ÄkÄ2 Rules!

Minä sitten menin ja koukkuunnuin tuohon USA:laiseen pahennus-viihteeseen ;D

Siis aivan ihana sarja!
Pakko nähdä jokainen jakso.
(Yritän pysyä pois heterokavereiden luota Pe-iltoina, ettei tule vieroitusoireita ;)

Pakollisissa ryhmäseksi-kohtauksissa poskia alkaa oudosti kuumottaa... *virn*

En tiedä kaikkien henkilöiden nimiä, mutta Mr. Sarjakuva-Nörtti on ehdoton suosikkini.
Ja minähän tunnetusti olen yliherkkä kanailulle, mutta en voi olla päästelemättä pieniä hellyyttäviä *awww*-ääniä kun Emmett sipsuttaa ohitse ruudussa ^^

Ja kun Emmett-raasu pettyy jonkin asian takia, niin se tekisi mieli kiskoa ulos ruudusta ja rutistaa kainaloon. Kun se on niin helluinen ._.

Pidin Britti-versiosta myös jonkin verran, mutta kusipää-Stuart pilasi olemuksellaan koko sarjan.
Onneksi USA-versiossa ei ole ketään samanlaista inhotusta.

Tai no tietenkin Brian (vai onko se Brian? Se kyyninen keikari jota pikku-Justin kuolaa?), mutta hän ei yllä ärsyttävyydessään lähellekään vanhaa kunnon Stuart-mulkkua.

Kauan Eläköön Kapteeni Astro!! xD ;D

((Joku on tainnut syödä taas hieman liikaa sokeria...*ylienerginen*))
Ja mun mielestä ne kun näyttelee HUONOSTI. Varsinkin se sarjakuvajätkä. Sen naamasta pystyy lukemaan että todellisuudesssa ei tää öykkäri homo vois sitä vähemmän kiinnostaa.
Emmett on iihana! *ranneliike*

Ja Justin & Brian on niiin kaunis pari. Aww!
myönnetään. olen koukussa.

mutta taitaisin jäädä tässä keskustelussa alakynteen, jos alkaisin hekuttaa tuota supersöpöä naisparia ;)

*iltaa odotellessa*
hehkuttelen tässä itsekin äkä2.n puolesta ja se naispari on niin söpö... ja muutenkin olen ihan "koukussa" sarjan huumoriin, realismiin niin kuin myöskin elämän arkitilanteisiin, ja nimenomaan se pieni humoristinen ote elämän arkitilanteissa ja komiikka =)

tulis taas perjantai... muutama
Aivan loistava sarja. :D Ja Michael (se sarjakuvafriikki) on söpis.

Kaimuuni
Näin on. En tiedä onko liika USA-sarjojen katselu vääristänyt makua, mutta sydämmellistä Ameriikka-sovitusta katselee paljon mieluummin kuin inhorealistista Englantilaissarjaa.
Niin mäkin!! Brian ja Justin ovat ihania ja niin myös lesbot. Varsinkin Mel:P