Miten eroon ällöistä?

Olen komea ja puoleensavetävän näköinen kundi. Ongelmani on, että baarissa aina kaikki ällön näköiset ja epäsiistin tulee luokseni ja käyvät jopa käsiks. Sitten ne komeat ja söpöt vain tyytyy katselemaan kaukaa ja hymyilemään. Miten pääsen siis kätevästi eroon noista hirvitykistä ja houkuteltua upeat luokseni?
  • 3 / 14
  • Epäsiisti ällö
  • 25.12.2002 14:08
Liity niiden muiden komeiden ja söpöjen joukkoon, niin ällön näköiset epäsiistit käsiksi käyvät tyytyvät todennäköisemmin vain katselemaan kaukaa ja (syystäkin) hymyilemään sinulle.
Jospa itse menisit niiden söpöliinien luo, etkä vain odottaisi, että joku tulee luoksesi?
  • 5 / 14
  • recycled
  • 27.12.2002 1:03
Jaaa-a...
oletko varma ettei "komeutesi" ja "puoleensavetävyytesi" ole jonkun toisen silmissä ällöä...? ;)
Tottapuhuen, tuo asenteesi jakaa ihmiset noilla perusteilla on aika puberteettistä... Siitä voi aika helposti ennustaa että tulevaisuutesi tulee kulumaan onttojen, helposti särkyvien ihmissuhteiden ja piinallisten kyttäilyn täyteisten kapakkailtojen vuorotellessa keskenään. Mutta älä lannistu, kai sitäkin voi jonkun sorttiseksi elämäksi kutsua...=)
Tuo nyt on vanha juttu. Ne härskeimmät ja ronskeimmat käy aina ekaksi kiinni. Sama ilmiö toistuu heteroiden ym parissa. Vanhemmat naiset nuoria miehiä, vanhat äijät nuoria naisia. Juntit missitypyjä... Kas moni kun ei heitä lähesty ja ehkä he sen tajuavatkin.

Se, että houkuttelisit jonkun homobaarien viehkeistä olennoista tykösi vaatii enemmän taitoa kuin kukaan ihminen voi omata :) Positiivisenkin arvion mukaan joka ilta paikalla on 80% niitä, jotka vain olemalla houkuttelevia pyrkivät löytämään seuraa. Aktiivisia pokaajia, niitä jotka menevät juttelemaan jne on vähemmistö.

Tyytymällä vain olemaan nätti ja luomaan houkuttelevia katseita on vain yksi tuhansista yön pikkuprinsessoista. Ja joka viikko heitä tulee lisää. Aktiivisilla, aloitteen tekevillä miehillä vasta onkin kysyntää, uskokaa pois.

Monilla on erittäin selkeä kuva siitä mitä he haluavat. Jos baareissa pinnallisuus korostuu niin baaritiskillä keikisteleminen on sen kukkein ilmentymä.

Sinällään baaritiski on se paikka. Siinä näkee kaikki. Siinä myös pelataan hyvin järeillä aseilla. Hellyys, rakkaus ja inhimillisyys eivät kuulu kuvioihin, näin yleistä ilmapiiriä kuvatakseni. Variaatioita on tietysti aina laidasta laitaan.
  • 7 / 14
  • Jukka vm.-66
  • 5.1.2003 6:09
Ehkä kuulun itse noihin "ällöihin" ? Mutta jos luoja ei ole suonut upeaa ulkonäköä (siis tämä vain OMA mielipiteeni), niin on tarvinnut kehittää tuota keskustelutaitoa...

Mua ei kiinnosta pelkkä keho. Vaikka kivahan noita katsella on, ja joskus kiusata? Olen kuitenkin mukava (kenties fiksukin?) ja osaan varmasti keskustella, varmasti vaativampaankin makuun. Itse olen perin kyllästynyt näihin "kehoihin", ken niistä pitää, niin toimii sitten "kehon ehdoilla". Kypsempi tarttee muutakin stimulaatiota... Ehkäpä oma makuni on siis myös hieman vaativa, mutta henkisemmällä tasolla.

Kukin taaplaa tavallaan...toivoisin silti kivoja iltoja ja päiviä kaikille...öitä. Niitäkin.
Tuskin Joonas Hytönenkään on Karita Tuomolaa komeudellaan hurmannut...

Se on se sinnikkyys, puhelahjat ja pieni härsi miehekäs koheltaminen, joka tepsii useimpiin iskettäviin. Iso muna auttaa pitämään valloitukset pidempään tyytyväisenä.
  • 9 / 14
  • Public eye
  • 5.1.2003 14:16
Onko siis oletuksena, että suurin osa homoista on karitatuomoloita, joihin vetoaa "sinnikkyys, puhelahjat ja pieni härski miehekäs koheltaminen" sekä iso muna.
Vai tehoaako tämä vain niinsanottuihin 'iskettäviin', jotka ovat eri lajia kuin edellä kuvatut 'iskijät'.
Pohdinnan arvoinen ajatus - kuin myös se, että varsin monissa homoissa näyttää istuvan tiukassa yleinen maskuliinisuuden harha, että tapa toimia, joka naisilla osoittaisi alkukantaisuutta, huonoa käytöstä, karkeutta ja jätkämäisyyttä (erään toisen aiheen puheevuoroja mukaillen) onkin miehillä hyväksyttyä ja tavoiteltavaa, suorastaan puoleensavetävää.
Mutta tämä taitaa kuulua jo aivan eri otsikon alle.
Ällöksi tullaan vasta humalassa ja/tai lääppimällä. Muutoin on suorastaan ihailtavaa, kuinka tuolla muumioiden rivistöissä joku rohkenee lähestyä toista ihmistä.
  • 12 / 14
  • Janzkeboy20wee
  • 15.3.2003 12:38
Mulla on tapana yleensä laittaa käsi sen reidelle ilmestyvän käden päälle ja murjaista kynnet raukan sormien väliin... sillä ne yleensä lähtee ;)
Kokemus illanvietosta laittoi erittäin mietteliääksi. Istuimme ravintolanpöydässä kavereitten kanssa (edustamme 20/30 ikäpolvea) kunnes vanhemman ikäpolven edustaja (otaksuisin 50/60) istuu pöytää ja ryhtyy tuijottamaan suoraan silmiin. Kysyy saako istua, sanon että saa. Hän aloittaa keskustelun johon osallistun asialliseen tyyliin.
Hän kuitenkin ryhtyy koskettelemaan käsiäni ja kun sanon
etten halua fyysistä kontaktia, hän ryhtyy sanoissaan vihamieliseksi. No, koko loppuillan ko. henkilö kiertelee eri pöydissä ja juo toisten kaljoja yms. yms.

Ajatuksen pointti on siinä, että miten suhtautua ihmiseen, josta jotenkin näkee että hän on "hukassa"? Keskustelu on ok, ajatusten vaihto vanhemman polven edustajien kanssa jopa mielenkiintoista. Rajat kuitenkin ovat olemassa, ja jos keskustelukumppani ei omasta mielestä ole kiinnostava lähemmän tuttavuuden merkeissä niin tottakai se on tuotava esille.

Olen vaan niin usein kohdannut tällaisia vanhemman
polven edustajia, jotka etsivät nuoruutta tms. että en
oikein usko, että heidän kanssaan voisi pelkästään
keskustella.. Yleistäähän ei voi mutta silti.. Olenkohan
itse kolmenkymmenen vuoden kuluttua samanlainen?
Millaista on olla homo kuusissa/seitsemissäkymmenissä?
Havaintojeni mukaan se ällöys ei ole mitenkään iästä kiinni, nuoremmat vaan hyödyntävät vielä jäljellä olevia ulkoisia avujaan lähinnä asettamalla itseään tyrkylle. Kun se ei luonnollisista syistä enää oikein toimi, täytyy turvautua suorempaan toimintaan, joka kai sitten sekin joskus jopa toimii.
Valitettavasti monista näkee jo varhaisessa vaiheessa, millaisia he tulevat olemaan elämänsä ehtoopuolella. Toiset kuitenkin viisastuvat iän myötä, jotkut taas eivät.
Eli jos olet tasapainossa itsesi kanssa ja itsetuntosikin on terveellä pohjalla, tuskin sinusta vanhemmitenkaan mitenkään erityisen ällöttävää yksilöä tulee. Ei se ihmisen ajatusmaailma normaalisti niin vain toiseksi muutu, vaikka ikää karttuukin.
Jos taas lasket nuorempana ihmissuhteidesi keston tunneissa ja asia on mielestäsi näin ok etkä tee / halua tehdä tilanteen muuttamiseksi mitään, tulevaisuutesi vanhana ällönä on jotakuinkin taattu.