Vanhemmat homot

  • 1 / 17
  • Alabama
  • 19.12.2002 20:50
Laittaa kyrsimään nää vanhat, kaljamahaiset ja ällöt homo äijät, jotka pitävät nuorempia ja ehkä jotenkin avuttomimpia nuoria kundeja heidän tarpeidensa tyydyttäjinä.
Mä oon törmänny tällasiin tyyppeihin tosi paljon. Itse nauran paskaset naurut näille "lutkuttajille".
  • 2 / 17
  • Youngster
  • 20.12.2002 0:32
Tollasia on paljon, mutta niille voi sanoo napakasti vastaan :) tosin ei kaikki oo tollasii, voin sanoo kokemuksella. Muutama kivakin kokemus ollut vuosien varrella. Johtuu kai siitä että vanhemmat miehet on pop.
Itseasiassa vanhat homot eivät tuota päänsärkyä. Viihdyn vanhojen seurassa siksi koska he avartavat näkemyksiäni maailmasta ja elämästä yleensäkin.
Olen tällähetkellä 20 ja rakas kullannuppuni on söde 52-vuotias nallekarhu. Me olemme erilaisia elämäntilanteidemme ja näkemyksiemme kohdalla, mutta meitä yhdistää molemminpuolinen vetovoima.

Saatan ehkä olla valtavirtahomojen mielestä täydellinen kummajainen, mutta mä en välitä muiden mielipiteistä tippaakaan. Mä koen vanhat ukot puoleensavetäviksi, so what?
on se kivaa kun jotkut säilyy kuolattavina puppelipoikina 7-kymppiseksi asti. ei huolta että muuttuis koskaan "ällöks kaljamahaks"... mutta ei kai se kokemuskaan sitten kartu, vaan aina menee yhtälailla "äijien" retkuun.
Eiköhän joka tapauksessa ole kyseessä se paljon puhuttu "Henkilökemia". Rakkaus ei katso rajoja. Itse olen 37, puoliskoni 31. Onko tämä ikäero paljon? Olemme molemmat hyvin palkattuja ja erittäin hyvin koulutettuja, ja ehkä itse olen jollakin tapaa "nuorempi" kuin puoliskoni.

Pete
Vanhemmat miehet valehtelee ikänsä monta vuotta nuoremmaksi, jotta olisivat kiinnostavia. Musta tuntuis kauheelta jos joku mua vanhempi mies kävis koitteleen.
Ei mua haittaa vanhemmat miehet mitenkään, mutta se tapa jolla ne vonkaa...! *tuskastuu jo ajatuksesta* Kun viisikymppinen setä käy vuoronperään vonkaamassa jokaista pöytäseuran parikymppistä istuuduttuaan viereiseen pöytään, niin se ei paljoa lisää mielenkiintoa vanhempiin miehiin, jotka myös puristelevat perseestä tanssilattialla tai tulevat kyhnyttämään jalkaan kiinni kuin kiimaiset koirat.
Kaikilla meillä on omat himon kohteemme ja perversiot. Itse olen sanonut että mut saa hirttää jos vielä nelikymppisenä kuolaan teinien perässä - se on sitten eri asia jos ne kuolaa mua *virn* Mutta kyllä mä ite tykkään eniten oman ikäisestäni seurasta...
Voin jo heti sanoa, että tunnen myös muutamia fiksuja "vanhoja" miehiä baareista, joiden kanssa oikeasti voi vain keskustella elämästä ja sen ongelmista. Jos itsestä tuntuu joskus pahalta olla erilainen niin usein vain vanhempien homojen kertomukset omasta ajasta helpottavat ja auttavat käsittämään ettei asiat nyt niin hirveän huonosti olekaan. Täytyy vain oppia katsomaan asioita kauempaa saadakseen kokonaiskuvan. Ja tätähän varten on historia, jotta emme toistaisi samoja virheitä kerrasta toiseen :)
  • 9 / 17
  • Zeppelin
  • 21.12.2002 11:57
Niinhän se on... vanhempia homotuksiakin on niin monenlaisia. Joku osaa käyttäytyä asiallisesti, joku toinen ei.
Itse olen 36 ja mun bf on 24. En kiellä, etteikö mua henkilökohtaisesti kiinnostaisi pelkästään nuoremmat (n.parikymppiset), mutta en kyllä todellakaan tee itsestäni naurettavaa kihnaamalla jokaisen nuorukaisen iholla. Itseasiassa mulla/meillä on monta tuttua ja kaveria, joiden kanssa vaan vietetään aikaa ja/tai käydään viihteellä.
Seksiseuraakin tietäisin saavani, mutta pidän edelleen uskollisuus-periaatteestani kiinni. Joillekin se kyllä tuntuu laukaisevan pakkomielteisen vonkaus-reaktion...
Vaikka keskustelu on mennyt jo vähän vanhaksi, tekee mieli kirjottaa oma mielipide.
Homopaikoissa pitkään pörräänneenä ja joissain ko. paikoissa töitä tehneenä, en yhdy ylläoleviin kirjoituksiin.
Limanamusetiä liikkuu paljon, mutta ei pidä yleistää. Olen tutustunut moneen vanhempaan (40-60v) homoon, jotka ovat kaukana ällöttävistä sedistä. Juttua löytyy, eikä mitään tarkoitustakaan yrittää iskeä nuorempaa kundia sänkyyn.
Jos ihmisten vanhemmuus käy vaivaamaan, ajatelkaa, minkälaisia/missä olette 30 vuoden päästä. :)
Siis toistan!!
Laittaa kyrsimään nämä VANHAT, KALJAMAHAISET JA ÄLLÖT
HOMOÄIJÄT JOTKA PITÄVÄT NUOREMPIA JA EHKÄ AVUTTOMIMIPIA NUORIA KUNDEJA HEIDÄN TARPEIDENSA TYYDYTTÄJINÄ.
Tarkoitan juuri niitä. EN kaikkia vanhoja, EN kaikkia kaljamahaisia, EN kaikkia homoja ENKÄ kaikkia äijiä.
Tsiisus että otetaan asiayhteydestä yksi asia ja siihen takerrutaan.
Kun vastaatte topakasti näihin viesteihin, pysykää aiheessa!!

TSIISUS sentään!!
Itse olen 34-vuotias mies. Joidenkin mielestä ikäloppu, toisten mielestä mies parhaassa iässä ja onpa niitäkin jota pitävät vielä aivan pikkupoikana. En ole kiinnostunut itseäni nuoremmista miehistä - välillä heitä saa hätistellä pois minkä kerkiää. En toki tahdo väittää etteikö nuoremmat olisi kauniita katsoa ja etteikö heillä olisi riittävästi aivokapasiteettia, mutta lähtökohtaisesti tahdon rakentaa suhteeni ihmisen kanssa, jolla on suurin piirtein samanlainen elämänkokemus kuin minulla. Vannomatta kuitenkin paras...
Enpä voisi olla samempaa mieltä edellisen puhujan kanssa. Olen tässä vuosien saatossa (nyt 42 mittarissa) huomannut, että miesmakuni vanhenee oman ikäni mukana. 20-kymppisenä sitä katseli 20-kymppisiä, 30-kymppisenä 30-kymppisiä ja nykyään silmä lepää *aikuisissa miehissä* ;)

Pojotor, *nam*
  • 14 / 17
  • Pete le Pédé
  • 21.2.2003 15:17
Salut le Vepse!

Enpä arvannut sinun olevan noin ikäloppu! ( >;->) Itse olen 37 ja puolisoni 31 (Hohhohhoi... Mennyttä on se aika kun häntä vielä saattoi kutsua poikaystäväksi = Juuri muutettu koira/gay/kokkaus/hänen työmatkaystävälliseempään asuntoon Tapiolaan, ihan Heikintorin ostoskeskuksen viereen, ja asuttu yhdessä jo 10 kk. Niin sitä vaan ukkoutuu...)

Ajattelin kirjoitella ajatuksiani ulkomaalaisista poikaystävistä viitaten sinun tekstiisi k.o. aiheesta, mutta tän muuton jäljeltä mylly (laptop) oli jumissa jonniin aikaa ja muutenkin piti kiirettä, joten kerrohan mitä Heidin kainaloon kuuluu! Laitan tähän oheen oman E-mail -osoitteeni, johon voit laittaa ne reseptit (TAHTOO!!!) jahka ehkä ne löydät, plus kaikki juorut mitä Genevestä YK:n tiimoilta vaan löytyy (Sori... Se muslimien vapaapäivä oli tosi "dead giveaway" työnantajan suhteen -Nimim. Kokemusta On.-)

Palace, HCR, ITU, WHO, CHR or what? Älä ihmeessä vastaa tähän kysymykseen täällä (äläkä edes muutenkaan, jos siltä tuntuu...), mutta please vastaile muuten joko täällä tai privaatisti!

Best Wishes: Pete le Pédé

P.S. Vanha virkani näyttää taas olevan avoinna U.N. Job Servicessä (Deputy/Security/Geneva). Nyt P-4; Itse olin P-2! Johtunee siitä, että kuka hyvänsä onneton yksilö sen postin saaneekin, on viidestoista deputy kuudessa vuodessa tai silleen tämän nykyisen idiootin Chiefin, Roland DeStickere:n (tunnetaan paremmin nimellä "Inspecteur Clouseau) alaisena... Kukaan ei kestä häntä...

P.P.S. Hain juuri sitä virkaa ihan piruuttani >:->
  • 15 / 17
  • Pete le Pédé
  • 21.2.2003 16:19
Siis, Le Vepse, jos haluat lähettää viestiä suoraan, klikkaa "vastaa".
Asiahan ei tietysti minulle kuulu....
mutta jos klikkaa sanaa "Vastaa", viesti tulee kyllä tälle samalle foorumille. Sen sijaan, jos kirjoittaja on liittänyt nimeensä sähköpostiosoitteen (joka muuten ei siinä tapauksessa pysy salassa), voi suoran vastauksen lähettää klikkaamalla kirjoittajan nimeä. (Ei liity aiheeseen "Vanhemmat homot", tiedän tiedän - paitsi niin, että me vanhemmat homot ei aina hiffata näitä nykyajan teknisiä hienouksia.)
Homobiletys perustuu nuoruuden idealisointiin. Moni ei ole käynyt murrosikäänsä läpi, irtautunut omasta äidistä jne. Hamutaan jotain olematonta, ajaudutaan pinnallisuuteen ja irtoseksin kuluttamiseen. Ajatellaan, että nuoren homon kohdalla se olisi jotenkin hyväksytympää kuin vanhemman. Munan ja perseen vonkausta molemmilla. Kaupallinen homobaarikulttuuri hyödyntää tätä psyykkistä juuttumista tehokkaasti hyväkseen. Mitä useampi nuori tällaiseen riippuvaiseeteen itse sitoutuu, kohtaa karmean vanhan homon katkeruuden, kun homma ei enää toimikkaan harva se ilta uuden kummppanin seurassa.

Tasapainoisemmin homma toismisi, jos ei tarvitsisi mennä mukaan koko tähän homojen ja nykyään yhä enemmän myös heteroiden seksin suurkulutukseen ja kumppaninvaihtoon. Jos olisikin psyykkisesti sen verran kypsynyt, että kykenisi luomaan jo nuorena tasapainoisen parisuhteen. Se vonkaako irtoseksiin nuori tai vanha ei kai ole toinen toistaan arvokkaampaa. Usein ajatellaan, että nuorella olisi jotenkin suurempi oikeus hekumoida ja naida.