Kun ystävät parittaa...

  • 1 / 4
  • Wicked
  • 27.5.2003 8:38
Minkälaisia kokemuksia teillä on kun omat parhaat kaverit tai tuntemattomammatkin ihmiset kertovat löytäneensä sen oikean juuri sinulle?

Mulle tätä on käynyt elämässäni nyt muutaman kerran, edelliset on sitten kariutuneet ennemmin tai myöhemmin, mutta tää nykyinen...

Tää sitäpaitsi lähti liikkeellekin niin omituisesti. Vappuna tuli kaverilta tekstiviesti: "Tässä olis sulle mies, ota yhteyttä häneen. Kysy multa lisää!" En ajatellu vastata viestiin, koska vietin itse vappuni lähes selvinpäin ja tiesin tämän (hetero)kaverini olevan nakit olalla niin sanotusti.
Kuitenkin kun viikkoa myöhemmin näimme niin kaveri vain sanelee mulle puhelinnumeron ja käskee soittamaan. Ei muakaan nyt ihan mihin tahansa saa yllytettyä, joten lähetin arastellen tekstiviestin kyseiselle kundille kokeillen kepillä jäätä. Asia johti toiseen, lopulta näimme kahvin merkeissä, ja sitten se oli menoa...
Ja tää nöpö poika kuuli musta ekan kerran vasta kun sai multa sen tekstiviestin, yhteinen tuttavamme ei sitten ollut naittamisaikeistaan puhunut hänelle mitään - vain minulle... %)
  • 2 / 4
  • Teme
  • 29.5.2003 21:47
Kyllä mä vaan tykkäisin jostain kamujen järjestämistä sokkotreffeistä... on se ainakin parempi vaihtoehto kuin nettitreffit. Jos se ystävä tuntee sen toisen tyypin edes jotenkuten, niin mikäs siinä sitten... tietääpä ettei se mikään hullu kirvesmurhaaja ainakaan ole. Sanonnat tyyliin "tää on just se oikee sulle" kannattaa jättää huomioitta, mutta kyllähän tyypin voi tavata ja katsoa itse luistaako juttu vai ei.
  • 3 / 4
  • öuna
  • 5.6.2003 18:29
Oliskin niin vilkas sosiaalinen elämä, että kaverit alkais järjestellä poikakavereita. Hui, ihan ku telkkaris!
  • 4 / 4
  • Wicked
  • 10.6.2003 20:02
kai mä elän sitten telkkarissa, kun mut on paritettu jo kolmasti parin vuoden sisällä - enempi ja vähempi onnistunein tuloksin.

Ainakin mun mielestä on ihan ystävällistä tämmösessä homovastaisessa ympäristössä (nojoo, ehkä vähän liioteltua, mutta silti...) vihjata kamulle toisen "vinokkaan" olemassaolosta ja mahdollisesta kiinnostuksesta...