<3 <3 <3 <3 Ewan Mcgregor <3 <3

Jep, mun mielestä Ewan on aivan syötävän söpö ja sillä on lisäksi mielettömän seksikäs ääni.
  • 4 / 13
  • Shalimar
  • 19.6.2003 19:41
Ja oletteko sattumalta nähneet Ewania Velvet Goldminessa? Glamrock elokuvassa kun herra näyttelee biseksuaalia rocktähteä, joka on ihastunut (rakastunut?) Brian Sladeen... Mun käsityksen mukaan tää leffa on jonkinlainen versio David Bowien ja Iggy Popin "suhteesta". Aika hyvä leffa kaiken kaikkiaan; etenkin kun Ewan on mukana siinä=)
Katsokaa PILLOW BOOK!!!!!!!!!!!!Siinä se on parhaimpana kuin missään muussa,ja leffa sisältää huiman kohtauksen jossa E esittelee vehkeitään(ei kuulkaa yhtään hullumman näkäinen,PÄIN VASTOIN)Kaunis leffa vielä
Ellen väärin muista, niin Ewan esittelee vehkeensä myös ylempänä mainitussa Velvet Goldminessa. Mukava mies on vehkeineen kaikkineen.
hän nyt vain näyttelee...ette te tiedä oikeasti kuinka mukava mies se nyt on loppujen lopuksi on
Jess, Ewan on söpö ja kaikkea. Kaiken lisäksi homomyönteinen (hetero, damn:( marssinut Prideissa yms.

Taitaa olla enemmänkin poikkeus jos herra McGregorin sukukalleudet eivät näy leffassa:)
Ewan on syötävä. Velvet Goldminen katsominen on hypnoottinen kokemus, varsinkin tällaiselle glamrockarille kuin minä. Jos tahdotte lukea Ewan-slashiä, niin käykääpäs kullanmurunihttp://www.prettyboys.net ja sieltä 'Campus Library'.
Ewan on muuten maailman kolmanneksi komein näyttelijä, komein on taatusti Jonathan Rhys-Meyers (www.jrmfansite.org) ja toisena Jude Law (www.jude-law.net)... *huokaa..*