Don't tell mama -en varmasti!

Suurin odotuksin lähdin eilen lauantaina kavereiden kanssa dtm:ään, sillä olin kuullut että se olisi hyvä paikka. Ensimmäinen kokemukseni suomalaisesta homobaarista oli kuitenkin aika huono. Minä ja kaverini olimme aika pettyneitä. Paikka oli täynnä neitejä ja vanhoja rouvia, yhtään kunnon miestä en huomannut (vai olinkohan juonut sitten vaan liikaa -not).

Saimme Suomen gay kansasta melko feminiinisen kuvan, mutta todistakaa puheeni vääräksi ja vihjaiskaa jonkin muun paikan nimi, jossa kannattaisi tällaisen miehisen miehen käydä...Kuulin lostarin olevan parempi kuin dtm, vaikka lostarissa niitä heteroita nyt käykin.

Onko Helsingissä yhtään paikkaa, jossa asiakaskunta olisi alle 30vee?
  • 2 / 12
  • Sukupuutto
  • 9.6.2003 9:50
Tietääkseni sellaista ei yksinkertaisesti ole. Neitiyden/ämmämäisyyden paha syöpä on tehnyt jo aika lailla tehtävänsä stadissa ja hakeutuu seuraavaks esim. Puolaan ja Venäjälle missä on tähän asti vielä jotenkuten osattu olla miehiä.
  • 3 / 12
  • Public eye
  • 9.6.2003 10:27
Sittenhän meille jäävät miehisyyden linnakkeiksi enää Kiina, Pakistan, Pohjois-Korea ja Myanmar. Ehkä Kongostakin voisi joku mies vielä löytyä...
Våi våi, sellaista se on siellä Helssingissä! Täällä maakunnissa on riuskoja miehiä vielä vaikka kuinka.
Lost&Found, vaikka bisse- jas heteroporukan suosiossa onkin, ei edusta sitä "miehistä" mallia. Paikka on täynnä vegetaristeja, luonnonsuojelijoita, vaihtoehtoihmisiä ym. intellektuellia.
Kokeilepa käydä Herculeksessa. Siellä keski-ikä on korkeampi, mutta paikassa on vähemmän bilehile-meininkiä. Olen törmännyt siellä muutamaan komeaan alle 20v mieheen, jotka olivay niin str8 niin str8 että. En olisi homoksi uskonut.

Olen itse käynyt paikassa alle 10 kertaa, tavallisesti menen ulos ainoastaan heteropaikkoihin.
> tavallisesti menen ulos ainoastaan heteropaikkoihin

Sama täällä. Ei sinänsä mitään homopaikkoja vastaan. Ei vaan ole mitään yhteistä sen maailman kanssa. Seksuaalinen suuntautuminen ei riitä....
  • 8 / 12
  • pienimies
  • 19.6.2003 1:54
Että joku kehtaa etsiä miehekästä miestä... ja samalla ruikuttaa että kaikki on yli 30v? Mikäs logiikka siinä... Mama on pahin tyttömäisten tipu-homojen kohtauspaikka, kokeile joskus Herkules, ManStreet... ConHombres?

Minä ruikutan sitä että maman pe "sinkku"-bileissä kukaan ei tullut 2 metriä lähemmäs (olen ihan hyväksyttävän näköinen, siitä ei ole kiinni), vaikka näkyvästi olin VIHREÄ, villi ja vapaa... ja hymmmmmyilin kaikille kivoille herroille...

Jos JOSKUS jollain homolla olisi MUNAA lähestyä jo ennen 4 promillea, minä olisin ihan OTETTU! Nyt valitettavasti joudun aina itse tekemään aloitteen, mikä ei ole kivaa...
En tiedä onko tämä jo vanha keskustelu, mutta tuohon edelliseen haluan kommentoida. Olen itse parikymppinen poika, mutta en lähesty ainakaan ikäisiäni sen enempää humalassa kuin selvänäkään. Syy siihen on se että joskus kun niin olen tehnyt (ihan asialliseen sävyyn) niin jengi on suurinpiirtein käynyt kimppuun, kiroillut ja äyskinyt jne.

Ei mun itsetunto tommoseen luhistu mutta ei se juuri mieltä ylennäkään, ainakaan jos olis tarkoitus pitää hauskaa niin en viitsi riskeerata.
Mä en ymmärrä tuota lähestymisen vaikeutta. Ei ole koskaan tuottanut mulle vaikeuksia. Jos näen hyvännäköisen jätkän niin pari minuuttia silmäpeliä ja sen jälkeen juttusille.

Ei se niin vaikeeta voi olla!
Kyllä se vaan tuntuu olevan ihan mahdottoman vaikeeta homoille. Yhtä lukuunottamatta olen luonut kaikki kontaktini omasta aloitteestani. Silmäpelin pelaajia ja kaikenlaisia kyttääjiä ja kärttäjiä on aina liikkeellä, mutta mitään ei kukaan uskalla tulla sanomaan.
Mutta onpahan ollut helppo sitten valita itseä miellyttävät heput tuosta joukosta ;-)