiden pitäisi olla myös entisenlaisia komeita ja ammattitaitoisia uroksia.
Pitäisi yhdistyksen jäsenten herätä ennenkuin on myöhäistä. Tyyliä nykyään vaaditaan - ei pelkkää uhmaa....
Gay-Tampere onnea ja menestystä Teille Emman, Promon ja Yo-talon ja muiden tulevien bailujen järjestämiseen.
Kiitos Nikadoor asiallisesta ja rakentavasta kirjoituksesta.

Enemmän puolesta puhujia tuleville bailuille.

Ei silti Mixua unohtaen.

Samaa mieltä olen Mixein henkilökunnasta, että mitä vähemmän siellä tiskin takana hyppii Setalaiset niin sitä parempi. Eivät sovi vuosia rakennettuun imagoon ei sit millään......
Pelkkä komeus ei aina riitä. Jos talous on ajettu retuperälle, arvostan niitä, jotka koettavat sitä palkatta saada jonkinlaiselle tolalle. Se, että työntekijöitä oli liikaa, vaikkakin komeita, ei edesauttanut jatkuvuutta. Onhan toki hetken helppo mennä valtaväestön paikkaan, mutta jos Tampereella ei olisi lainkaan vakituista homobaaria, ei sekään tilanne olisi kehuttava. Nythän osa tahoista tekee taktista myyräntyötä, että näin olisi. Voidaan kysyä kenen intressi tämä on?
Se on tietysti niiden intressi, jotka haluavat homoravintolatoiminnan ja sitä kautta liiketoiminnan itselleen, omaan omistukseensa.
Arppa kirjoitti:
Kiitos Nikadoor asiallisesta ja rakentavasta kirjoituksesta.

Kysyn, mikä siinä oli asiallista ja rakentavaa?
Mielestäni Nikadoorin teksi oli kaikkea muuta.
  • 12 / 14
  • Minäkin näin
  • 8.8.2003 13:35
"Eihän sitä tarvi aina toisiaan lääppiä, kädestä pitää, tanssia tai pussata. Voihan sitä muutenkin bilettää. Sitten kotona voi tunteet päästää valloilleen."Ohhoh;-)
Tuollainen lausahdus kertoo kyllä jotain todella perustavaa kyseisestä kirjoittajasta.Jos olet noin itsesyrjivää laatua itse ja haluat että homot ja lesbot "bilettävät"kaappi niskassa, niin huhhuh!!!Mitäs bilettämistä se sellainen on jos ei tanssiakaan saisi.Höh ja Hih sulle "Nikadoor"Oletkohan itse asiassa mikän homo ollenkaan :Mikä lie heteron pötkäle joka haluat vain päteä ja sotkea toisten aisoita pöhköillä kirjoituksillasi!!
Hui kun saitkin suuttumaan:-(
Nimimerkillä:"Lääppimättömät,kädestä pitämättömät,tanssimattomat ja pussaamattomat ajat jo aiemmin elänyt.Kiitos EI ENÄÄ!"
Niin, 'pink money' huomataan meillä jo vähitellen Helsingin ulkopuolellakin melkoiseksi voimavaraksi, jolla liiketoimintansa voi saada kukoistamaan tai sitten ei.

Pinkkinen asiakaskunta on suureksi osaksi suhteellisen hyvin toimeentulevaa tai ainakin herkkää käyttämään vähiäkin varojaan viihdepalveluihin ja niiden ympärillä pyöriviin tuotteisiin. Tämä joukko on kuitenkin myös suhteellisen valistunutta ja valikoivaa, jolloin merkitystä on myös myyjän toiminnan eettisyydellä ja imagolla. Jos asiakkaalle tehdään selväksi, että tämän rahat kyllä kelpaavat mutta persoona ei, toiminta kuihtuu hyvin nopeasti omaan mahdottomuuteensa.

Yksi kriteeri, jonka ainakin itse pyrin mahdollisuuksien mukaan ottamaan huomioon päättäessäni, minne rahojani kannan, on se, mitä rahastaja keräämillään voitoilla tekee. Jos valittavana on kaksi kohtuullisesti arvioiden samanarvoista palvelua ja tiedän, että toisessa katteet menevät palveluntarjoajan mersun leasingmaksuihin ja toisessa sosiaalipalvelujen järjestämiseen GLBT-kansalle, jälkimmäisen valitseminen ei tuota suuria vaikeuksia.

Tämä siis aivan yleisenä pohdintana lukemieni puheenvuorojen pohjalta. Tampereen tilanteesta minulla ei ole vuosikausiin ollut mitään omia käytännön kokemuksia tai tietoja.
Hello!
Nyt kun Promo on avattu, onko kukaan käynyt tutustumassa? Kuulin että musa on hyvää ja poikapareja paikalta bongattu. Itse ajattelin kyllä tänä viikonloppuna poiketa...
O