G-A-Y Summer osa 2, aikatauluja

  • 1 / 12
  • Järjestäjät
  • 13.8.2003 7:12
Kuten monet teistä jo tietävätkin ,perjantaina GAY valtaa Yo-Talon 22.00 alkaen. Lipun hinta on 6€.Ennakkolippuja ei myydä,mutta sisään mahtuu n. 400 henkilöä. Soittoaikataulusta seuraavaa:
22.00-24.00 Dj Miik da Houseboyn lämmittelysessiossa käydään läpi uutta ja vanhaa uplifting matskua.
24.00-01.00 Dj Iso Gekko pääsee valloilleen ja sekoittaa kuvioita omalla erityislaatuisella osaamisellaan,tässäkohtaa soi Rasmus.
01-03.30 Dj Miik da Houseboy jatkaa musiikkimatkaa läpi uusien house,garage.mainstream ja dancehittejen ja klubisoundien maailmassa. Tähän kohtaan on varattu pieni setti yllätys dj:lle.
Pankinpuoleinen lattia taas juhlistaa Discomusiikin puolesta. Klo. 22.00-24.00 on pääpaino 70-luvun hiteissä, puikoissa silloin Dj Catarina.Klo. 24-01.30 on Dj Pipin vuoro kantaa kortensa kekoon ja Discossa soivat 70-luvun lisäksi myös 80 -ja 90-luvun musiikki. 01.30-03.30 Jatkuu sama teema,mutta mukaan otetaan 2000-luku ja discohouse.
Pidätämme oikeudet mahdollisiin aikataulumuutoksiin.
Tervetuloa bailaamaan.
Kuka tilaisuuden todella järjestää?
Miksi sitä on niin vaikea sanoa?
  • 3 / 12
  • GAY Tampere ry
  • 15.8.2003 9:07
Hei Lommo,

Yo-talon bileet järjestää taho nimeltä GAY Tampere ry.
  • 4 / 12
  • Public eye
  • 15.8.2003 13:31
Tätä ajoittain hyvinkin myrskyisää Tampere-keskustelua silmät ymmyrkäisinä sivullisena seuranneena heitän kuitenkin soppaan sellaisen huomautuksen, että nimitystä "rekisteröity yhdistys" tai lyhennettä "ry" ei saa lain mukaan käyttää ennen kuin yhdistys on merkitty yhdistysrekisteriin, sillä näiden nimikkeiden käyttö antaisi sivullisille väärän kuvan yhteisön oikeudellisesta asemasta.

Asialla on merkitystä vastuukysymysten kannalta, sillä rekisteröimättömän yhdistyksen puolesta tehdystä toimesta aiheutuneesta velvoitteesta vastaavat toimeen osallistuneet tai siitä päättäneet henkilökohtaisesti ja yhteisvastuullisesti, eikä rekisteröimätön yhdistys voi saada nimiinsä oikeuksia tai tehdä sitoumuksia eikä kantaa tai vastata tuomioistuimessa.

Tämä vain sivuhuomautuksena, kun nuo oikeudelliset kysymykset ovat tuntuneet kovin tärkeiltä joissakin keskustelun vaiheissa...
Yhdistyshän se on jo ihan oikeudellisestikin katsottuna.. käsittääkseni.. Ellei virastot ole sitten papereidensa kanssa sotkeutuneet. Näin olen kuitenkin ymmärtänyt, että paperit on rekisteriin viety, jotta uusi yhdistys saadaan aikaiseksi.
  • 9 / 12
  • TYLSÄÄ OLI!
  • 16.8.2003 4:27
Tylsää tosianna oli ja eikä palsjon porukkaa ollut. Ei Paljon innosta, kun yritetään leimareita kopioida ja tunnelma on latistunut. Ihmiset olivat myös jotenkin apeita ja väsyneitä kaikkeen mustamaalaukseen.
Mulla oli ainakin hauskaa :) tappiin asti! Porukkaa olis saanut tottavie olla enemmän. Ei ollut kuin paikallinen väki kokoontunut, mut olipahan tilaa vähän enempi, kun ei siellä nyt tyhjääkään missään nimessä ollut.

Leimareiden kopioinnista en tiedä mitään. Eiköhän tuo tunnu, jos ollaan samassa paikassa ;). Peräbaarin saippuakupla disco oli LOISTAVA! Eikä siellä kyllä apeutta ollut mustamaalauksesta?!?! Ei ainakaan siellä missä minä olin.
Jo on myrsky vesilasissa.Kesälomalta palattuani hieman huvittuneena luin vanhoja keskusteluja aiheesta mixei ja tre:n seta. Henkilökohtaisesti toivon että mixei jatkuisi jonkinmoisessa muodossa, taloussotkut aiheuttaneet henkilöt saadaan vastuuseen tekosistaan ja bileet jatkuu! Vapaassa maassa kilpailu on sallittua, mutta hieman naurattaa mixein-ex-djden oman hännän nostaminen ja lapsellinen setan ja pjn mollailu. Kuka teitä muistaa enää vuoden päästä? Ette te nyt niin suuria staroja ole. Mikä on tilanne setan pj? Onko asioista rikostutkinta vai jatkuuko villasella painaminen?
Ehkä asia ei ole ihan niin mustavakoinen kuitenkaan, dear Jeppe. Kun nyt olet lomilta tullut, pistähän viestiä minulle.