Ongelmana mutsi.

  • 1 / 9
  • Boy-82
  • 19.1.2003 15:48
Oon just 21v täyttänyt miehenalku. Ongelmani on se, etten voi tuoda homokavereitani, seksikumppaneita tms. oikeen milloinkaan kotiin, kun mun mutsi on aina kotona. Ja tiedän kyllä, ettei hän hyväksyisi heitä. Eikä silloin varmaan kestäisi, jos toisin kotiini jonkun pojan ja harrastaisin hänen kanssaan seksiä huoneessani, samaan aikaan kun mutsi on seinän takana.
Mä sanon vaan, että v…u kun tää on vaikeeta, kun ei oo varaa pitää yllä omaa kämppää. Muuttaisin kyllä muuten heti. Mut siis olen opiskelija ja jos tekisin opiskelun ohella töitä, niin aikaa ei sitten muuhun hauskaan jäisikään.
Opiskelijakämppää voi justjust pitää opintotuella, mut sit ei muuta tehäkään, kun ollaan vaan siin kolkos kämpässä, kun ei rahat riitä muuhun. Eli kotona asuminen on sinänsä miellyttävämpi/taloudellisempi vaihtoehto. Mut kun toi mutsi sattuu olee kans kuviois, niin se rajoittaa enemmän, kuin uskookaan. Enkä voi sanoo hänelle, et nyt painu v…..n, kun mä tuon tänne pojan, jonka kanssa aion pitää vähän hauskaa…
Mikähän auttais? Varmaan muillakin samoi ongelmii..?
  • 2 / 9
  • Ohjaaja
  • 19.1.2003 19:43
Hyvä nimimerkki "Boy-82", muistatko sananlaskun "Meille vai teille?". Eli voit siis mennä myös sen panokumppanisi luokse. Näin helposti voit ratkaista ongelmasi =)
  • 3 / 9
  • Antti
  • 19.1.2003 21:52
Hmm...miten sä suhtautuisit, jos äitis tois miehiä kotiinsa harrastaan seksiä ja sä olisit seinän takana omassa huoneessas?
En usko, että mutsillas on mitään sitä vastaan että tuot homppelifrendejäs kotiis kuten frendei yleensä mutta johonkin on kyllä raja vedettävä.
  • 4 / 9
  • EvilS.
  • 20.1.2003 10:19
Varmasti ärsyttää joo. Toisaalta kaikkein paras vaihtoehto on muuttaa himasta pois, vaikka sinne ns. kolkkoon opiskelija kämppään. 21-vuotias saa kyllä duunia kun vaan hakee, ei sitä tarvitse 40tuntia viikossa tehdä, vähempikin riittää.

Kaikkea ei voi saada, se on hyvä ymmärtää.

Tosin ne seksit voi kyllä tosiaan hoidella myös jonkun muun kotona. Tai vaikka siellä uudessa Voque saunassa. Siinäpä vaihtoehdot ;-)

Ja hieman enemmän kunnioitusta äitiäsi kohtaan!!!
  • 5 / 9
  • kaijakoo
  • 20.1.2003 20:10
Eikä pidä unohtaa Mäntymäkeä tai Laakson rehevää luontoa. Näin talvella tietysti sää rajoittaa tuota huvia.
  • 6 / 9
  • Robin
  • 24.1.2003 20:57
Hei nuorukainen.
Asioista on toisinaan luovuttava saadakseen jotain toista asiaa. Tämän olen oppinut, kun olen kotoani maailmalle lähtenyt. Luopuminen on vaikeaa, mutta jos jotain haluaa, on sen eteen tehtävä töitä ja usein niitä uhrauksiakin.

Saat todennäköisesti pienempää opintotukea asuessasi vanhempasi kanssa. Ruoka on ilmainen ja asunto.
Kuukaudessa saamasi rahamäärä pitää sinut kiinni hauskanpidossa ja muussa mitä me nuoret miehet tarvitsemme. Mutta kundikamuasi ym. kavereitasi et voi kotiisi viedä äidin silmien eteen.

Oikeastaan et pääse ongelmastasi tekemättä sen eteen uhrauksia ja vähän ansiotyötä. (Ellei sitten rahaa tule jostain muualta.) Uhraa omaa aikaasi. Löytyisikö alalta, jota opiskelet, jotain työtä? Esim. työvoimaa vuokraavat yritykset, kuten Clerical ja Eilakaisla, tarjoavat meille nuorille, opiskelijoillekin, hyviä työpaikkoja eikä palkkakaan ole huono. Se on jopa tuplaten parempi kuin esim. hampurilaisravintoloissa.
Muutaman illan työstä viikossa tienaa jo kivasti ja aikaa jää myös hauskanpitoon - ja siihen opiskeluun. Kelalta saat lisäksi suurempaa tukea asumiseesi ja opintoihin kun asut yksin.
Pienellä uhrauksella saat sen mitä haluat.
Lisäplussana tulee itsenäistyminen ja oma kämppä mitä voi laittaa mielensä mukaan.
Jossain vaiheessa kuitenkin muutat pois äitisi luota, joten mikset tee sitä jo nyt. Mitä myöhemmäksi venytät kotoa lähtemistä, sen vaikeampaa on ehkä aloittaa itsenäistyminen ja oman elämän rakentaminen.

On suuri askel lähteä lapsuuden kodistaan sinne maailmalle. Alussa taloudellinen tilanne on useimmiten heikko, mutta uhrauksilla, ahkeruudella sekä päättäväisyydellä alun vaikeudet tasaantuvat.
Ainakin saat mitä haluat, mutta todennäköisesti joudut tekemään sitäkin mitä et niin paljon halua.

Mieti asioita ja ole reipas.

Paljon Hymyjä ja Onnea omaan elämään.
  • 7 / 9
  • Mikko
  • 24.1.2003 21:48
Omalla kohdallani intti oli se luonnollinen napanuoran katkaisija. Ja sen jälkeen asunto löytyi Helsingin opiskelijaasuntosäätiöltä (HOAS) helposti ja halvalla.

Alat tosiaan olla jo sen verran vanha, että olisi aika antaa vanhemmille heidän kaipaamansa rauhan.
  • 8 / 9
  • Mictrone
  • 5.5.2003 16:32
Samaa mieltä Mikon kanssa. Ite muutin jo 16 veenä pois. Ja ihan opiskelija olin. Ja oma mokas jos haluut vittu huvitella nii paljo ettet jaksa tehä työtä. Turhaa valitusta.
  • 9 / 9
  • koliikki
  • 6.5.2003 15:43
Mum miäst on iha tyhmä väittää et ku kuustoistveenä muuttaa himast pois, et olis muka sit nii aikuista, nii aikuista. Italiaski miähet asuu koton pal kauemmin, ja silti ne o vaiks kui pal enemmän seksikkäi.