Ketä kiinnostaa homosarjat?

  • 1 / 32
  • Kaukosäädin
  • 14.8.2003 10:50
Eli nää metrosexualityt ja queer as folkit? Nehän on pelkkää propagandaa siitä miten ihanaa homoelämä muka on.

Ja sitten vielä ne TÄYSIN karismattomien henkilöhahmojen muka niin sexyt panokohtaukset!

Jos haluatte nähdä OIKEAA homoviihdettä, hankkikaa vaikka videona sellainen australialainen leffa kuin HEAD ON. Siinä on esitetty homoelämä sellasena kuin se oikeasti on kaikessa rujoudessaan.
  • 2 / 32
  • Public eye
  • 14.8.2003 10:59
En jaksa seurata saippuasarjoja, johon sarjaan luen Kauniit ja rohkeat, Tunteet ja tuoksut, Sinkku-/Salatut elämät, QAF:t, Kotikadut jne.jne.

Alkuperäistä englantilaista QAF:ää tuli jonkin verran seurattua, ehkä se johtui uutuuden viehätyksestä. Toisaalta englantilaiset myös saavat tuotoksiinsa edes jonkinlaista tosielämästä muistuttavaa särmää, kun kaikkea ei ole tuotteistettu niin viimeisen päälle puleeratuksi karkkikauppatavaraksi.

Myös mullan alla jaksoi kiinnostaa ainakin vielä viime keväänä, kun sen sisällössä oli paljon mielenkiintoisia yksityiskohtia ja jopa jossain määrin yllätyksellisiä käänteitä. Saa nähdä, kuinka ennalta arvattavaa mössöä ja vanhan toistoa siitäkin loppujen lopuksi tulee. Amerikkalaisista sarjoista jään koukkuun lähinnä joihinkin puolen tunnin sitcomeihin, joissa on joskus nokkelia käsikirjoituksia, ihan hyvää (itse)ironiaa ja taitavia näyttelijäsuorituksia. Ne eivät edes pyri teeskentelemään kuvaavansa todellisten henkilöiden elämää ja pilke säilyy koko ajan silmäkulmassa.

Joo, Head On oli ihan hyvä elokuva, vahvaa fiktiota, jopa kuviteltavissa mahdolliseksi tarinaksi. Jonkun homon elämä saattaa ihan oikeasti olla sellaista, kun olosuhteet sattuvat kohdalle. Mitään keskivertohomoelämää sekään ei varmasti kuvaa, edes Australiassa.
Fiktio on fiktiota ja dokkarit erikseen. Nekin ovat monesti tarkoitushakuisia. Siten vain elämä on totta. Ja miten senkin kukin tulkitsee.

Yhdelle ovat totta pimeät huoneet ja anonyymin ventovieraan kosketus paljasta ihoa vasten. Toinen uskoo romanttiseen rakkauteen kaikkivoipaan joka vielä yhtenä kauniina päivänä tulee ja muuttaa elämän ihanaksi.

Mieluummin katsoin gaf:in brittiversioita, siinä oli ärsykettä sekä silmälle, että ulommalle aivokuorelle. Jenkkiversio ei sytytä, koska se kertaa samoja juonenkäänteitä. Joku Metrosexuality taasen oli aivan luokatonta ehkä kokeellistakin öö- jotain.

Qaf kuvaa yhtä hyvin homojen arkipäivää kuin Dynastia rikkaiden elämää. Ei kai kukaan usko salattuihin eläimiin.

Toisaalta ymmärrän pointin. Elokuvat ja myöhemmin tv ovat globaalisti vaikuttaneet ihmisten käyttäytymiseen. Tähtinäyttelijät ovat hyviä samastumiskohteita. Kun mm. pukeutuminen, meikki- ja hiustyyli kopioidaan tosi elämään, niin yhtä lailla kopioidaan myös muuta. Kenellekkään eivät ole vieraita esim. epävarmat teinit, jotka käyttäytyvät kuin saippuaoopperan esiintyjät. Siten myös nuo homosarjat ovat vaikuttaneet. Katsokaapa vaikka ensi kerralla dtm:ssä nuorten miesten kävelytyyliä ja muistelkaa aikaa ennen qaf:ia. Muistuttaako askellus Stuartista?

Head on oli elokuvana kehno, angstinen. Homon elämä ei niin helppoa ole, että ehdoin tahdoin pitäisi ahdistustaan syventää katsomalla elokuvia, joissa on onneton loppu ja homolla menee kaikki päin prinkkalaa.

Mutta hyvä, että tehdään elokuvia eri yleisöille, eikö totta.
Tuleehan noita katsottua. Tässä uudemmassa QAF:ssa on enemmän silmänruokaa. On tullut seurattua myös tavallista saippuaa Kauniita ja rohkeita lukuunottamatta. Puolen tunnin sitcomeista en välitä oikeastaan lainkaan, vaikka niitä joskus kaverin kanssa saatan katsoa. Tämän hetkinen suosikkini on Taka-ajatuksia, jossa "jännittävät" komeiden ja söpöjen uroiden kohtalot. :)
  • 5 / 32
  • Kaukosäädin2
  • 15.8.2003 9:55
Mun mielestä Jackass on seksikkäin sarja mitä eetteristä tulee/tuli. Siinä on munaa! Henkisesti ja aika usein fyysisestikin kun olen tilannut netistä jaksoja joissa ei oo MTV:n häveliäitä pikseleitä päällä. Tuo tekorohkea Nelonen muuten tietty sijoittaa ne homosarjansa jonnekin pimeimpään sudenyöhön. Lähettäis päivällä.
Niinpä mun mielestä jackass lajitovereineen on sanoin kuvaamatonta potaskaa. En voi olla ajattelematta sen vaikutuksia katsojiinsa aina silloin tällöin katuimbesilleihin ym. törmätessäni.
Mun mielestä QAF usa ajaa asiaansa hyvin jenkeissa ja kanadassa (+muissa maissa) avaa vähän silmiä. Elämää on erilaistakin samanlaista. Tosin QAF muistutti jo (3 seasoni) tavallista saippuaoopperaa, joka toisaalta on hyvä, eroaako se sitten enää muusta tarjonnasta?. Itse katson AINA mielummin miesten välistä "seikkailua" kuin heterohuttua. Pääpointti on se että asia on tapetilla. Suurin osa esim QAF usa Brian-faneista on heterofemmejä (Brian näyttelee homoa sarjassa). PS. 4 season kuvaukset alkavat piakkoin.
Kyllä minä ainakin katson monia tv-sarjoja, kuten ÄKÄ2, Sinkkuelämää, Mullan alla, Kylmä rinki jne. Fiktiotahan se. Ei niitä niin vakavasti kannata ottaa!

Head on -leffaa ei valitettavasti taida Suomesta saada (ainakaan kovin halvalla)...
Hei, eikä sitä aidosti kannata hankkia, ei kestä kovin montaa katsomista. Omani hommasin amazon.co.uk kautta. Siellä on lukuisia muitakin kiinnostavammalta vaikuttavia leffoja. Tosin, en nyt ihan heti ole hankkimassa. Jos on luottokortti niin tilaa itse tai kaverin kanssa. Jos joku ei tunne, niin erittäin luotettava kauppa. Kamat tulee aina perille ja kyselyhin vastataan, valitukset noteerataan. Mulla ei ole kuin hyvää sanottavaa. Suosittelen. Käytän mm. sitä nykyään enemmän kuin esim. Helsingin levykauppoja, etenkin sen jälkeen kun työpaikka ei enää ole keskustassa. Säästää aikaa, kun ei tarvitse kiertää kaikkia liikkeitä läpi löytääkseen haluamansa, joka voi vielä olla juuri loppunut.
Välihuomautuksena mainittakoon että tuo EvilS on aika persiistä. Mä olen harjoittanut usein irtoseksiä, jopa dark roomissa, ja ne ovat olleet kaikinpuolin mukavia, kaverillisia kokemuksia. Röyhkeää omien elintapojensa tyrkyttämistä ja kehuskelua. EvilS jääköön katkeraksi vanhaksi piiaksi.
Hehheh, eikös ne ole just niitä katkeria vanhojapiikoja, jotka joutuu siihen kaverilliseen irtoseksiin darkroomeissa turvautumaan, kun ei kahta minuuttia pitempien ihmissuhteiden luominen onnistu. Syykin siihen taitaa ilmetä jo noista parista lauseesta.

Ja anteeksi tämä purkaus, mutta jonkinlaista itsekritiikkiä toivoisi kirjoittajilta sekä sen miettimistä, mitä se "kehuskelu" itse asiassa onkaan.
Niin... ja välihuomautuksena sanottakoon ettei EvilS ole vanhapiika. Eikä edes katkera.
Nooh, take it easy... Ei kannata sotkea todellisuutta ja tv-sarjaa keskenään. Yhtä hyvin voisi pistää välit poikki koko miessukukuntaan, jos tv:ssä esiintyy joku kusipäähomo joka pilaa toisten suhteen... Ja sellaisia on ihan totta myös tosielämässä - mutta silti miehissä on paljon paljon ihan kivojakin yksilöitä sekä hetero- että homo-osastolla.

Btw, ohjelmaa en nähnyt, ei vaikuttanut ainakaan ennakkotietojen perusteella riittävän kiinnostavalta, että siihen kannattaisi uhrata maanantai-illastaan kokonainen tunti.
Tämä ei tietysti liity enää aiheeseen, mutta mainittakoon etten mä JOUDU tekemään mitään. Aika moni "ikuista rakkautta" etsivä vanhapiika-homppeli on ruinannut mua suhteeseen mutta mä tahdon olla vapaa ja kokea asioita. Kun niin toimii, ei sitten sen mahdollisen "ikuisen rakkauden" (jos sellaista edes haluaa) saavuttua tarvitse homoille tyypillisen tapaan livetä vieraisiin pelätessään jättäneensä jotain kokematta vanhapiika-aikoinaan. Ei pitäis olla niin fasisti että yrittää pilkkaamalla (säälittävästi & turhaan) viemään terveeltä mieheltä seksin ilon. (Nuo mun dark room-kokemukset ei muuten oo tapahtuneet stadissa ja pisin niistä kesti 40min ei suinkaan 2.)
Niin todellisuus on tarua ihmeellisempää. Todellisuudessa Pohjois-Amerikka pimenee sähkön puutteessa, trendiravintolat menee nurin, sessio pimeässä huoneessa voi sittenkin kestää kymmeniä minuutteja, rakastelu oman kullan kanssa tunteja, teinit väärinkäyttää sosiaalietuja, sattuu pahasti jos lyö korville, Kämpiin pääsee farkuissa ja ikäviä ihmisiä kannattaa oikeasti välttää.

Toi maanantain sarja näytti siltä, että mukana on muutakin gaf:istä kuin käsikirjoittaja. Kuvaus, valaistusta ja lavastusta myöten, leikkaus, näyttelijätyö, kerronta oli sitä samaa. Kopiot harvemmin herättää mielenkiintoa.

Jep, juu ja kyllä vetti kertoi jo asian oikean laidan.
Väännetään nyt rautalangasta kun te ämmät kuitenkin nautitte tästä sen minkä kadehtimiseltanne ehditte.

Varsovalaisen homosaunan porealtaassa tapasin kaikilta osin komean 29-vuotiaan puolalaisen (itse olin 25) ja alustavien tunnustelujen jälkeen siirryttiin paikan dark roomin vesipatjalle naimaan antaumuksella. (Mainittakoon nyt että mä kannan saunareissuillani aina pientä vedenpitävää pussia, jossa on kondomi ja pieni pullo liukuvoidetta.) Muut paikallaolevat miehet tietysti seuras keskityneesti vierestä mutta silloin kun mä nussin, mua ei häiritse kukaan eikä mikään!

Orgasmin jälkeen mä ja se makailtiin vierekkäin, ruvettiin juttelemaan ja esiteltiin toisemme. Oli rauhallisempaa kun "yleisö" lähti tiehensä esityksen päätyttyä ja kaikin puolin mukava & rento olo. Välillä taas naureskeltiin toisaalla paneskelevan parin show-tarkoituksessa liioitelluille seksiäänille. Jonkin ajan kuluttua naitiin toinen kerta, edelleen antaumuksella.

Toisen orgasmin jälkeen lähdettiin suihkuun ja yhdessä illalliselle. Kaveri oli töissä Hollannin suurlähetystössä ja iloinen siitä että sen lodzilainen professori-miesystävä oli muuttamassa Varsovaan. Aikoivat kuulemma ostaa yhdessä asunnon. Haiskahti ikävästi "ikuiselta rakkaudelta", mutta se oli sympaattinen kaveri ja uskomaton naimaan joten soin se sille ja kilistin lasia niiden onnelle. Aterian jälkeen hyvästeltiin toisemme ja lähdettiin omille teille.

Että silleen, piikaset. Tehkääs esim. tuo perässä niin voisitte oppiakin jotain irtosuhteista ja dark roomeista joita niin innolla ja pyhän vimman vallassa parjaatte. Kehuskella kannattaa vasta silloin kun on jotain millä kehua. Se 40min on mun pisin YHTÄJAKSOINEN pano ja eri tapaus.
Ehhh... kaikesta rautalangasta huolimatta minulta on kadonnut punainen lanka - kukahan täällä ja millä sanoilla on niin "pyhän vimman vallassa" parjannut dark roomeja ja irtosuhteita? Jos joku ei niitä arvosta, kai sen saa suoraan sanoa.

Joku niitä taas ilmeisesti arvostaa niinkin paljon, että kirjoittelee mielellään yksityiskohtaisia kokemuksiaan niistä muiden luettavaksi tai tekee aktistaan julkisen näytöksen. En tiedä, saattaa joku tällaista kadehtiakin, minä tosin en. Käsitykseni hyvästä seksikokemuksesta on erilainen, mutta se on minun yksityisasiani. Minun ei myöskään tarvitse vakuutella elämäntapani "oikeellisuutta" laatimalla yksityiskohtaisia kuvauksia siitä, mitä olen milloinkin kenenkin kanssa tehnyt.

Silti saan olla sitä mieltä, että pelkän seksin tavoittelu ja pisimmillään jopa 40 minuutin ihmissuhteet eivät minulle riitä. Haluan kokea elämää laajemmin toisen ihmisen kanssa, koska tiedän, että meillä on toisillemme paljon muutakin annettavaa kuin hätäinen orgasmi ja vähän small-talkia omista poikaystävistämme (se taisi tuossa kertomuksen tapauksessa tosin jäädä jokseenkin yksipuoliseksi aiheeksi).

Ja mitä tekemistä tällä kaikella on alkuperäisen keskustelunaiheen kanssa... sen päätelköön jokainen itse.
  • 19 / 32
  • Kaukosäädin3
  • 20.8.2003 11:32
Tämän KESKUSTELUN aloittajana voin sanoa ettei mulla oo MITÄÄN sitä vastaan että joku pistää luun kurkkuun tommosille hiivaisen revansa sementillä tukkineille pihtaripaskoille!

Ja miten joku kyrvätön hienohelma JULKEAA väheksyä Jackassia!!! Jackass on tulevaisuuden viihdettä ja mä kunnioitan, ihailen ja himoan Johnny Knoxvilleä hautaani asti!!! Jos joku vielä syyllistyy Jackassin pilkkaamiseen niin mä en vastaa teoistani!!!!!!!!!!!!!!
Olkoon tämä viimeinen kannanotto, koska se ei liity aiheeseen. Jackassissa tosin eittämättä ON oma lumonsa eikä ne kaverit ole mitenkään paskemman näköisiä vaikka sen kanssa temppuilevatkin.

Tuolla tapauksella pyrin kumoamaan käsityksiä joita te siellä suvaitsemattomassa mielessänne haudotte:

Yleisesti:

1. Dark roomeja harrastavat eivät ole vanhoja, rumia, lihavia.

2. Sieltä ei saa tauteja jos varautuu ne välttämään.

3. Kaikki homot -minä- eivät halua pitkiä suhteita.

Yksityisesti:

4. Mä en puolustele elämäntapaani koska siinä ei ole mitään väärää. Ainoat jotka sitä yrittää tuomita on itse eläneet niin rajattua elämää etteivät mitään ymmärrä.

5. Se "näytöksen" antaminen ei ollut mikään kicksi. Ne toiset nyt vaan oli siinä ja mua panetti, enkä edes kiinnittänyt niihin mitään huomiota saadessani kaksi ihan kiireetöntä orgasmia.

6. Keskustelin tuon miehen seurassa syödessäni laajasti Itä-Euroopan poliitiikasta ja kulttuurista. Ei se ollut kovin small talkia.

7. Pyhä vimma on ehkä liioittelua joten korjataan se muotoon ahdasmielinen paheksunta ja piikittely.

8. Seurustelin 7 vuotta ikävuosina 16-23. Tuo kokemus osoitti miten paljon tuollaisessa ikuisuusprojektissa on kyse vain tottumuksesta. Nyhjätään yhdessä vuositolkulla koska ei uskalleta tai viitsitä lopettaakaan ja elämä ajaa ohi.

Tämän jälkeen saa minun puolestani olla, mä jatkan elämääni synnissä ja olen tyytyväinen.
Pyydän nöyrimmästi anteeksi jos osuin arkaan paikkaan, Säx ja Kaukosäädin 1-3.
-
Persiistä oleva röyhkeää omien elintapojensa tyrkyttämistä ja kehuskelua harrastava "ikuista rakkautta" etsivä ruinaava vanhapiika-homppeli fasisti kadehtiva ämmä hiivaisen revansa sementillä tukkinut pihtaripaska suvaitsemattomalla mielellä varustettu rajattua elämää viettävä ja mitään ymmärtämätön ahdasmielinen paheksuva ja piikittelevä Public eye
Koitetaanko pysyä kuitenkin vähän asiallisemmalla linjalla keskustelussa jookos? :)

Toinen tykkää suklaasta ja toinen mansikoista ja sille tuskin voi mitään. Olisi siis hyvä vain koettaa kestää erilaiset näkemykset ja mielipiteet ilman, että alkaa piikittelemään, haukkumaan tms. toista sen takia, että ei pidä samoista asioista kuin toinen. :)

Itse en hyväksy irtosuhteita, pikapanoja, darkroomeja yms. Toiset tahtovat orgasmin ja toiset kynttiläillallisen. Noista valitsen mieluummin jälkimmäisen sillä haluan muutakin kuin sen parin sekunnin huipun.
Niin, ja ainakun kuulee näitä ulkomailla on parempi juttuja niin siinä on osallisena aina pyllistävä suomalainen, yleensä myös suuri ulkolainen penis. No suomesta ei top miesten tarvitse mihinkään lähteäkään...

Kukin toteuttakoon seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla. Tärkeintä on tietää mitä itse haluaa ja mistä sitä saa. Tosin esim. jokainen ihmissuhde on erilainen ja tuo jokaisessa esiin eri puolia niin petissä kuin poluillakin.

Säxin esittämään listaan viitaten,

dark roomeissa ja saunoissa viihtyvät

a. karttavat sitoutumista, koska pelkäävät haavoittuvansa
b. ovat korostuneen itsekkäitä ja itsekeskeisiä

tai
c. ovat kyltymättömiä seksin ja nimenomaan orgasmien jahtaajia

Ja näin olemme tulleet, säxin kanssa luettelleiksi streotypioita, jotka näkyvät mm. Head On leffassa ja qaf:issä. Edellä onkin jo rutkasti puhetta siitä miten ne pitävät paikkansa.
Tuo yllä oleva taas vahvistaa sen että suomalainen homo on pohjimmiltaan natsi. Sen mikä sopii sille itselleen tulee sopia kaikille. Miten muuten joku joka ei oletettavasti ole saunoja ja dark roomeja tai ulkomaista miestä ikinä edes kokeillut voi kommentoida niitä muka noin tietäväisesti? Ja miksi siihen kommentointiin on pakko ladata piikkejä ja tölväisyjä sekä selviä vihjauksia omasta paremmuudesta? Käsittääkseni tuo Säx ja EvilS ym. viettävät niin erilaista elämää eri kuvioissa ettei ole suurtakaan vaaraa että koskaan tapaisivat. Eikö se vanha iskelmä kuulunut jotenkin "live and let live"?
Laitan sitten minäkin lusikkani soppaan, vaikka todennäköisesti olis parempi olla ihan hiljaa.

"Kukin toteuttakoon seksuaalisuuttaan haluamallaan tavalla. Tärkeintä on tietää mitä itse haluaa ja mistä sitä saa." Mikä tässä nyt on niin vaikea ymmärtää? Natsi? Jaa-a.

Vaikka en todellakaan ole EvilSin kanssa samaa mieltä sitoutumisen karttamisesta ja itsekeskeisyydestä - tyypillistä yleistämistä - niin en silti ymmärrä mikä näihin saunoihin ja darkroomeihin vetää. Toim huom: molemmissa käynyt, vaikka en olekaan vanha, lihava, ruma, sitoutumiskyvytön orgasmien jahtaaja. (Itsekäs ja itsekeskeinen kylläkin, mutta se taas on toinen juttu). Mutta onneksi mun ei tarvitsekaan ymmärtää - käyköön, nussikoon kaikkea mikä liikkuu tai vaikka olkoon sen ison, mustan mulkun naitavana. Ihan vapaasti, ei se multa ole pois.

Mutta jos minä haluan viettää rauhallisen koti-illan mieheni kanssa hyvän ruuan, leffan, kynttilöiden, shamppiksen ja mansikoiden ja kaiken sen vaaleanpunaisen krumeluurin kera, niin antakaa se mun rauhassa tehdä. Ei se ole keneltäkään muulta pois.

Antakaa kaikkien kukkien kukkia. Live and let live.

Tuntuu vaan siltä, että oikeasti kaikki on suurin piirtein samaa mieltä perusasiasta, eli antakaa toisten tehdä mitä haluaa. Mutta sitten otetaan herneenpalko nenään, kun toinen sanoo mitä itse elämältään haluaa. Tämä on kieltämättä kaikkien keskustelupalstojen ongelma, eli tulkitaan toisten sanomisia väärin.

Ugh.
Aika sivu otsikon menee jo tämä koko keskustelu, mutta pakko vielä hämmentää pakkaa! Elämäntapoja on olemassa todellakin monia. Itse saan nauttia sekä niistä kynttiläillallisista oman kultani kanssa sekä joskus niistä pimeistä darkroomeista. Eli lyhyesti: elän jo vuosia kestäneessä vakaassa ja rakastavassa parisuhteessa, mutta esim. ulkomailla saatamme mennä syntisiin homosaunoihin harrastamaan rietasta (turva)seksiä yksin ja/tai kimpassa muiden kundien kanssa. Eli meitä todellakin on moneksi ja kuten huomaatte, parisuhteeseenkin voi mahtua sitä darkroom-irtoseksiä eli ei ole olemassa vaan näitä mustavalkoisia joko (seurustelee/haluaa seurustella) tai (rietastelee/ei halua sitoutua) elämäntapoja.
jepujeelle pisteet! Toimimme puolisoni kanssa aivan samoin, piristää kummasti elämää kun saa välillä irrotella.
Joillakin homoilla(?) on kummallinen käsitys siitä, että kaikki mitä eivät itse tee, on sairasta, tylsää, perverssiä tms.
Vittu onks asiat niin huonosti, että pitää muiden elämää neuvoa!!!!!!
Olennainen kysymys ihmissuhdekuvioissa - siis todellisessa elämässä - lienee se, että molemmat osapuolet kunnioittavat toistensa mielipidettä. Jos molemmille osapuolille dark roomit, homosaunat ja irtoseksi on toimivan parisuhteen kylkiäisenä ok, niin ei kai siihen muilla ole sanomista.

Jos parisuhteessa toinen vaatii ehdotonta uskollisuutta, niin mielestäni siinä toisella osapuolella on paikka valita - pystyykö olemaan uskollinen, kertooko realiteetit omista laveammista tarpeistaan, vai luopuuko suhteesta suosiolla.

Mutta hyvä on muistaa myös se, että irtoseksinkään "kohde" ei ole "kohde", vaan ihmissuhteen toinen osapuoli. Tälle "kohteelle" on oltava myös rehellinen siitä, että on etsimässä vain hetken hurvittelua - oli sitten sinkku tai varattu. Toista osapuolta ei saa pitää leikkikaluna.

Se moralisoinnista ;) ja sitten asiaan...

Näissä homosarjoissa on nähty kaikenlaisia ihmissuhteita. Äskeisessä kuvaamani asiat on nähty monissa homosarjoissakin - kuten myös heterosarjoissa. Kyllä, olen nähnyt useita homoleffoja ja -sarjoja. Ja monista olen pitänyt, kaikista en.

Alkuperäisessä brittiläisessä QAF:ssä oli mielestäni monissa paikoissa realistisesti käsitelty ihmissuhdekiemuroita. Sarjan päähenkilöistä Stuart harrasti irtoseksiä - ja jätti jälkeensä pahaa mieltä, Vince etsi "sitä oikeaa" - oli ihastunut mm. Stuartiin ja Nathan oli nuori kokematon teini, joka ihastui mm. Stuartiin.

Omasta mielestäni ihmissuhdekiemuroita vilisevät filmit ovat kiinnostavampaa katseltavaa kuin filmit, missä kaikki toiminta keskittyy makuukammariin.
Hoh, tuo tuolla ylempänä kirjoittamani oli siis sarkasmin tapaista.. Mega lol-ita!

Sitä paitsi minäkin olen käynyt dark roomissa, ja järjestelyn itselleni sopimattomaksi kokenut. Itse asiassa se on minusta naurettavaa. Ulkomaista miestä on moni suomalainenkin vuoteen 2003 mennessä saanut maistaa. Miksi niiden erinomaisuutta pitäisi huutaa sen enempää kuin Carrolsin hampurilaisten? Joku inhoaa imeliä rakkaustarinoita, minä en jaksa katsella pelkkää panoa tai sikailua. Pohdinta siitä, miksi on näin onkin sitten jo kokonaan toinen aihe.
Miksi tuo joka puolella tätä saittia riekkuva EvilS muuten on mennyt in discussion-osastollekin jos se noin paljon paheksuu ei-suomalaista munaa ja tod.näk. sen jatkettakin?

Ja eipä siellä ole paljoa miehistä opittu vaikka kuinka on "oman kullan" hikisessä kyljessä viruttu tuntitolkulla kun pitää olettaa että ison elimen huomioiva on automaattisesti tyypiltään btm? Onhan se aina mukavampaa kun miehessä on jotain mitä katsoa ja mihin tarttua vaikka ei olis anaaliseksi mielessäkään.
Haha-haa! Mon Dieu mitä imbesillejä. Keskustelupalstalla on tarkoitus keskustella. Eikö niin?. Kannataa opetella lukemaan ennen kuin syytä solvauksia. En ole väittänyt mitään esim. ulkomaille menevistä btm:stä, se oli vain se kuva mitä noista vieraissa maissa seikkailleiden kirjoituksista saa. Eikä se edes ollut mun pointti, mutta nevermind...

Ehkä joku joskus oppii käyttämään samaa nikkiä ilman, että vaihtelee sitä koko ajan. Vai liittyykö tää nyt siihen mitä mä kirjoitin Herkun vieraskirjaan...? Vai liittyikö mikään enää mihinkään - ehkäpä joku uusi nikki keroo totuuden. Jännittää kun odottaa. Huhuu ja hyvää päivänjatkoa! Mä katselen mieluummin vaikka telkkaa enkä vastaa sulle enää.
  • 32 / 32
  • Kaukosäädin4
  • 25.8.2003 9:26
Että elämäntapakoulu sitte otti ja lopetti? No ihan hyvä lopultakin! Paitsi että toi on tietysti luuhannut täällä tunnin välein kyläämässä että huomattiinko sen ylväänpöyhkeet jäähyväiset ny varmasti. Mä lähen katsoon likasta pornoo!