Heterotytölle järkeä päähän

  • 1 / 5
  • Risto
  • 14.4.2003 20:56
Olen homo ja mulla on eräs ongelma. Nimittäin eräs tyttö on rakastunut muhun ja haluaisi aloittaa seurustelun mun kanssa. Ongelma on etten voi koskaan seurustella naisten kanssa koska en tunne mitään vetoa naisiin. Olen kertonut sen hänelle monta kertaa, mutta hän ei vain usko asiaa, vaan aina kun näemme hän alkaa intämään etten mä homo ole. Pidän hänestä ystävänä hyvin paljon enkä haluaisi satuttaa häntä. Miten saisin asian hänen päähänsä niin etten samalla loukkaisi häntä.
  • 2 / 5
  • joonas
  • 14.4.2003 21:42
Mulla on kanssa vähän saman tapainen ongelma. Yks nainen tietää, että oon homo. Se on ollut ihastunut muhun jo vuoden verran ja aina ku nähään bileissä tai vastaavissa se alkaa sanoa, että on halunnut mua niin kauan ku ollaan tunnettu. Sitten aina samaa jankutusta, "et sä voi homo olla ku et oo sen tyylinen" tai sinnepäin. Selvinpäin se sanoo, että haluaa olla mun kaveri vaikka suhteesta ei muuta tuliskaan. Itekin haluan olla sen kaveri ku se on tosi hyvä tyyppi.

Sanoin sille olevani homo heti, kun huomasin, että se pitää musta muutenkin kuin ystävänä, eli en antanut hänen ainakaan tietoisesti ymmärtää mitään muuta. Se sanoi, että asia on ok, mutta ilmeisesti niin ei ihan ollutkaan. Eihän sille mitään voi jos ihastuu toiseen, itekin oon sellaista toki kokenut.. Meillä on kaiken lisäksi vielä aika pitkälti sama kaveripiiri. Elikkä sama ongelma.. Haluaisin jatkaa ystävyyssuhdettamme, mutta en tiedä miten hän voisi unohtaa mut "siinä mielessä". Välillä saan lisäksi tekstareita, joissa se sanoo, että on ikävä jne.

Ohhoh.. tulipa sekavaa tekstiä. Ehkä ajan kuluminen auttaa ongelmaan. Toivon vaan, etten menettäisi häntä ystävänä..
  • 3 / 5
  • naakka
  • 16.4.2003 0:22
Juu... ei harvinaista siis.

Sama ongelma toisinpäin, eläs hetskupoju (no ehkä ei enää poju...) on edelleen ihastunut minuun. Eikä meinaa millään mennä loppun asti perille, että siinä mielessä pidän vain muista naisista. On se kovaa.

No... ehkä se joskus tajuaa. Vähän paremmin tämä meni jakeluun nyt kun hän tuntee tyttöystäväni myös henkilökohtaisesti. Eli ei enää ahdistele minua niin akressiivisesti. Pitkä pinna on edelleen hyödyllinen.
  • 4 / 5
  • Zeppelin
  • 16.4.2003 9:37
Näitä on aina. Muakin on yksi nainen piirittänyt pitkälti yli vuoden. Hän on aina tiennyt, että olen varattu. Nykyään tietää senkin, että kumppanini on mies. Mutta eipä juuri ole intoa lannistanut. Tekstareita, soittoja ja kutsuja tulee säännöllisesti. Mitään toivoa en ole hänelle koskaan antanut. Illanistujaisissa tuppaa aina iholle kiinni...

Nainen on kaikenlisäksi mun alainen ja nähdään joka päivä töissä. Mutta eipä se häntä näytä nolottovan (valitettavasti). Onneksi ei sentään työmaalla ole alkanut virittelemään mitään...
  • 5 / 5
  • John
  • 16.4.2003 19:31
Sama vika! Minut on pyydetty ulos ainakin tusina kertaa ja pahempia "lätkässä"-tapauksia on ainakin kolme. Vuosien myötä yksipuoliset suhteet alkavat yleensä hiipua, joten neuvoksi teille naisten piirittämille kundeille: antakaa ajan kulua.

Vaihtoehtoinen naisten luotaantyöntöyritys voisi olla tiedostettu ja äärimmäisen väkivaltainen röyhkeys. Heteromachoilu kyllä karkoittaa pimatsun jos toisenkin! Mutta jos haluat olla oma itsesi, sanon vain että onnea ja kärsivällisyyttä!...

Olette varmaan huomanneet, että Suomessa vallitsee muutenkin aivan uusi feminiininen alakulttuuri, joita "me" vedämme puoleemme kuin magneetit konsanaan. Any comments?