Ongelmana mutsi.

  • 1 / 9
  • Boy-82
  • 19.1.2003 15:48
Oon just 21v täyttänyt miehenalku. Ongelmani on se, etten voi tuoda homokavereitani, seksikumppaneita tms. oikeen milloinkaan kotiin, kun mun mutsi on aina kotona. Ja tiedän kyllä, ettei hän hyväksyisi heitä. Eikä silloin varmaan kestäisi, jos toisin kotiini jonkun pojan ja harrastaisin hänen kanssaan seksiä huoneessani, samaan aikaan kun mutsi on seinän takana.
Mä sanon vaan, että v…u kun tää on vaikeeta, kun ei oo varaa pitää yllä omaa kämppää. Muuttaisin kyllä muuten heti. Mut siis olen opiskelija ja jos tekisin opiskelun ohella töitä, niin aikaa ei sitten muuhun hauskaan jäisikään.
Opiskelijakämppää voi justjust pitää opintotuella, mut sit ei muuta tehäkään, kun ollaan vaan siin kolkos kämpässä, kun ei rahat riitä muuhun. Eli kotona asuminen on sinänsä miellyttävämpi/taloudellisempi vaihtoehto. Mut kun toi mutsi sattuu olee kans kuviois, niin se rajoittaa enemmän, kuin uskookaan. Enkä voi sanoo hänelle, et nyt painu v…..n, kun mä tuon tänne pojan, jonka kanssa aion pitää vähän hauskaa…
Mikähän auttais? Varmaan muillakin samoi ongelmii..?
  • 2 / 9
  • Ohjaaja
  • 19.1.2003 19:43
Hyvä nimimerkki "Boy-82", muistatko sananlaskun "Meille vai teille?". Eli voit siis mennä myös sen panokumppanisi luokse. Näin helposti voit ratkaista ongelmasi =)
  • 3 / 9
  • Antti
  • 19.1.2003 21:52
Hmm...miten sä suhtautuisit, jos äitis tois miehiä kotiinsa harrastaan seksiä ja sä olisit seinän takana omassa huoneessas?
En usko, että mutsillas on mitään sitä vastaan että tuot homppelifrendejäs kotiis kuten frendei yleensä mutta johonkin on kyllä raja vedettävä.
  • 4 / 9
  • EvilS.
  • 20.1.2003 10:19
Varmasti ärsyttää joo. Toisaalta kaikkein paras vaihtoehto on muuttaa himasta pois, vaikka sinne ns. kolkkoon opiskelija kämppään. 21-vuotias saa kyllä duunia kun vaan hakee, ei sitä tarvitse 40tuntia viikossa tehdä, vähempikin riittää.

Kaikkea ei voi saada, se on hyvä ymmärtää.