Sexyin suomalainen mäkihyppääjä?

Itse olen ajatellut tuhmia Toni Niemisestä aika usein(ja haaveillut että se olisi edes kaappi-bi)...Kuka on sinun suosikkisi, ja miksi?
Ei oikein noi mäkihyppääjät iske, mutta kuka on seksikkäin suomalainen jääkiekkoilija, se on keskustelun arvoinen kysymys :-)
  • 3 / 12
  • boyhönen
  • 8.1.2003 11:37
Kuka on (oli) sexyin suomalainen miesurheilija?
Omat suosikkini:

Oli: Kimi Räikkönen, Göran Porvali
On: Markus Pöyhönen

Ei kovin omaperäistä, mutta minkäs voit...!
Mä laajennan vähän kysymystä sekä suomalaisiin että ulkomaalaisiin koskapa Suomessa noi piirit on aika pienet

1) Janne Ahonen
2) Andreas Goldberger

btw - oon nähnyt molemmat luonnossa:)!
Upein on tietysti,

mäkihyppääjistä:
- Ari-Pekka Nikkola (ex-mäkihyppääjä)

jääkiekkoilijoista:
- Timo Jutila (ex-jääkiekkoilija)
Yhdistetyn joukkueesta Tallus *nam*

Sen kun näin Lahdessa (ne kuuluisat hemoheskisat juu... että piti siellä olla sitten töissä...) palkintopallille nousemassa ja sen jälkeen palkintokahveilla niin oli varmaan sellanen typerä virne jämähtänyt naamalle tälle pojalle... =)
Tuossa joku päivä sitten oli jossain (iltapäivä?)lehdessä koko mäkihyppyjoukkueen kuvat. Sillon otti kyllä eteen, sellainen namulauma koko porukka! Vielä kun saataisiin se yksi mestari hymyilemään...

Antaapahan pojat Suomesta hieman trendikkäämpää kuvaa kuin Tavvja;)
  • 10 / 12
  • mäkihyppyfani
  • 13.1.2003 18:18
Ottamatta kantaa kuka on suloisista suloisin, mainitsen tässä vaan pari joilla ainakin jossain määrin on kai harrastuksena irccaus, eli galleriasta löytyy Luitsi(Akseli Kokkonen) ja Tykkimiez(Kimmo Yliriesto)
Että sinne vaan iskemään;)