Seksinvastaiset homonunnat

  • 1 / 8
  • Panomies
  • 28.5.2003 10:29
En oikein ymmärrä miksi jotkut rakastavat vihata homopaikkojen dark roomeja ja siellä käyviä miehiä?

"Heterot paheksuu."

V*tunko väliä? Kyllä ne heteromiehiltä ja naisiltakin onnistuu "vessapanot" ja luulen että jos olisi esim. homosaunan tapainen paikka missä olis heteronaisia, moni heteromies muuttais sinne vuokralle. Koska tässä kai nyt ollaan miehiä niin täytyykö sen seksin olla suklaarasioita ja ruusupuskia?

Musta on mukava harrastaa seksiakteja ja dark room on siihen kätevä koska saa nukkua rauhassa yksin omassa sängyssään, eikä tarvi houkutella kännistä pokaa uuvuttavan ja tylsän jutustelun jälkeen pullanmuruilla kapakasta kämpäänsä.

"Siellä käy vaan rumat, vanhat ja läskit hirviöt." Tuo nyt on aika halpa heitto...
  • 4 / 8
  • jussi
  • 28.5.2003 13:05
ja kunnon ´aitoja´ labyrintteja tänne kans. ettei tarttis kompastella pimeessä niihin mällisiin, nuhjusiin
kirppari-kulmasohviin.
  • 5 / 8
  • node
  • 28.5.2003 13:52
Otsikko on ihana, kyllä :)

Ja asiasta aivan samaa mieltä, kyllä sitä voi paheksua tuollaista seksikeskeistä ajattelua ja niitä syntisiä dark roomeja, mutta itse kuitenkin harrastetaan puskapanoja ja vessaseksiä.

Itse en valitettavasti ole kokeillut, enkä taida tulla kokeilemaankaan parisuhteessa kun olen, mutta en voi sitä poiskaan sulkea. Rehellisesti ajatellen on helppo keksiä sellaisia miehiä, joitten ehdottaessa lähtisin dark roomiin vaikka saman tien.

Tai ehkäpä sitä pitäisi kokeilla parisuhteessa, voisi 'iskeä' toisen baarissa ja käydä pikaisesti dark roomissa >:)

Parempi se, että voi purkaa kiimaansa sille osoitetussa tilassa, eikä tarvitse tehdä sitä vessassa jossa jotkut oikeasti haluaisivat käydä kusella :P

-node
  • 6 / 8
  • hmmm
  • 28.5.2003 22:14
...känninen poka, jota pullanmuruilla pitää houkutella. Tuo ei anna kovin imartelevaa kuvaa siitä tyypistä, jonka darkroomiin viet mieluummin kuin sänkyysi.

Sanoisin, että viittaa enemmän läskiin hirviöön.

Toisin sanoen darkroomiin voi viedä sellaisenkin hirviön, mitä ei kotiin ikinä. Että sellainen paikka.
  • 7 / 8
  • Teme
  • 29.5.2003 21:36
Niin, jos heteropaikoissa olisi darkroomeja, ja naiset olisivat anteliaita, niin varmasti heteromiehet viihtyisivät.

Heteromiehillä taitaa olla semmoinen asenne, että pikaseksiä ja paineidenpoistoa homojen kesken paheksutaan, mutta itse tehtäisiin samalla tavalla naisten kanssa jos vaan naisia löytyisi. Voin varmaankin yleistää, että miehet tykkäävät pikapanoista enemmän kuin naiset. Onhan se siis ihan selvää, että homopaikoissa on suurempi todennäköisyys pikapanoihin kuin heteropaikoissa miehen ja naisen välillä.

Itseäni ei darkroomit tai pusikot kiinnosta, mutta en ala meininkiä paheksumaankaan. Jos joku tykkää, niin siitä vaan.
  • 8 / 8
  • PeeKoo
  • 2.6.2003 8:57
On paheksumista ja paheksumista...

En pistä hanttiin, jos joku mukava jätkä haluaa raahata sänkyynsä vaikka sitten vaan yhdeksi yöksi, eli en oo mikään siveyden sipuli enkä nunneli. Vessat ja pimiöt ja muut sopet vaan äklöttää. Ehkä mulla on vakava pussilakanafiksaatio :-)

Ja sit mua rupee aina jälkeenpäin nukuttamaan niin pirusti, että on kiva jos on tutipaikka tiedossa.

Eli pimeilkää jos haluutte, mut ei saa sit nyrpistyä jos jotakuta ei kiinnosta.