yksinkö lasten kanssa

Olen yksinhuoltaja isä joka kaipaisi elämänkumppania miehestä.Mutta lasteni huoltajuus 5 ja 10 v tytöt ovat panneet miettimään olisiko se mahdollista ja olisiko se lapsille kovakin paikka ?
Kuulisin mielelläni jos jollakin olisi kokemuksia vastaavasta
tilanteesta ja kuinka arki on sujunut.
Loppu elämäkö yksin ?
Hei Jukka

Setassa toimii "sateenkaariperheet"-niminen ryhmä, josta varmaan löydät ainakin keskusteluseuraa sekä tietoa siitä, kuinka lapset suhtautuvat vanhempien uuteen puolisoon.
  • 3 / 11
  • yh-isukki
  • 25.2.2003 11:33
Moi!

Olen vähän vastaavassa elämäntilanteessa kuin sinäkin. Laitatko itsestäsi ilmoituksen vaikka palveluunhttp://www.iskuri.net, niin ryhdytään kirjeenvaihtoon.
Tai vastaa ilmoitukseen, jonka juuri jätin itsestäni sinne. :)
Olen mieheni kanssa ollut kahden pojan kasvatti-isinä jo yli kymmenen vuotta. Pojat tulivat kuvioihimme 7-8 vuoden ikäisinä. Asuvat äitinsä kanssa.

Kun heille asia sopivassa iässä kerrottiin, he hetken sitä nikottelivat ja sitten kaikki palasi entiselleen. Nyt he ihmettelevät koko keskustelua homovanhemmista. Heidän mielestään siinä ei pitäisi olla mitään erityistä. Ovat kertoneet isistään myös kavereilleen. Pojat toimivat mm. häissämme bestmaneina.

Ajattelen näin, että kun tyttäresi ensin kunnolla tutustuvat elämänkumppaniisi ja oppivat hänet hyväksymään, niin parisuhteestanne kertominen ei lopulta ole varmaan isokaan juttu.
No moi, tän kanssa joutuu painimaan kyllä kun lapsen omaava gay ei oo kaikille ihan helppo sulattaa. Mites sun kans vois vaihtaa ajatuksia tai jopa nähdä???
T
No joo, mä siis yritin Jukkaa lähestyä :-) mut ei oo helppoo. Mä oon kolmefemma kundi jolla on koulua aloitteleva poikalapsi ja paininu saman asenneongelman kanssa: montaa kundia pelottaa ryhtyä lähempään tuttavuuteen kun on skidi! Mutta mä oon kiinnostunu jutskaan tästä kenen kanssa vaan joten meilaa ihmeessä!
  • 8 / 11
  • Kosti-71
  • 22.4.2003 19:28
Mua kiinnostaa myös jutella, treffata ja vaikka seurustella yksinhuoltajan kanssa. Sillä ainakin näin äkkiä tuntuu että niillä vois löytyä enemmän vastuuntuntoa muita ihmisiä kohtaan. Sillä muuten tämä homomaailma on niin pinnallista.
  • 9 / 11
  • yh-isukki
  • 23.4.2003 15:34
Jos kiinnostaa keskustella aiheesta sähköpostitse, niin vastaa ilmoitukseeni, jonka lisäsin juuri iskuri.nettiin.

Löydät ilmoitukseni hakemalla yksinhuoltajamiehiä, jotka etsivät miehiä. Älä anna mitään ikä- eikä paikkarajausta.

Sinänsä yksinhuoltajilla yleensä on samat ongelmat uuden kumppanin löytämisessä: kaikki eivät halua lähteä sellaiseen kuvioon, ja lasten ja uuden kumppanin sovittaminen toisiinsa on myös oma projektinsa.
Ei se elämä siihen lopu.
Lapset rajoittaa tietysti vapaa-aikaa ja menemistä,
mutta tuollaiset nuoret hyväksyy erilaiset seksuaalisuudet
herkästi, kunhan tuot sen ilmi joko keskustelemalla tai
ihan luonnollista reittiä ajan kanssa.

Meitä tällasii samankaltaisii taitaa olla enemmänkin.
Et ole yksin.
  • 11 / 11
  • yksi sellainen
  • 3.5.2003 22:37
Toivottavasti meitä on enemmän.
Itsellani tuntuu olevan myös ikäni rasitteena.44v
Sekä myös pieni yhteisö jossa elämme.