butchia tai femmeä tai jotain...

iski vallaton kiusaus ottaa aihe puheeksi... joten tässä sitä ollaan.

eli mitä löytyy tämän päivän butchtyttöseltä vaatekaapistaan ja mistä hän sinne lisätäytettä hankkii? ja mitä mieltä muuten ovat rakkaat ranteenliikuttajat aiheesta? monilla on stereotyyppinen kuva homoista neitimäisinä trikoisiin ja glitteryyn pukeutuvina tyyppeinä ja lepakoista ddr:läisen kuulantyöntäjän näköisinä wannabemiehinä.
  • 2 / 2
  • Mantu
  • 11.8.2003 20:28
Minä ainakin olen totaalisen kyllästynyt butch-femme-kaksijakoon ja toivoisin, että 2000-luvun lesbot voisivat jo unohtaa ikävien stereotyyppien mukaan kulkemisen ja ilmaista itseään vapaammin myös ulkonäöllisesti. Itse en ainakaan pysty mitenkään järkevästi tunkemaan itseäni kumpaankaan kategoriaan. Käytän ehkäpä aika brittipoppari-tyylisiä vaatteita: tennareita, farkkuja, t-paitoja, huppareita, villapaitoja. Toisaalta aika butchia, mutta kuitenkin lähinnä naisten osastolta, ns. teltta-t-paitoja käytän vain urheillessa. Hametta käytän ehkä kerran kesässä, vähän kuin pukeutuisi "dragiin". Kun haluan pukeutua hienommin, laitan päälle suorat housut, siistin kauluspaidan ja ehkä solmion.